• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

IMG_20210112_113312_152.jpg

Urspårning, nedrivna kontaktledningar och inställda tåg. Snökaoset verkar sätta stopp för mina avgångar till Sundsvall och Östersund idag.

Passar på att ta en titt på centrallåset på Forden istället. Som tur var så gick det att lösa utan reservdelar.

Square agerar assistent i meckandet. En bra sådan dessutom 👍🏼

Såg nån intressant blästrad Titan dykare från Reise eller vad dom nu heter i senaste Jody videon. Någon som har bilder eller info på dom? 🤔

Senast ändrad:
Då fortsätter vi spotta idéer tycker jag, har för mig @martaSM30 nämnde någon Victorinox som såg riktigt fin ut, hittar dock inte inlägget 🤔

Edit: Här https://klocksnack.se/threads/dykarklocka-till-min-käre-son.141451/#post-3602965 nästan så man blir sugen själv trots 18cm handled 😜
Tråkigt alternativ men skx-boetten är ju lite magisk? Min 10-åriga son kunde bära min Skx009 om jag bytte band. Likaså min späda vackra fantastiska fru. Själv har 17-17,5, sonen aldrig över 14 och min fru frågar jag aldrig om jag får mäta något på...

Long Island watch?

Tack, tycker jag med☺️Javisst, bl. a. med blå urtavla.
Har snöat in på ryssar för närvarande och halkade in på ett sidospår, är du kool nog att testa? 😁
En femhundring för en automatare som tål lite stryk, 33mm. Bandet kan man alltid slänga i återvinningen tänker jag.

Lite större 37mm och "jättedyr" 😆

Tror faktiskt inte den boetten bär så stort med betoning på tror. Maticen är ju 51 och typ högre på pappret, men visst den är väldigt böjd 😉
Principsak med KS för min del, måste ha en köp-nu-knapp annars får det va. Orkar inte vänta till Maj heller om sanningen ska fram
Nej, det har du nog rätt i. Har annat för på listan just nu så vi får se!

Har snöat in på ryssar för närvarande och halkade in på ett sidospår, är du kool nog att testa? 😁
En femhundring för en automatare som tål lite stryk, 33mm. Bandet kan man alltid slänga i återvinningen tänker jag.

Lite större 37mm och "jättedyr" 😆
Tack för tipset, ska kolla in den sidan. Snöat in helt på Vostok och "måste" hitta en eller tre(tton) att testa. Ser ju helt fantastiska ut! Aningen irriterad att jag var sen på bla dina annonser... men ska nog hitta nå bra ändå 🙃🤟

Tack för tipset, ska kolla in den sidan. Snöat in helt på Vostok och "måste" hitta en eller tre(tton) att testa. Ser ju helt fantastiska ut! Aningen irriterad att jag var sen på bla dina annonser... men ska nog hitta nå bra ändå 🙃🤟
hehe ingen orsak. Äsch man kan aldrig ha för många ryssar lådan, bara att köra på!
Lika billigt att köpa nya typ...välj UPS frakt som tillval bara så får du vad du vill ha på några få dagar. Förutom sidan jag länkade till så kan jag även rekommendera https://komandirskie.com/ ✌🏼

Tillbaka
Topp