• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Jag chansade och plockade upp den som begagnad. Är det mycket märken så skickar jag tillbaka den. Den fanns inte som ny.
Nearly New? Brukar vara i mycket bra skick med små hairlines på exempelvis clasp. Det är recensionsexemplar/fotoexemplar de inte kan sälja som nya. Bra grejer till bra priser med full garanti precis som vanligt :)

Fasiken, har spanat länge på den men missade mailet om rean tills du postade nu. Nu fanns den bara som begagnad kvar :/
Men nu blev man ju lite sugen på en super compressor...

Hjälp: innan jag oljefyller min dotters lilla kvartsare tänkte jag byta batteri. Hur får jag bort de två metallgrejerna som håller batteriet utan att pajja allt? Hon blir väldigt ledsen då.
FB2D3364-E6FE-4BBF-804A-D3BC7E06CA81.jpeg

Finns en gammal tråd om att oljefylla klockor, har tänkt i dom banorna själv men känns alldeles för svårt. https://klocksnack.se/threads/oljefylla-klocka.64347/

Här är en gammal medlems Scurfa som är oljefylld från tråden https://klocksnack.se/attachments/20170322_192638-jpg.500948/

Finns fler exempel i tråden och även några länkar till andra forum där folk har gjort samma.
Perfekt!
Den 3M oljan med 0.75 verkar ju klockren och borde inte vara allt för svår att få tag på, får bli ett projekt för morgondagen :)

Den bruna som är den snygga, eller är det bara jag?
Den bruna som är den snygga, eller är det bara jag?

Jobbigt det blev nu, tack för svaren. Du kan väl slänga en blänkare om du får ett vettigt svar?
Bara du ;)

Närå men den blå eller vad man ska kalla den har jag haft i tankarna som nästa sommarklocka :)
Sugen på den bruna nu bara för det, gillar min bruna Adraga så kunde ju få ersätta den om inte annat 😉😃

Tillbaka
Topp