• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Har snöat in på ryssar för närvarande och halkade in på ett sidospår, är du kool nog att testa? 😁
En femhundring för en automatare som tål lite stryk, 33mm. Bandet kan man alltid slänga i återvinningen tänker jag.

Lite större 37mm och "jättedyr" 😆
🤨är inte kool nog för ryssar

Tack @Silverglantz Så fin😊
PXL_20210112_140359625.jpg

Bara kul med en utmaning man kanske inte är så van vid. Hmm, dum fråga kanske men ska det vara "damigt" eller hur går tankarna?
Det behöver det absolut inte vara! De snyggaste klockorna tycker jag är typiska herrklockor.. skulle velat ha massor som tyvärr aldrig lanseras i damstorlek:sorry:
Jag är sugen på antingen klassisk dykare, GMT eller kronograf.. Men @martaSM30 såg ju faktiskt fin ut! Bilderna på deras hemsida har inte talas till deras fördel tycker jag.

Reissue på 7548 vore kul/de borde göra en quartzdykare i budgetsegmentet 🤓
Ja det kanske skulle finnas en marknad för det. :)
Delish. Fasen att det ska vara så svårt för mig att ha något liknande! Blir lika sugen varje gång. Mycket band eller mycket av allt annat förresten?
Det är verkligen något speciellt med en välanvänd och patinerad dykarklocka. :D
Mycket band eller annat?

Tillbaka
Topp