• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Ture-ah

Omega
Soligt och -2, perfekt vinterväder!
20210127_122102.jpg
 

Jox

Rolex
2-Faktor
Man kan samla klockor i spel också 🤟🤪
Har nog fler och roligare i ett annat spel, ska kika när jag känner för att spela det.
Affordable, om än virtuellt
 

Bilagor

  • 20210124_202604.jpg
    20210124_202604.jpg
    199.8 KB · Visningar: 24
  • 20210124_202549.jpg
    20210124_202549.jpg
    194.8 KB · Visningar: 25
  • 20210124_202542.jpg
    20210124_202542.jpg
    174.3 KB · Visningar: 23
  • 20210124_202527.jpg
    20210124_202527.jpg
    215.5 KB · Visningar: 24

Zackrissonsur.se

Cartier
Professional Dealer
Intressant, jag tror inte det går att köpa då Z troligen inte lagerhåller dessa, men det är bara vad jag tror. Det gäller fler av de modeller som ligger där.
Bra att få reda på hur det ligger till.
Hej Helt rätt, tyvärr går den ej att köpa, quartzen är slutsåld, har missat att uppdatera lagret på den. Automaten finns i lager, vill du ha den skicka mig ett pm så skall jag lösa ett riktigt bra pris som plåster på såren. Bilden på klockan är inte Air Force modellen utan vanliga Superman men löser speciallpris även på den för att det har strulat till sig. Skicka PM som sagt så löser vi det
 

Rizzie

Patek
2-Faktor
Hej Helt rätt, tyvärr går den ej att köpa, quartzen är slutsåld, har missat att uppdatera lagret på den. Automaten finns i lager, vill du ha den skicka mig ett pm så skall jag lösa ett riktigt bra pris som plåster på såren. Bilden på klockan är inte Air Force modellen utan vanliga Superman men löser speciallpris även på den för att det har strulat till sig. Skicka PM som sagt så löser vi det
Det här är kundservice! Kudos 👍
 

Skiddie

Cartier
Hej Helt rätt, tyvärr går den ej att köpa, quartzen är slutsåld, har missat att uppdatera lagret på den. Automaten finns i lager, vill du ha den skicka mig ett pm så skall jag lösa ett riktigt bra pris som plåster på såren. Bilden på klockan är inte Air Force modellen utan vanliga Superman men löser speciallpris även på den för att det har strulat till sig. Skicka PM som sagt så löser vi det
Finns det någon Yema heritage quartz i lager?
 

Nilas

Patek
2-Faktor
Grattis. En klar favorit. Den ser fantastisk ut. Kanske en dag :heart:
Stort tack 😊! Ja den är inte sämre i verkligheten heller om man säger så. Om man hittar en begagnad som är i gott skick som denna så är det nog bland det mest prisvärda man kan köpa.
Toppklass när det kommer till finish och byggkvaliten 👍. Som ny, ja är man säker på sin sak och det är en keeper så är nypriset inget att vara rädd för men som sagt begagnad så känns det som en touchdown.
 

Master J

Audemars
2-Faktor
Då var det på plats, det vida omtalade och lovordade gummit 😀
20210127_142449.jpg

20210127_142453.jpg

20210127_142501.jpg


Väldigt mjukt och skönt 😀
Den vanliga bonetto vaniljgummilukten... jag gillar den.

Sitter perfekt på denna låga och relativt lätta quartzare... men jag misstänker att det kan bli lite vingligt på en tyngre/högre klocka pga avsmalningen till 16mm vid spännet.... men @Von kör det ju på en 43mm som är 15 mm hög(!)
 
Topp