FOQ
Guld
Vad är det för kandidat?! Ut med språket!
Ja men..ja, fast ingen klocka är lätt i en månad
Haha agree!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är det för kandidat?! Ut med språket!
Du låter lättpåverkad...Noterar för mig själv vem jag ej ska sälja min Casio Terrorist till
Spb143Vad är det för kandidat?! Ut med språket!
Den hinner du leka med och flippa innan vi kliver in i mars!
Den är , klockvärldens motsvarighet till en pizza och bärs.
Utmaningen, det är ju supersvårt att bara nyttja en klocka en hel kalendermånadJag fattar inte. Förutom att varje deltagare donerar 100kr till BCF vilket ju är jättebra förstås.
Men sen då, vad är meningen med det? Att bara använda en klocka varje dag..
Utmaningen, det är ju supersvårt att bara nyttja en klocka en hel kalendermånad
Inte riktigt samma lika, men inte heller långt ifrån. Däremot ett troligt utfall efter max en vecka med samma klocka när man vet vad som finns liggande. Jag ställer upp som förvarare åt alla som vill, under Mars såvida inget annat uttalas såklart
Det är en väldigt bra kandidat faktiskt...Jag kanske skulle rådfråga @thewordfox om hans. Annars är planen min GG Peacemaker men det känns för enkelt.
Lite samma koncept som att en del fastar. En del ligger på spikmattor. En del kollar på melodifestivalen.Jag fattar inte. Förutom att varje deltagare donerar 100kr till BCF vilket ju är jättebra förstås.
Det är därifrån jag har tagit mitt "nick" eller vad det heter. Från Charles Bukowski alltsåSen var det här med personhygien och surgubbefasoner a la Charles Bukowski. Har jag nämnt att jag aldrig ägt en Smiths?
Hur många här har tänkt vara med i OWG-mars?
Jag fattar inte. Förutom att varje deltagare donerar 100kr till BCF vilket ju är jättebra förstås.
Du glömde Antikrundan !Lite samma koncept som att en del fastar. En del ligger på spikmattor. En del kollar på melodifestivalen.
Självplågeri liksom.
Jag behöver ett råd, jag bytte spänne på min Direnzo (tyckte att det nya var mer proportionerligt)
Nu sitter klockan dock aningen tight, är det bäst att stoppa in en länkbit till så att jag kan dola med microjusteringar? Finns bara tre på den nya dock.
Du glömde Antikrundan !
Det vore ett hån mot antikrundanVafalls!?! Inte jämföra Antikrundan med Melodifestivalen!
Jag får väl göra detTroligen... bara å testa
Alltid bra att ha möjligheten att justera det sista med microjusteringen i claspet känner jag. Helst ha möjlighet åt båda hållen om det är möjligt.Jag behöver ett råd, jag bytte spänne på min Direnzo (tyckte att det nya var mer proportionerligt)
Nu sitter klockan dock aningen tight, är det bäst att stoppa in en länkbit till så att jag kan dola med microjusteringar? Finns bara tre på den nya dock.
Det vore ett hån mot antikrundan
Yes. I med en bit till och justera sedan in länken med microjusteringenJag behöver ett råd, jag bytte spänne på min Direnzo (tyckte att det nya var mer proportionerligt)