Haha precis. Eller kring överarmen, som en kaptensbindelJa, det kräver nästan att man sätter klockan på vaden...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha precis. Eller kring överarmen, som en kaptensbindelJa, det kräver nästan att man sätter klockan på vaden...
Första intrycket är bra för pengenHur känns kvaliten
Sanslöst snyggt!![]()
Grå sunburst är rätt mumma! Är det värt att lägga två lax på en länk från Ginault?
Sitter såhär..Sanslöst snyggt!
Två lax är en rätt rejäl peng för en länk från en halvliten homagetillverkare. Är det väldigt hög kvalitet och kommer den sitta perfekt mot boetten och kommer ändlänkens borstning matcha bandhornens?![]()
Jag är benägen att hålla med, finns inga andra tredje parts tillverkare som passar typ Strapcode eller Watch Gecko? Jag skulle nog sträcka mig till max en tusing och då för god kvalitet.Sanslöst snyggt!
Två lax är en rätt rejäl peng för en länk från en halvliten homagetillverkare. Är det väldigt hög kvalitet och kommer den sitta perfekt mot boetten och kommer ändlänkens borstning matcha bandhornens?![]()
Tycker det är lite dyrt för en länk där passformen (främst sidoprofilen på ändlänkarna) inte stämmer helt hundra.![]()
Grå sunburst är rätt mumma! Är det värt att lägga två lax på en länk från Ginault?
Det ser ju onekligen mycket bra ut men 2000 är ändå en hel del. Frågan är ju om du tycker den är värd det, då spelar det ju egentligen ingen roll vad andra tyckerSitter såhär..![]()
Tycker det är lite dyrt för en länk där passformen (främst sidoprofilen på ändlänkarna) inte stämmer helt hundra.
Det ser ju onekligen mycket bra ut men 2000 är ändå en hel del. Frågan är ju om du tycker den är värd det, då spelar det ju egentligen ingen roll vad andra tycker![]()
Om det är värt eller ej vågar jag inte svara på, men ginaultlänken är väldigt skön!![]()
Jag vet inte. Det ser ju rätt bra ut, även om det syns att ändlänken inte är tillverkad för boetten. Men är det värt 2000:- för något som inte är tillverkat specifikt för boetten? Den frågan kan ju bara du svara på...Sitter såhär..![]()
Ja. Det är typ helt sjukt att han inte gjort detJag förundras lite över att de inte tagit fram en länk själva än. Folk är ju uppenbarligen villiga att betala 2k för något som nästan passar perfekt. Varför inte skapa en som passar perfekt och tjäna en slant? Efterfrågan är förhållandevis stor och plånböckerna likaså![]()
Sitter såhär..![]()
Ser bra ut. Hur är ändlänken i förhållande till hornen?![]()
Nu har jag fått tag på en PVD länk till min Zelos Mako. Zelos tillverkade ingen i PVD själva, men jag fick tips från Elshan. Skall bara anpassa länken. Jag blev nöjd med den.
Fabolus!!Zelos-Söndag
lyser som en lampa efter 3 meters promenad från huset till garaget.
Snabbladdning deluxe
![]()
![]()
Vad har du för handledsmått och vad är L2L? Rent spontant skulle jag inte säga att den är för stor men det beror väl på vad man är van vid.Haft den en dag nu, den sitter ok, men kan inte riktigt bestämma mej för om jag tycker den är något för stor...
![]()
Blir att suga på ett tag till. Gillar den och inte minst dykarkvarten mellan midnatt och 06.00. inte smartast när man skall se tiden i Nepal men kul.
Ser bra ut. Hur är ändlänken i förhållande till hornen?
Eller via szwatchsupplier på Insta där man kan chatta och beställa via WhatsApp. Betalning därefter med PayPal.Är det Ebay som gäller vid köp av San Martin?
L2L är 50mm men formen på bandhornen gör att den ligger an mot armen kortare. Har väl knappt 17 cm i handledsmått. Sitter ok, det är mer volymen/arean över armen jag är lite tveksam till.Vad har du för handledsmått och vad är L2L? Rent spontant skulle jag inte säga att den är för stor men det beror väl på vad man är van vid.
Var köpte du? Länkformen påminner om WatchGeckos chamfered fast skruvade är ju mer påkostat och dyrare antar jag? Ser trevligt ut.
L2L är 50mm men formen på bandhornen gör att den ligger an mot armen kortare. Har väl knappt 17 cm i handledsmått. Sitter ok, det är mer volymen/arean över armen jag är lite tveksam till.
![]()
Får känna lite mer på den. Visst är det en smaksak, tack för inputen, smaken kan ändras.
Tack, jag gillar den också, det är det som gör det svårt.Den är sjukt snygg hursomhelst! Men det ska ju kännas bra oxå. Hoppas du kommer fram till en bra slutsats![]()
Tycker den sitter riktigt fint! En keeper!L2L är 50mm men formen på bandhornen gör att den ligger an mot armen kortare. Har väl knappt 17 cm i handledsmått. Sitter ok, det är mer volymen/arean över armen jag är lite tveksam till.
![]()
Får känna lite mer på den. Visst är det en smaksak, tack för inputen, smaken kan ändras.
Tack, sånt kan lätt påverka...Tycker den sitter riktigt fint! En keeper!
Mumma
Strapcode. Kostade drygt 1500 kr inklusive frakt.Var köpte du? Länkformen påminner om WatchGeckos chamfered fast skruvade är ju mer påkostat och dyrare antar jag? Ser trevligt ut.