Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lite samma koncept som att en del fastar. En del ligger på spikmattor. En del kollar på melodifestivalen.
Självplågeri liksom.
Den är grym, men visst är den väldigt lik i form och känsla som en Squale 1521, mer än att se ut som en 37-38 mm 62MAS?
Har alltid misstänkt att så var fallet kultrulle om en äkta kulturprofil sanna mina ordDet är därifrån jag har tagit mitt "nick" eller vad det heter. Från Charles Bukowski alltså
Inte jag. Har aldrig någonsin strävat efter att bara ha en klocka så varför börja nuHur många här har tänkt vara med i OWG-mars?
@Birchgrove va?Visst var det någon i tråden som beställt SMs nya bb58-copage, eller har jag drömt detta?
Nä, har inte beställt nått än.
När du väl gör det, kan man vara så fräck att man tar första tjing om du bestämmer dig för att flippa?Nä, har inte beställt nått än.
Ingen har ju köpt min Zelos än. Jag har tillomed kvitto
Hehe, det löser vi. Men varför köper du inte en direkt själv?När du väl gör det, kan man vara så fräck att man tar första tjing om du bestämmer dig för att flippa?
Såvida ingen annan redan gjort det.
Det är ju inte det som är strävan, det är (det dumma, dumma, dumma) testet man utsätter sig förInte jag. Har aldrig någonsin strävat efter att bara ha en klocka så varför börja nu
Ren och skär feghet i guess, och eftersom det skjuts upp behöver jag inte erkänna för frugan att jag köpt en klocka till riktigt ännuHehe, det löser vi. Men varför köper du inte en direkt själv?
Nä, jag fattar fortfarande inte men låt inte mig förstöra det roliga nuDet är ju inte det som är strävan, det är (det dumma, dumma, dumma) testet man utsätter sig för
Japp! Har läst böckerna faktiskt någon gång på 90-talet, om jag minns rättHar alltid misstänkt att så var fallet kultrulle om en äkta kulturprofil sanna mina ord
Den där är så sjukt cool! Var köper du delar?Efter en dag på isen är det skönt att se att grejerna höll, synd att kalla den strykklocka om den inte tål stryk liksom
Vad har du för bytesvärde på den ryssen?Okej tråden. Den här får nog lämna trots allt. Väldigt trevlig ryss men vi klickar bara inte till 100 %. Dra mig ett PM såkommer vi överens om något. Antingen pengar eller någon annan klocka. Kan säljas/bytas i paket med ett väldigt passande tygband från Barton och ett grymt ljusbrunt Horween-läder från Geckota.
Det svarta lädret är original och inte mycket använt. Det gröna är ett Barton och det ljusbruna är ett Geckota Horween som är fantastiskt mjukt och tjockt och har ett Pre-V-spänne.
1000:- för klocka med fullt setVad har du för bytesvärde på den ryssen?