Kreacon
Guld
Shiet den är grym.SE 710555S heter den. Mer vet inte jag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Shiet den är grym.SE 710555S heter den. Mer vet inte jag
Behöver inte det men kan absolut rekommendera det. Riktigt trevligt läder för pengarna Fint av digDetta kommer inte användas. Inget fel på bandet. Från watchwear endast testat. Ser ut som när det anlände.
175kr är kanske liite dyrt sett till nypris på 229kr (men bandet är det inget fel på). Det bra är ändå att allt sätter du in till Barncancerfonden och som tack sätter jag in samma summa. Win win. Så någon som behöver ett 20mm trevligt vintageläder?
Kjööp om du hittar en. Riktigt bra finish och sitter som en fläskläpp!Shiet den är grym.
Såna här initiativ är en stor anledning att glädjas i vår tråd!Detta kommer inte användas. Inget fel på bandet. Från watchwear endast testat. Ser ut som när det anlände.
175kr är kanske liite dyrt sett till nypris på 229kr (men bandet är det inget fel på). Det bra är ändå att allt sätter du in till Barncancerfonden och som tack sätter jag in samma summa. Win win. Så någon som behöver ett 20mm trevligt vintageläder?
Let's do it hjälten @Jockinho PM!Detta kommer inte användas. Inget fel på bandet. Från watchwear endast testat. Ser ut som när det anlände.
Välkommen tillbaka! Var fan har du varit? Vulkanutbrott på ön?We’re justified ancients of Mu-Mu.
Cache/cookies.Men varför har det blivit så sedan uppdatering? Vilket är det man behöver rensa?
Ursäkta OT men kanske fler än mitt data snille till hjärna som behöver veta
shit vad det krävs maskiner för att göra ett band. Undrar hur det ser ut hemma hos @SpaceAce
Nere på bottnen.Välkommen tillbaka! Var fan har du varit? Vulkanutbrott på ön?
Cache/cookies.
Var är den riktiga kniven?
Sinn U1 alla dagar i veckan! En unik design, kul att testa något nytt och riktigt bra andrahandsvärde jämfört med många andra märken om du skulle tröttna.Haft ett tufft men väldigt bra år jobbmässigt, tänkte unna mig någon klocka (såklart?) och står nu mellan tre rätt olika.
Oris Aquis (haft innan), Sinn U1 (aldrig ägt) eller Certina DS Action Diver (haft två). Nån som vill peta in lite säljargument eller annan klocka i matchen?
Bild för relevans, på min tidigare Aquis Hulk
Fasen vad trist! Jag tycker i alla fall att det är skitkul att du är tillbaka och hoppas att du mår bättre snart. Du brukar alltid bjuda på en massa sköna, helflippade inlägg och förhoppningsvis finns det andra här i tråden som i sin tur kan förgylla din dag.Nere på bottnen.
Tyvärr inte (om du inte letar begagnat) men de är väldigt trevliga och lätta att ha att göra med. I början tyckte jag att de tog en del märkliga beslut men de verkar ha funnit sin niche nu och modellerna går från bra till ännu bättre för varje ny version. Köpte nyligen en Neptune som är helt fantastisk och kunde inte vara mer nöjd!Hejsan allihop. Jag har upptäckt Lorier Falcon II. Går den att köpa i Europa på något sätt?
Jag har strax över 18 cm. Grejen med dessa typer av boetter, är att dom sitter mycket bättre än många mindre klockor. Jag tycker t ex att Certina PH200M bärs större än denna GG’n.
Ingen skräll idag utan fortsätter med GG. @Jordad jag har också 18mm för referens. Har man inta allt för ”runda” handleder kan det säkert funka. Om du bor i närheten av Örebro är du alltid välkommen att prova!
Tack.
Sinn U1 alla dagar i veckan! En unik design, kul att testa något nytt och riktigt bra andrahandsvärde jämfört med många andra märken om du skulle tröttna.
Fasen vad trist! Jag tycker i alla fall att det är skitkul att du är tillbaka och hoppas att du mår bättre snart. Du brukar alltid bjuda på en massa sköna, helflippade inlägg och förhoppningsvis finns det andra här i tråden som i sin tur kan förgylla din dag.
Imponerande verkstad. Min är något mindre.
Med tanke på vilka fantastiska band han tillverkar och hur pass fort det går så måste han ha något hemligt knep...
För mycket isländsk prosa! Kul att se dig här igen! Du nämns titt som tätt så du får kolla flödet lite bättre!
Med tanke på vilka fantastiska band han tillverkar och hur pass fort det går så måste han ha något hemligt knep...
Du är lika kvick som vanligt!
Storleken har ingen betydelse säger min fru!Imponerande verkstad. Min är något mindre.
Shiet den är grym.
Haft ett tufft men väldigt bra år jobbmässigt, tänkte unna mig någon klocka (såklart?) och står nu mellan tre rätt olika.
Oris Aquis (haft innan), Sinn U1 (aldrig ägt) eller Certina DS Action Diver (haft två). Nån som vill peta in lite säljargument eller annan klocka i matchen?
Bild för relevans, på min tidigare Aquis Hulk
Känner samma som dig. Har du lyckats hitta ngt band som passar? Är själv sugen på att testa corduran men tror inte att spännet kommer att passa, hålen på banden ser ut att vara för små
Är det "kokta ägg" metoden du har använt dig av? Stenhård hur som helst!
@SpaceAce gör prima band. Får ställa mig snällt i kön och vänta på att det blir min tur att få ett band gjortHar canvas på gång från @SpaceAce som garanterad kommer bli kanonbra
Kör tillsvidare på nato som jag tycker funkar bra.
Nej, inga kokta ägg eller annat fusk
Den ligger oftast i en syltburk med havsvatten "importerad" från västkusten när den inte används.
Jaha bara vanligt havsvatten Får ordna en burk jag med från västkusten, bor ganska när uddevalla. Tack för tipsetHar canvas på gång från @SpaceAce som garanterad kommer bli kanonbra
Kör tillsvidare på nato som jag tycker funkar bra.
Nej, inga kokta ägg eller annat fusk
Den ligger oftast i en syltburk med havsvatten "importerad" från västkusten när den inte används.
Nu finns äntligen Formex Essence i 39mm chronometer för €1350 på länk låter som en rätt bra deal
Skillnad mellan 39 och 43
Inte bara att de släpper den i en mindre storlek, även loggan är mer diskret. I mitt tycke är loggan på 43:an på tok för stor.Nu finns äntligen Formex Essence i 39mm chronometer för €1350 på länk låter som en rätt bra deal
Skillnad mellan 39 och 43