Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Många timmar COD där ser jag!Man kan samla klockor i spel också
Har nog fler och roligare i ett annat spel, ska kika när jag känner för att spela det.
Affordable, om än virtuellt
Ja, det har blivit några stycken...Många timmar COD där ser jag!
Skön bezel-någon förklaring på numreringen?Klart affordable!
No clue w s e! Men får försöka ta reda på det. Nån här som vet?Skön bezel-någon förklaring på numreringen?
JAMEN ÖPPNA DÅÅÅÅÅÅ!!!!!Mmmm....
"Not for watch race but tells a diver his/her non decompression limits."No clue w s e! Men får försöka ta reda på det. Nån här som vet?
Åh nej, finns det andra klockforum också Nä, jag nöjer mig med KS faktiskt, hade nog blivit tokig med flera"Not for watch race but tells a diver his/her non decompression limits."
Dum googling, har inte ens tänkt på reddit innan... Hur ska jag nu hinna jobba när det finns Vostok-trådar osv där med
Vilken vacker pjäs!! Gratulerar till ett lysande köp (av bilderna att döma)Monta Triumph.
Har inte hunnit samla mig och få ordning på intrycken än riktigt. Smått överrumplad över att den känns lika bra som Bratten på handleden.
Lite bilder nu, återkommer med mer, mycket mer .
Tavlan tavlan tavlanMonta Triumph.
Har inte hunnit samla mig och få ordning på intrycken än riktigt. Smått överrumplad över att den känns lika bra som Bratten på handleden.
Hej Helt rätt, tyvärr går den ej att köpa, quartzen är slutsåld, har missat att uppdatera lagret på den. Automaten finns i lager, vill du ha den skicka mig ett pm så skall jag lösa ett riktigt bra pris som plåster på såren. Bilden på klockan är inte Air Force modellen utan vanliga Superman men löser speciallpris även på den för att det har strulat till sig. Skicka PM som sagt så löser vi detIntressant, jag tror inte det går att köpa då Z troligen inte lagerhåller dessa, men det är bara vad jag tror. Det gäller fler av de modeller som ligger där.
Bra att få reda på hur det ligger till.
Alltså fan vad bra den där är! Ställer mig skamlöst i flippköMonta Triumph.
Stort tack .Vilken vacker pjäs!! Gratulerar till ett lysande köp (av bilderna att döma)
Det här är kundservice! KudosHej Helt rätt, tyvärr går den ej att köpa, quartzen är slutsåld, har missat att uppdatera lagret på den. Automaten finns i lager, vill du ha den skicka mig ett pm så skall jag lösa ett riktigt bra pris som plåster på såren. Bilden på klockan är inte Air Force modellen utan vanliga Superman men löser speciallpris även på den för att det har strulat till sig. Skicka PM som sagt så löser vi det
Mmmm...Tavlan tavlan tavlan
OM det skulle hända så är du numera först i kön .Alltså fan vad bra den där är! Ställer mig skamlöst i flippkö
Hmmm... nu börjar man få osunda tankar. Ska man försöka sig på att köpa denna. 5 st ska släppas och kommer kosta 1500usd. Är man konstig om man lägger sådan summor på Zelos? Säg "ja" så att jag kommer på andra tankar
Grattis. En klar favorit. Den ser fantastisk ut. Kanske en dagMonta Triumph.
Finns det någon Yema heritage quartz i lager?Hej Helt rätt, tyvärr går den ej att köpa, quartzen är slutsåld, har missat att uppdatera lagret på den. Automaten finns i lager, vill du ha den skicka mig ett pm så skall jag lösa ett riktigt bra pris som plåster på såren. Bilden på klockan är inte Air Force modellen utan vanliga Superman men löser speciallpris även på den för att det har strulat till sig. Skicka PM som sagt så löser vi det
Ja alla finns i lager, vi har ingen hemma just nu men vi får leverans av Yema varje vecka så det tar inte lång tid att få hemFinns det någon Yema heritage quartz i lager?
Stort tack ! Ja den är inte sämre i verkligheten heller om man säger så. Om man hittar en begagnad som är i gott skick som denna så är det nog bland det mest prisvärda man kan köpa.Grattis. En klar favorit. Den ser fantastisk ut. Kanske en dag
Tack för de orden. Behöver bli påmind iblandJa! Du kommer att få sälja din för kaffepengar om du får för dig att flippa sen.