• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Haft ett tufft men väldigt bra år jobbmässigt, tänkte unna mig någon klocka (såklart?) och står nu mellan tre rätt olika.
Oris Aquis (haft innan), Sinn U1 (aldrig ägt) eller Certina DS Action Diver (haft två). Nån som vill peta in lite säljargument eller annan klocka i matchen

Bild för relevans, på min tidigare Aquis Hulk☺️
2DFA0263-3E1F-4F6C-9621-532D4B2574BB.jpeg
Certina så klart... tredje gången gillt ;)

Haft ett tufft men väldigt bra år jobbmässigt, tänkte unna mig någon klocka (såklart?) och står nu mellan tre rätt olika.
Oris Aquis (haft innan), Sinn U1 (aldrig ägt) eller Certina DS Action Diver (haft två). Nån som vill peta in lite säljargument eller annan klocka i matchen?😀

U1, udda och tool! Tror du skulle gilla den :)
Aquis och Certina, förvisso fina men lite mjäh... 🙈

Oris Aquis (haft innan), Sinn U1 (aldrig ägt) eller Certina DS Action Diver (haft två). Nån som vill peta in lite säljargument eller annan klocka i matchen?😀

Certina PHSuper500 har du inte haft och den tycker jag du ska testa för den är skitbra.

Det är du värd!!

Jag hade kört på U1 om jag var i dina skor av de tre. Jag tänker att de andra två har fått lämna av en anledning och att jag då hade valt vad jag inte redan haft. Annars behöver vi minst en till CW C60 sapphire i tråden 😅

Hade valt UT:an av dom tre för,

1. Unik och rolig design
2. Sinn är ett intressant märke att dyka ner i (som jag ännu inte har gjort...)
3. Sinn tråden är härlig :)

Go liten nostalgitripp på en och samma bild, mysigt 🤗

Tackar! Måste ju göra något medan jag väntar på PS5an 😅

Svårt beslut! Men jag finns i chatten! :pompus:

Du kan väl köpa denna, en sådan har du väl aldrig haft?

Den är väldigt clean & snygg, men 10 papp med NH35 kan jag omöjligt motivera för mig själv dessvärre 😬
Certina PHSuper500 har du inte haft och den tycker jag du ska testa för den är skitbra.
Just fasen, måste läsa in mig mer på den!
Det är du värd!!

Jag hade kört på U1 om jag var i dina skor av de tre. Jag tänker att de andra två har fått lämna av en anledning och att jag då hade valt vad jag inte redan haft. Annars behöver vi minst en till CW C60 sapphire i tråden 😅
Tack snälla! Ja, jag sneglar oförskämt mycket på U1 senaste tiden alltså😇.
Den är bra, PH Super 500 är nog den klocka som lockar mest, grymt namn också. Får se vad som händer i sommar. Jag har blå snorkel och mask, då passar ju orange väldigt bra.

Jag ska byta lite band
ACC25CD6-52B1-4F1E-949F-8EC0D41F13B0.jpeg
Då ser jag det som en till röst på den👀
Hade valt UT:an av dom tre för,

1. Unik och rolig design
2. Sinn är ett intressant märke att dyka ner i (som jag ännu inte har gjort...)
3. Sinn tråden är härlig :)

Tackar! Måste ju göra något medan jag väntar på PS5an 😅
Sant x3!😀 Det tycker jag att du borde testa!
Svårt beslut! Men jag finns i chatten! :pompus:
Haha, ja du har ju inte ledsnat ännu iaf🤌

Den är väldigt clean & snygg, men 10 papp med NH35 kan jag omöjligt motivera för mig själv dessvärre 😬

Just fasen, måste läsa in mig mer på den!

Tack snälla! Ja, jag sneglar oförskämt mycket på U1 senaste tiden alltså😇.

Då ser jag det som en till röst på den👀

Sant x3!😀 Det tycker jag att du borde testa!

Haha, ja du har ju inte ledsnat ännu iaf🤌

Får se hur länge Omegan stannar, men "efter" den så har jag en syndig inriktning 😅

Som Oris-frälst (den fjärde på ingång 'as we speak') måste jag ju slå ett slag för Aquisen (kanske rent av den med det nya in-house verket?)! :cigar:

Detta kommer inte användas. Inget fel på bandet. Från watchwear endast testat. Ser ut som när det anlände.

5BD78412-FD6D-4286-A851-26237AFC49DD.jpeg

175kr är kanske liite dyrt sett till nypris på 229kr (men bandet är det inget fel på). Det bra är ändå att allt sätter du in till Barncancerfonden och som tack sätter jag in samma summa. Win win. Så någon som behöver ett 20mm trevligt vintageläder? :)

Sålt Tack @Crispie för ditt bidrag mot Cancer, en dag ska det försvinna likt annan skit som drabbar oss!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp