Haha, jag är inte förvånad, den ser riktigt grym ut!Kan vara som så att den är på väg till mig..igen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, jag är inte förvånad, den ser riktigt grym ut!Kan vara som så att den är på väg till mig..igen
Och fasta bandstift är inget att oroa sig för, finns ju hur mkt coola band som helstKul att du knep Squalen! Är det din första 1521?
Jag väntar tålmodigt! Du har ju din CWC som är en grym grab and go också, den är riktigt schysst. Har sneglar lite på en sån också, vad tycker du om den? Jag är lite skeptisk till fasta bandstift för det begränsar utbudet av band väldigt mycket.
Tänker att man mest får kör på nato eller finns det band som fixar fasta bandstift utan att man måste sy fast dem?Och fasta bandstift är inget att oroa sig för, finns ju hur mkt coola band som helst
Det finns, men är väl ganska begränsat till läder vad jag sett. Men finns ju bandmakare på ett forum nära dig Jag tänker som så att man har andra klockor man kan ha två delade band på, så då kan man ha NATO ish band bara på en av domTänker att man mest får kör på nato eller finns det band som fixar fasta bandstift utan att man måste sy fast dem?
Straight from reactor number four... Visst vare den som Stakka Bo använde som rekvisita i Chernobyl-serien?Grym! Målat själv?
Riktigt snyggt band! Jo, det har du iofs rätt i. Alla andra klockor jag äger har vanliga bandstift så... Dessutom passar CWC väldigt bra på nato.Det finns, men är väl ganska begränsat till läder vad jag sett. Men finns ju bandmakare på ett forum nära dig Jag tänker som så att man har andra klockor man kan ha två delade band på, så då kan man ha NATO ish band bara på en av dom
Jag har detta bandet, ska bli kul att testa
NDC Straps® on Instagram: "NDC vintage Red stripe single pass Nato's with original printed numbers. NOT REPRODUCTION LIKE ALL OTHERS. Very limited numbers so if you want one message us quick. Quite a few have gone on pre orders. Here on a CWC SBS
74 likes, 2 comments - ndcstraps on March 16, 2020: "NDC vintage Red stripe single pass Nato's with original printed numbers. NOT REPRODUCTION LIKE ALL OTHERS. Very limited numbers so if you want one message us quick. Quite a few have gone on pre orders. Here on a CWC SBS Diver. #ndcnato...www.instagram.com
Kul att du knep Squalen! Är det din första 1521?
Jag väntar tålmodigt! Du har ju din CWC som är en grym grab and go också, den är riktigt schysst. Har sneglar lite på en sån också, vad tycker du om den? Jag är lite skeptisk till fasta bandstift för det begränsar utbudet av band väldigt mycket.
Kikade just på en sån fast tvåton. Visst skulle den passa med en tvåtons BoR-länk? Vart har du köpt din?
Den är riktigt bra den där
Fast 19 mm mellan luggarnaDen är riktigt bra den där
Köpte den här på köp&sälj. Riktigt trevlig faktiskt.Kikade just på en sån fast tvåton. Visst skulle den passa med en tvåtons BoR-länk? Vart har du köpt din?
Inga problem att få dit band på 20 mm, så gör jag i alla fallFast 19 mm mellan luggarna
Inga problem att få dit band på 20 mm, så gör jag i alla fall
Nej att vänta är aldrig ett alternativ för mig så jag förstårVet bara inte om jag orkar vänta fram till våren innan den anländer
Yemas problemas!
Provade montera länken på Yeman.
Det gick inget vidare.
Verkar sitta hyfsad tight (fast ändå inte när den ligger platt men den går ända att vika neråt. Vad är det som händer???
För tunna bandstift? Fast tror det är de originala
Jag som är dum i huvudet och inte fattar? (sannolikt så kanske…)
Prova tjockare bandstift så den kommer närmare boetten. Annars vetefasen. Det där har jag bara varit med om när man använt helt fel länkYemas problemas!
Det gick inget vidare.
Verkar sitta hyfsad tight (fast ändå inte när den ligger platt men den går ända att vika neråt. Vad är det som händer???
Fast 19 mm mellan luggarna
Finns 19mm band att köpa Förstår inte det här problemet med 19mm band som dyker upp då och dåInga problem att få dit band på 20 mm, så gör jag i alla fall
Jo, sant. Men för mig handlar det mest om att jag har massa 20-band liggande som jag gärna vill användaFinns 19mm band att köpa Förstår inte det här problemet med 19mm band som dyker upp då och då
Nej det är inget större problem. Har alltid petat dit 20mm och det funkar kanonFinns 19mm band att köpa Förstår inte det här problemet med 19mm band som dyker upp då och då
Ja det är förstås sant. Du får pressa som NilasJo, sant. Men för mig handlar det mest om att jag har massa 20-band liggande som jag gärna vill använda
Yema och Halios är ju bland det bästa som finns inom micro, så fortsätt gärnaLat dag hemma efter förmiddagsutflykt med dottern och kompisar.
Förlåt att jag postar samma klockor om och om igen men jag har inga andra
Yemas problemas!
Det gick inget vidare.
Det där var konstigt, möjligt att bandstiften är för tunna, men om det är original, hmmm. Hör med deras online support som dyker upp om du går in på eu.yema.com de kan behöva se filmsnutt, men dessa bilder räcker nog.
Prova tjockare bandstift så den kommer närmare boetten. Annars vetefasen. Det där har jag bara varit med om när man använt helt fel länk