Jag trodde att jag rensat cache, men jag missade bocka i det Nu funkar det igen
Tack
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag trodde att jag rensat cache, men jag missade bocka i det Nu funkar det igen
Tack
Men varför har det blivit så sedan uppdatering? Vilket är det man behöver rensa?Rensa cache så funkar det igen!
Tack för den!Rensa cache så funkar det igen!
Snyggt! Satt fint på dig den där!
Min tvååring tyckte den såg ut som en "gujka", ja varför inte
Kan dock inte släppa den tokärliga kommentaren, vill man verkligen ha en gurkskiva på armen?Så jäkla snygg klocka!
Ja, det vill manKan dock inte släppa den tokärliga kommentaren, vill man verkligen ha en gurkskiva på armen?
Det ville man nu 4-sure, mycket bra input i debattenJa, det vill man
Hmm, ganska schysst upplägg ändå men fattar bara inte varför det ska begränsas till en kort kort tidsram? Rent av störigt faktiskt och blir personligen ganska avtänd av just den orsaken...liksom Smiths m.mNu är det dags att köa om man vill ha en HELM Komodo
Tjaa folk har ju det på ögonen så varför inteKan dock inte släppa den tokärliga kommentaren, vill man verkligen ha en gurkskiva på armen?
Japp, bara att lyssna på Terry's kukomba-truddelutt några poster upp så inser man vilken kool grönsak det faktiskt ärTjaa folk har ju det på ögonen så varför inte
Jo det är trist, men jag ger honom lite slack för frånvaron och förståelse. De verkar ha haft det riktigt tufft ett tag så då har man nog andra prioriteringar. Sen slutar de ju med Squale nu och den delen var en stor del av deras engagemang här på KS. Jag hoppas att de hittar ett nytt ”entusiastmärke” som de kan marknadsföra och vi kan köpa. Det sket ju sig med Vostok men jag hoppas att de gör ett nytt försök med dem istället för Squale. Vostok har ju massor med modeller och tillbehör att botanisera i. Håller tummarna för att de inte försvinner och kan jag så skall jag försöka att shoppa hos demSkönt att höra. Tråkigt att Johan inte är lika aktiv på forumet längre :/
Yes. Allt blir bra med lite rasta vibes tom Invicta.Japp, bara att lyssna på Terry's kukomba-truddelutt några poster upp så inser man vilken kool grönsak det faktiskt är
Snygg komboSnart lunch
Don’t shoot the messenger..nej men skämt åsido så kan man ju skriva upp sig och fundera under tiden, när man får besked om huruvida man har blivit tilldelad så har man två dygn på sig att fundera. Tycker ändå det känns rimligt.Hmm, ganska schysst upplägg ändå men fattar bara inte varför det ska begränsas till en kort kort tidsram? Rent av störigt faktiskt och blir personligen ganska avtänd av just den orsaken...liksom Smiths m.m
Yes, man får försöka se det positivt, jag menar klockorna är ju grymmaDon’t shoot the messenger..nej men skämt åsido så kan man ju skriva upp sig och fundera under tiden, när man får besked om huruvida man har blivit tilldelad så har man två dygn på sig att fundera. Tycker ändå det känns rimligt.
En annan grej som är rimligt är att man får en riktig jävla PJÄS för 285+30 döllars (importavgifter tillkommer).
Tog den som fanns till hands i köket, ville inte lägga värdefull tid på att gå upp på övervåningenVar är den riktiga kniven?
Tog den som fanns till hands i köket, ville inte lägga värdefull tid på att gå upp på övervåningen