Grattis. Den var fin! Jag tyckte även att den passade bra på läder. Kan nog åldras bra tillsammans med klockan.Fick precis min Borealis Adraga, trevlig liten klocka men måste byta ut armbandet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis. Den var fin! Jag tyckte även att den passade bra på läder. Kan nog åldras bra tillsammans med klockan.Fick precis min Borealis Adraga, trevlig liten klocka men måste byta ut armbandet.
Tackar! Lädret ser helt ok ut men problemet är att det är så tjockt så det passar inte alls till klockan. Måste ha något tunnare känner jag.Grattis. Den var fin! Jag tyckte även att den passade bra på läder. Kan nog åldras bra tillsammans med klockan.
Mycket fin, grattis !!
Nice fick hem ett likadant i dag fast med gråa sömmar
Grym färg på den urtavlan! Grattis till en annorlunda och snygg klocka!
Sailcloth är så trevligt...
Vilken galet bra klocka - Gruppo Gamma
Oj va fin, stort grattis.Fick precis min Borealis Adraga, trevlig liten klocka men måste byta ut armbandet.
Ja, Det är ett Zulu Diver som Watch Gecko säljer men de har slutat att sälja 24mm. Du har ett 24mm här på Ebay:Är det någon som vet var man kan få tag i en 24mm strap som den på bilden (panna typ)?
Mikromärkena brukar ha bra kvalité men har inte någon som den på bilden
Mint condition
Det där bandet löser RoyalStraps eller Watchgecko åt dig.Är det någon som vet var man kan få tag i en 24mm strap som den på bilden (panna typ)?
Mikromärkena brukar ha bra kvalité men har inte någon som den på bilden
Det som är så fint med mod-kittet, kan ändra till det om man villVar inte överförtjust i dessa tills jag såg denna dykare, framförallt läcker på gummi och med insert men inte dum din heller
Hallo , så skööönt att släppt min sista Rolex o börja handla value for money dinkor, som tilltalar mig, vet ej om alla får vara med i denna tråd men, herewego:
Zelos, mkt cool, blir glad av att bära den, lite liten dock.
Baby tunan, största surprisen o tillfälliga favvon, trots storleken, mkt mkt skön och känns manlig o nice.
Oris, hmm handla igår, men hitintills, så snygg o maffigt band...
Doxa, hate or love, I love.
Snart kommer oxå en Squale, Seiko Monster, sist men inte minst en Casio terrorist, och då har jag fortfarande växel kvar från min Sub sale....
Trevlig helg alla
Tack, har en Panna och några SMP oxå, men de får ej vara med samt att de får mindre wrist time än dessa, som är roligare....Trevlig samling! Den passar bra i tråden
Tackar för svaret! Då förstår jag varför jag inte har sett 24mm varianten hos Watch Gecko. Synd, dom har riktigt bra gummi i sina strapsJa, Det är ett Zulu Diver som Watch Gecko säljer men de har slutat att sälja 24mm. Du har ett 24mm här på Ebay:
https://www.ebay.com/itm/Zuludiver-Navy-Blue-Silicone-Rubber-Italian-Divers-Watch-Strap-24mm/264187901734?_trkparms=aid=111001&algo=REC.SEED&ao=1&asc=20160908105057&meid=f140c7e7adf245c0b7c5ba95451996c7&pid=100675&rk=1&rkt=15&sd=264187901734&itm=264187901734&_trksid=p2481888.c100675.m4236&_trkparms=pageci:bb0bae8c-316a-11e9-8fe5-74dbd1803c12|parentrq:f31d462b1680aadc6f98686affef2bc8|iid:1
Snyggt!! Mycket trevlig uppsättning klockor.Hallo , så skööönt att släppt min sista Rolex o börja handla value for money dinkor, som tilltalar mig, vet ej om alla får vara med i denna tråd men, herewego:
Baby tunan, största surprisen o tillfälliga favvon, trots storleken, mkt mkt skön och känns manlig o nice.
Snart kommer oxå en Squale, Seiko Monster, sist men inte minst en Casio terrorist, och då har jag fortfarande växel kvar från min Sub sale....
Trevlig helg alla
Nu går det at boka Nodus Retrospect II I fem trevliga färger. Sandwichtavla, färgmatchat datumhjul, lume runt datumfönstret och på loggan, NH35, 40,5x 13,5x49mm. $450 med länk, $400 utan.
https://www.noduswatches.com/retrospect
Någon som vet hur kvalitén är på dessa? Är också sjukt sugen på att plocka hem en grön.Riktigt fina! Den gröna är nog min favorit
Tycker de lyckats riktigt bra med alla färgerna. Kan inte bestämma mig...Riktigt fina! Den gröna är nog min favorit
Det jag hänvisar till ska vara exakt likadant om man ska tro beskrivningen och dessutom mycket billigare. Lycka till!Tackar för svaret! Då förstår jag varför jag inte har sett 24mm varianten hos Watch Gecko. Synd, dom har riktigt bra gummi i sina straps
Härlig samling, Orisen var inte dum.Hallo , så skööönt att släppt min sista Rolex o börja handla value for money dinkor, som tilltalar mig, vet ej om alla får vara med i denna tråd men, herewego:
Trevlig helg alla
Kasta med tärning eller blunda och klicka bara du får hem någotTycker de lyckats riktigt bra med alla färgerna. Kan inte bestämma mig...
Min GG hälsarGul retrospect känns lite bra Haliossubstitut! Har ju länk dessutom, en fördel ändå
Och dagens mikro för mig är GG...
@gdae köpt än?Kasta med tärning eller blunda och klicka bara du får hem något
Svincool!Gul retrospect känns lite bra Haliossubstitut! Har ju länk dessutom, en fördel ändå
Och dagens mikro för mig är GG...
Min GG hälsar