Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja satan i gatan! Nog det snyggaste jag sett sen Jesus gick i kortbyxorPå tal om nya klockor; frestar med lite Art Deco såhär på lucia! Snart leveransklara!
Stort tack!Ja satan i gatan! Nog det snyggaste jag sett sen Jesus gick i kortbyxor
Älskar Art Deco, boettlocket och färgen på tavlan ser fantastisk ut.
Lär bli en grymt fotogenisk klocka... det blir en passaround va?
Häftig Breitling! Vad är det för modell?Fullt ös har det varit, hoppas på ett lugnare 2021
Jäklar vad bra den blev!På tal om nya klockor; frestar med lite Art Deco såhär på lucia! Snart leveransklara!
Skulle den färgen släppas i början, mummaPå tal om nya klockor; frestar med lite Art Deco såhär på lucia! Snart leveransklara!
Stort tack vännen!Jäklar vad bra den blev!
Jajamen, salmon-tavlan är en LE i 100ex. Vi kommer släppa en tavla till senare.Skulle den färgen släppas i början, mumma
Fullt ös har det varit, hoppas på ett lugnare 2021
Sjukt snygg! Missat ifall ni redan sålt alla 100 ex eller går det fortfarande att knipa ett ex?På tal om nya klockor; frestar med lite Art Deco såhär på lucia! Snart leveransklara!
Nån här sökte en länk 22 mm, men hittar inte inlägget nu. Har denna över då jag inte har någon passande boett kvar. En alltigenom riktigt grym länk för kaffepengar!
EDIT: rätt medlem såg inlägget och nu är den borta!
Imagebilder på den blåa också, tack!!På tal om nya klockor; frestar med lite Art Deco såhär på lucia! Snart leveransklara!
Det är fritt fram att knipa!Sjukt snygg! Missat ifall ni redan sålt alla 100 ex eller går det fortfarande att knipa ett ex?
Det blev snyggt som tusan. Endmill är kungen, fet, mäktig och rund. Min favvo om klockan klarar att bära upp det. Här kommer din gamla turtle
Ja då har stora jul-broschen åkt fram .
Jul-Bobo?Detta kanske får bli mitt julkort som ska skickas i år..
Ser gärna bild på blå Vostok!
Är den blå? Size?