Funkar galant. Märks oftast inte utseendemässigt.Ja det är förstås sant. Du får pressa som Nilas
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Funkar galant. Märks oftast inte utseendemässigt.Ja det är förstås sant. Du får pressa som Nilas
så länge det inte är såna där latmaskquickrelasesprintar dvs får då blir det knasNej det är inget större problem. Har alltid petat dit 20mm och det funkar kanon
Jag kör inte med sådana grejer. Jag vill känna sprinten i min hand, liksom väga den lite och sen lätt smeka den på plats, då är man nöjd .så länge det inte är såna där latmaskquickrelasesprintar dvs får då blir det knas
Ja vikten är väldigt viktig när man ska göra snabba saker, allt går fortareJag kör inte med sådana grejer. Jag vill känna sprinten i min hand, liksom väga den lite och sen lätt smeka den på plats, då är man nöjd .
Ja det hörs ju på namnet, vikt och viktig .Ja vikten är väldigt viktig när man ska göra snabba saker, allt går fortare
Gumminato är rätt schysst faktiskt. Har ett från Watchgecko som är väldigt kvalitativt och skönt. Jag körde nato på allt ett tag men nu har jag nog inte en enda på det.Jo cwc'n åker ju tillbaka till Totte igen som sagt!
Riktigt grym klocka måste jag säga.
Känns som en tank utan att den har överdrivna proportioner. Gillar tavlan och kronan är superskön! Synd att man inte behöver ställa tiden så ofta med den!
Bra och ren mekanisk känsla på vridringen också
Personligen älskar jag ju nato och dessutom finns det ju både fluoro och italienskt gummi i nato utförande nu för tiden från Zuludiver. Hade jag behållit den så hade jag nog köpt nån av dom här tre för en stenhård beater kombo:
ZULUDIVER Seaton FKM Rubber NATO Watch Strap
Based on the classic NATO G10 design, the ZULUDIVER Seaton offers a twist on this classic military watch strap. The Seaton is made from textured, durable FKM rubber, which makes it ideal for any kind of aquatic activity. So, with the security of a NATO,www.watchgecko.com
Rubber Dive Watch Straps / Bands | WatchGecko
High quality Rubber and PU diver's waterproof watch straps. Choice of colour and design. Free worldwide shipping!www.watchgecko.com
ZULUDIVER 328 | Italian Rubber NATO Watch Strap | Bonetto Cinturini
This ZULUDIVER 328 rubber NATO watch strap is made in Italy. It is the perfect replacement strap for your watch: comfortable, durable and fully waterproof.www.watchgecko.com
Yepp första 50 atmos i samlingen. Ser ut att krama handleden på rätt sätt och har velat pröva en länge nu så det ser jag fram emot
Det där var konstigt, möjligt att bandstiften är för tunna, men om det är original, hmmm. Hör med deras online support som dyker upp om du går in på eu.yema.com de kan behöva se filmsnutt, men dessa bilder räcker nog.
Prova tjockare bandstift så den kommer närmare boetten. Annars vetefasen. Det där har jag bara varit med om när man använt helt fel länk
Är länken såld med klockan?
Kan annars vara så att klockor som säljs med länk har hålen för bandstift annorlunda placerade än klockor som säljs på läder/gummi. Det är för att det ska bli snyggast mot boetten.
Var t.ex så på tidiga Zodiac sea wolf compression 53.
Hoppsan! Bomber och granater!Lördagsmarknad-deluxe!
Utökar med dessa om intresse finns, antingen byte eller sälj. Gärna mina tre mot en om rätt objekt kommer upp.
Hoppsan! Bomber och granater!
Släpper nu alla tre i ett paket till ett nästan orimligt lågt pris här i tråden. Tror knappt det är sant själv . PM
Ahhhh. Varför kommer det ut en Bond-quartz när jag är som mest rastlös och med minst finansiellt svängrum? Det är väl för tusan inte 2020 längre?
Klarade Trenchhuntern det svåra slagfältet som IKEA utgör i mellandagsyra kombinerat med COVID? Den är gjord för strid, men allt har ju en gräns...Hemma efter fem timmar på IKEA med fru och barn. Helt slut nu! Blir alltid så mycket längre resor än jag tror innan. Nu ligger varuhuset visserligen knappt 30 min bort, så det blir väl 4 timmar på plats. Men ändå. Ont i trampdynorna, värker i benmusklerna och allmänt trött. Monchard sällskapar.
Leasa den till mig för 2021?Inget höjdarpris på det exet så du kan sitta still i båten
Gav 15.9 tkr för mitt ex och fick ett fullset samt servicekvitto från 2016 á 10 tkr.
Inget höjdarpris på det exet så du kan sitta still i båten
Gav 15.9 tkr för mitt ex och fick ett fullset samt servicekvitto från 2016 á 10 tkr.
Den klarar allt! Men svårt att hålla avstånd med så många kunder. Speciellt nör få verkar bry sig. :/Klarade Trenchhuntern det svåra slagfältet som IKEA utgör i mellandagsyra kombinerat med COVID? Den är gjord för strid, men allt har ju en gräns...
Jag vet, det är förjävligt. Folk kör på som om det vore ”any given day”, men samtidigt blir samma folk asförbannade över att Löfven skulle ha nytt klockbatteri och en julklapp till frugan. Oavsett politisk läggning är det hyckleri.Den klarar allt! Men svårt att hålla avstånd med så många kunder. Speciellt nör få verkar bry sig. :/
lite så, eller samlas 3000pers för att fira nyår och se raketer. Visst nu är inte nyår min prio ett stund på året men även om det vore det skulle jag faktiskt kunna klara mig ett år med lugnt familjärt firande...Jag vet, det är förjävligt. Folk kör på som om det vore ”any given day”, men samtidigt blir samma folk asförbannade över att Löfven skulle ha nytt klockbatteri och en julklapp till frugan. Oavsett politisk läggning är det hyckleri.
Trevlig! Vilken Armida är detta?Kvällens följeslagare, grym lume som gjord för ett utdraget nattnings-pass.
@rambo_amadeus såg att Halios valt att plocka hem montaget av Universa till egen work shop i Vancouver när de drabbas av ytterligare förseningar i Schweiz. De hoppas vara klara med första batchen i slutet av februari. Men: väl värt att vänta på och du sparar väl pengar under tiden, eller hur
"Radio room" såld. Två kvar.Hoppsan! Bomber och granater!
Släpper nu alla tre i ett paket till ett nästan orimligt lågt pris här i tråden. Tror knappt det är sant själv . PM
oMeGa bAtTerI, fina grejer.Vad fan har dom servat för 10 papp på en Quartz?
Krävs ju dessutom dubbla batterier. Först ett Omega basbatteri och sen Seamaster-modulen.oMeGa bAtTerI, fina grejer.
Ungefär 20 stycken Vostoks med andra ord
Fantastiskt Framtiden är här...Krävs ju dessutom dubbla batterier. Först ett Omega basbatteri och sen Seamaster-modulen.
Leasa den till mig för 2021?
Vad fan har dom servat för 10 papp på en Quartz?
Okok men om du tröttnar så hör du av dig!Tyvärr leasingförbud på den
Blev också chockad över det
Armida A12, den blå gamla varianten. Armidas variant på 62mas i 38 mm.Trevlig! Vilken Armida är detta?
Läser alltid Damskon... Cannot unsee.Fick en kommentar om Damaskon idag. "Man ser ju inte glaset!" Jag hade inte tänkt på det så mycket men det stämmer att det verkligen försvinner ibland