Blev CW även här idagSlänger in en bild på en klocka om det går för sig
Vet att det sannolikt kommer lugna ner sig, men i nuläget känns det som denna kommer ta all handledstid och att merparten av vad man har i lådan måste ut på K&S
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blev CW även här idagSlänger in en bild på en klocka om det går för sig
Vet att det sannolikt kommer lugna ner sig, men i nuläget känns det som denna kommer ta all handledstid och att merparten av vad man har i lådan måste ut på K&S
Speedbird från Timefactors, den här äldre med ETA, men finns att köpa med Miyota som nu används. Eddie håller butiken öppen ungefär 5min per månad så man skall vara snabb! Själv köpte jag den här på KS.Den föll mig i smaken, vad är det?
Min gamla -Kikade runt lite på deras webbsida, flera snygga modeller!
Så bra den är! Retro-mysig!Matchande byxor också....
Man når ständigt nya höjder
Riktigt trevlig boett!Min gamla -
Oj va snygg den var!Min gamla -
Där satt den! Inte ens tänkt tanken, får bli Fortis på tisdagar hädanefter!ForTisdag!
Slänger in en bild på en klocka om det går för sig
LIte Enicar-feeling över den! NiceMatchande byxor också....
Sjukt trist om det uppfattas så, men jag förstår inte riktigt vad som kan tolkas nedvärderande? Särskilt inte när jag så många gånger påpekat min uppskattning för mikros- och affordables som gör åtminstone någonting eget.
Om jag säger att A, B, C, D, E, F, G och H som kostar 3000 kr/styck är härliga klockor.
Klocka E som också kostar 3000 kr är ett plagiat av samma eller värre kaliber som kusinen som dömts i rätten sålt och att det inte känns helt ok? Vari består den nedvärderande aspekten?
Hade tänkt dra mig ur här innan men ville bara få sagt att det absolut inte handlar om ens ett uns av nedvärderande syn på saker och ting.
En av Eddies berömda märken.Den föll mig i smaken, vad är det?
Tror det är var tredje månad nu. Synd att han har så många fina modeller. :/Speedbird från Timefactors, den här äldre med ETA, men finns att köpa med Miyota som nu används. Eddie håller butiken öppen ungefär 5min per månad så man skall vara snabb! Själv köpte jag den här på KS.
Mikrovärldens svar på Rolex.Eddie har jag förstått är lite speciell
Mycket trevlig klocka hursomhelst
Tycker mig känna igen klockan.. ?Inte min favvo heller men ska det tvunget vara mesh på divers så ska det vara ordentligt .
Något i den stillen kör Jason med Halios också.En av Eddies berömda märken.
Tror det är var tredje månad nu. Synd att han har så många fina modeller. :/
Mikrovärldens svar på Rolex.
Kund: Jag vill köpa en klocka av dig.
Eddie: Ok. Du får fem minuters fönster var tredje månad. Under de minutrarna kommer du bara åt sidan om du sitter på samma LAN som servern. Lycka till!
Och jag tycker mest det är märkligt att man orkar kommentera överhuvudtaget i en tråd där det florerar sådana klockor mest hela tiden. Vad väntar man sig för svar egentligen? Alla klockor är en kopia på en kopia på en kopia. Kan inte alla bara fatta det eller det är så jäkla kul med elitism och dryghet? Gissar på det senare...
Tack för mig, hej..
Idag kom pikachu!
Är man uttråkad i Teams-möte så kan man alltid ta lite bilder medans de andra käbblar.
Matchande byxor också....
LIte Enicar-feeling över den! Nice
Mycket, mycket bra! Visst är den alldeles förträfflig! Tavlan är bra på bild, men så mycket bättre i verkligenheten.Ja då ramlade veckans första in.
Adraga, välbyggd och trevlig .
Har precis bara fått på den men intrycket är positivt . Stort tack @Silverglantz för den .
Båda är trevliga men så här direkt så känns Adragan mer välarbetad och något kraftigare. Det är ju två homager men Adragan känns som den står lite mer på egna ben och då främst pga deras olika tavelkombinationer. Länkarna är bra på båda två men jag är ju svag för ett bra jubilee så dit går nog mitt val. Däremot så hade jag hellre sett att Adragan haft Tisells spänne med glidelock. Adragans länk smalnar av från 20mm-18mm vilket är lite synd, jag hade hellre sett Tisells mått på 20mm-16mm där.Mycket, mycket bra! Visst är den alldeles förträfflig! Tavlan är bra på bild, men så mycket bättre i verkligenheten.
Nu när du haft båda, vilken är bäst. Tisellplorer eller denna?
För att på vårt företag gillar man att dra in folk i helt irrelevanta möten. Så sjukt irriterande...Hur lyckas du komma undan med det !?
För att på vårt företag gillar man att dra in folk i helt irrelevanta möten. Så sjukt irriterande...
Det kanske blir mer relevant om du lyssnar?För att på vårt företag gillar man att dra in folk i helt irrelevanta möten. Så sjukt irriterande...