• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

87FF50EC-2CEE-4A00-AAC8-86C0D4BFFD3C.jpeg

Bekantar mig med Corgeut, klocka för kaffepengar som gör sig förvånansvärt bra på ett läder från Maer här på forumet. Positivt överraskad ✌🏻

IMG_20210115_145330_015.jpg

Hörde jag Flecto Fredag? 🤔😅

Var hemma på lunchrast och låg visst en klocka på posten och väntade.

Någon som kan gissa modellen?

Bilden är för övrigt tagen med en Huawei P10 och vill bara säga att jag inte har något emot bilder tagna med mobil. Dom flesta bilder jag själv tar utanför hemmet är i regel med luren.

Man får använda dom inställningar som finns att tillgå och korrigera lite i redigeringen efteråt helt enkelt.

Och i allmänhet så är alla bilder på klockor bra bilder!

😃👍🏼

Senast ändrad:
IMG_20210115_145330_015.jpg

Hörde jag Flecto Fredag? 🤔😅

Var hemma på lunchrast och låg visst en klocka på posten och väntade.

Någon som kan gissa modellen?

Bilden är för övrigt tagen med en Huawei P10 och vill bara säga att jag inte har något emot bilder tagna med mobil. Dom flesta bilder jag själv tar utanför hemmet är i regel med luren.

Man får använda dom inställningar som finns att tillgå och korrigera lite i redigeringen efteråt helt enkelt.

Och i allmänhet så är alla bilder på klockor bra bilder!

😃👍🏼

Ser ut som en Scurfa?

Heads up!

På väg ut om någon i tråden är sugen.
Vostok Amphibia 41mm ref 170549 moddad och klar på blått läder samt en Rdunae Vintage Turtle 41mm.
Bra grejer det här till kanonpris som vanligt så passa på👍.
PSX_20210115_122211.jpg
PSX_20210115_121904.jpg
Ja den där ryssen var jäkligt fin! Men jag har ju ingen plats kvar.. 🤪

Bilagor

• 459AFEE1-157A-425A-B217-AE1FE2807DCB.jpeg
    459AFEE1-157A-425A-B217-AE1FE2807DCB.jpeg
    1.1 MB · Visningar: 46
Kul köp! Länge varit sugen på en i stål med vit tavla. Ser fram emot fler bilder!
Mycket bra klocka än så länge och 37 mm är helt rätt för en dressare. Får slänga upp lite nya bilder nu. Naturligt ljus är bättre att fota i än en läslampa.:)

Innan någon börjar skrika om armbandet så ja, jag har täljt till ett 20mm för att det ska passa. Anledningen är att jag vill ha svart läder och guldclasp på mina rap-guld-bling-dressare, medan min jumping hour tyvärr levererades med brunt läder och stålclasp:wtf:. Har beställt ett armband i rätt storlek, men det här får duga i nuläget.
gehand.jpg

Ingen flashig baksida direkt
geckbak.jpg

Riktigt najs dome, och det faktum att den är automat gör att den känns skönt stabil på armen. Guldstjärna på känslan.
geck dome.jpg

Mycket bra klocka än så länge och 37 mm är helt rätt för en dressare. Får slänga upp lite nya bilder nu. Naturligt ljus är bättre att fota i än en läslampa.:)

Innan någon börjar skrika om armbandet så ja, jag har täljt till ett 20mm för att det ska passa. Anledningen är att jag vill ha svart läder och guldclasp på mina rap-guld-bling-dressare, medan min jumping hour tyvärr levererades med brunt läder och stålclasp:wtf:. Har beställt ett armband i rätt storlek, men det här får duga i nuläget.
gehand.jpg

Ingen flashig baksida direkt
geckbak.jpg

Riktigt najs dome, och det faktum att den är automat gör att den känns skönt stabil på armen. Guldstjärna på känslan.
geck dome.jpg
Sköna bandhorn! Älskar att dom vågat göra den 37mm. Men tråkigt att dom levererar ett missmatchande band. Klart det ska vara guldspänne till. Fan, jag ska ju sälja och inte köpa, men blev riktigt sugen nu.

Tillbaka
Topp