Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra hetsat! Tror nog att det blir lite för mycket överlapp med nuvarande (och kommande) klockor i samlingen så jag lutar (tyvärr) åt ett nej.@gdae köpt än?
Någon som vet hur kvalitén är på dessa? Är också sjukt sugen på att plocka hem en grön.![]()
Låter ju lovande. Har dock annat på gång så jag vet riktigt om denna är rätt just nu. Fan, är riktigt sugen.Kan inte uttala mig om kvaliten men det lilla jag har läst om dom har varit positivt. Kommer inte ihåg vem men det har väl postats ett par tidigare i tråden...?
Låter ju lovande. Har dock annat på gång så jag vet riktigt om denna är rätt just nu. Fan, är riktigt sugen.![]()
Hehe, precis. Det är ett reellt problem i min värld.Ja det är ju ett ständigt problem att man knappt inte hinner bocka av en enda post på önskelistan innan den har utökats med minst 2-3 till...![]()
Då finns det åtminstone två Adraga i Sverige. Här med svart urtavla och C3.Fick precis min Borealis Adraga, trevlig liten klocka men måste byta ut armbandet.
Visst vart den lyckad, jag är supernöjd med minDå finns det åtminstone två Adraga i Sverige. Här med svart urtavla och C3.
Undrar om inte @Birchgrove har en Nodus...Någon som vet hur kvalitén är på dessa? Är också sjukt sugen på att plocka hem en grön.![]()
Snygg! Hur stor?PRS-29AM
![]()
![]()
![]()
![]()
Snygg! Hur stor?
Vilken skönhet, och bra storlek.PRS-29AM
![]()
![]()
![]()
![]()
Vilken skönhet, och bra storlek.
Haha, du verkar vara nöjdLägg till sapphire crystal och vattentålig till 100m så förstår du vilken liten tool-watch detta är!![]()
Fin uppsättning! Kul att se.![]()
![]()
![]()
Hallo , så skööönt att släppt min sista Rolex o börja handla value for money dinkor, som tilltalar mig, vet ej om alla får vara med i denna tråd men, herewego:![]()
Zelos, mkt cool, blir glad av att bära den, lite liten dock.
Baby tunan, största surprisen o tillfälliga favvon, trots storleken, mkt mkt skön och känns manlig o nice.
Oris, hmm handla igår, men hitintills, så snygg o maffigt band...
Doxa, hate or love, I love.
Snart kommer oxå en Squale, Seiko Monster, sist men inte minst en Casio terrorist, och då har jag fortfarande växel kvar från min Sub sale....
Trevlig helg alla![]()
Kvaliteten är strålande. Inget att klaga på.Någon som vet hur kvalitén är på dessa? Är också sjukt sugen på att plocka hem en grön.![]()
Kan du inte bara säga att den är skit istället så jag kan stryka den från listan?Kvaliteten är strålande. Inget att klaga på.
Hehe, den är skit. Stryk den från listan.Kan du inte bara säga att den är skit istället så jag kan stryka den från listan?![]()
Bra, då säger vi så. Någon annan får köpa en så kan jag plocka den billigt på K&S sen.Hehe, den är skit. Stryk den från listan.
Skämt åsido så är väl det mest negativa jag kan komma på är ju att den skeppas från USA. Och då är det ju 25% extra.
Mycket snygg! Ytterligare en av många KS-klockor jag borde ha backatLite vintage-feeling på denna
![]()
Tack, min första Kickstarter, var kul att vara med men man måste ha tålamod, blir i regel alltid förseningar. Intressant att följ processen.Mycket snygg! Ytterligare en av många KS-klockor jag borde ha backat![]()
Den hade jag funderingar på men det blev inget. Vad har du fått för intryck? Betyg på en skala 1-10 på klockan samt betyg på länken?Lite vintage-feeling på denna
![]()
Ska vara ärlig, vacklande. Som sagt härlig vintage i storlek och utseende. Glaset är ren kärlek. Minus är visarna vilket jag tycker inte passar allsDen hade jag funderingar på men det blev inget. Vad har du fått för intryck? Betyg på en skala 1-10 på klockan samt betyg på länken?
Snygga band! Men att bli glad av tre nya band blir man oavsett vad klockorna kostar, det kan jag intygaDet är kul med band och rätt tacksamt när man är på sådan amatörnivå i sina intressen att tre nya band gör ens dag. Jag gick bärsärk på strapped.se och beställde tre nya band; ett sailcloth och två canvas-cordura (klocksnack15 = 15 % rabatt, om ngn händelsevis skulle ha missat).
![]()
![]()
De känns riktigt rejäla och sitter ruggigt bra. Förbannat snygga också, tycker jag. Synd att Aquaitcon inte riktigt är färgmässigt kompatibel. Får köpa ny klocka.