• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Rensa cache så funkar det igen! :)
Men varför har det blivit så sedan uppdatering? Vilket är det man behöver rensa?

Ursäkta OT men kanske fler än mitt data snille till hjärna som behöver veta 😅
Screenshot_20201210_123141_com.android.chrome.jpg
Screenshot_20201210_123136_com.android.chrome.jpg

1 såld, 3 kvar...

10 % trådrabatt på de 3 kvarvarande!

Senast ändrad:
Skönt att höra. Tråkigt att Johan inte är lika aktiv på forumet längre :/
Jo det är trist, men jag ger honom lite slack för frånvaron och förståelse. De verkar ha haft det riktigt tufft ett tag så då har man nog andra prioriteringar. Sen slutar de ju med Squale nu och den delen var en stor del av deras engagemang här på KS. Jag hoppas att de hittar ett nytt ”entusiastmärke” som de kan marknadsföra och vi kan köpa. Det sket ju sig med Vostok men jag hoppas att de gör ett nytt försök med dem istället för Squale. Vostok har ju massor med modeller och tillbehör att botanisera i. Håller tummarna för att de inte försvinner och kan jag så skall jag försöka att shoppa hos dem :)

EDIT: Kan inte våra rysktalande mikrobröder hjälpa Zackrissons med kommunikationen så att dem kan lägga till Vostok i utbudet? ... och Raketa, Luch, Poljot, Strela, Molnija, Buyalov, Chaykin :)

Senast ändrad:
Hmm, ganska schysst upplägg ändå men fattar bara inte varför det ska begränsas till en kort kort tidsram? Rent av störigt faktiskt och blir personligen ganska avtänd av just den orsaken...liksom Smiths m.m
Don’t shoot the messenger..nej men skämt åsido så kan man ju skriva upp sig och fundera under tiden, när man får besked om huruvida man har blivit tilldelad så har man två dygn på sig att fundera. Tycker ändå det känns rimligt.

En annan grej som är rimligt är att man får en riktig jävla PJÄS för 285+30 döllars (importavgifter tillkommer). 👊
2B184B7E-A8A7-4782-8584-69454EA1BAB6.jpeg

Don’t shoot the messenger..nej men skämt åsido så kan man ju skriva upp sig och fundera under tiden, när man får besked om huruvida man har blivit tilldelad så har man två dygn på sig att fundera. Tycker ändå det känns rimligt.

En annan grej som är rimligt är att man får en riktig jävla PJÄS för 285+30 döllars (importavgifter tillkommer). 👊
2B184B7E-A8A7-4782-8584-69454EA1BAB6.jpeg
Yes, man får försöka se det positivt, jag menar klockorna är ju grymma👍🏼
Bara jag som är rörig i skallen och inte pallar krångel, vill liksom bara ha en köpknapp NU om jag hittar en klocka som lockar.

Haft ett tufft men väldigt bra år jobbmässigt, tänkte unna mig någon klocka (såklart?) och står nu mellan tre rätt olika.
Oris Aquis (haft innan), Sinn U1 (aldrig ägt) eller Certina DS Action Diver (haft två). Nån som vill peta in lite säljargument eller annan klocka i matchen?😀

Bild för relevans, på min tidigare Aquis Hulk☺️
2DFA0263-3E1F-4F6C-9621-532D4B2574BB.jpeg

Tillbaka
Topp