Rätt ska vara rätt Den går rätt enkelt att byta bezel på va?170548 om jag får be, nån jävla ordning får det väl vara ändå, get off my lawn!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rätt ska vara rätt Den går rätt enkelt att byta bezel på va?170548 om jag får be, nån jävla ordning får det väl vara ändå, get off my lawn!
Rätt ska vara rätt Den går rätt enkelt att byta bezel på va?
Haha, jag menar ju så klart att du bildligt talat skiter på ovan nämnda etablissemang!Hmm ganska bra förutom det där med bajsandet som spontant känns lite...krystat
Jag använder KNYTNÄVARNA bokstavligt talat! Nä, det gör jag inte alls det, puss & kramHaha, jag menar ju så klart att du bildligt talat skiter på ovan nämnda etablissemang!
Perfekt, då får vi se hur den ser ut med en annan bezel med
Oh ja, ett enkelt tumgrepp senare...
Herregul vad du faller handlöst just nu, fritt faaall! (fast på ett bra vis, för det kostar ju nästan inga pengar)Perfekt, då får vi se hur den ser ut med en annan bezel med
Japp, helt kört nu, bankruttHerregul vad du faller handlöst just nu, fritt faaall! (fast på ett bra vis, för det kostar ju nästan inga pengar)
Jag pudlar/pudelrockar direkt170548 om jag får be, nån jävla ordning får det väl vara ändå, get off my lawn!
Om den finns kvar när jag blir av med Timexen köper jag den i samma sekund som affären avslutas! Fingers xedKöp min 710548 (Pamphibia som kidzen kallar den när de gör skateboardtricks runt torget).
Några mer planer på gruppköp?Gruppköpsbeställning i morgon förmiddag från watchgecko!
Hojta till om nån mer vill va med!
Fri frakt och 10% rabatt
Jag..ähum...köpte den precisOm den finns kvar när jag blir av med Timexen köper jag den i samma sekund som affären avslutas! Fingers xed
Den försvann likt en folköl i skateparken -92Om den finns kvar när jag blir av med Timexen köper jag den i samma sekund som affären avslutas! Fingers xed
Tack tack Gillar den skarpt, ligger på andra plats bland mina favvo-Squales. Noterat, du är på plats nummer tvåDen är ju löjligt cool! Om du någon gång funderar på att skiljas från den så får du gärna hojta!
Några mer planer på gruppköp?
Gick det smidigt/snabb leverans vid ert köpetillfälle?
Funderar på att göra det med denna mest för att jag har småproblem med att den är tjock. Efter en månad kanske man lär sig att älska den? Eller så blir det skilsmässa...Hur många här har tänkt vara med i OWG-mars?
Aaargh... skall mer ut på rea eller är det bara dem grejer som ligger ute redan som gäller? Vill ha en 20mm flatlink-länk men den är ju naturligtvis ordinarie pris påInga planer uppgjorda... men dom har ju rea nu så borde väl gå lätt att få ihop ett gäng...?
Gick väldigt smidigt förra gången, 2 arbetsdagar för leverans till dörren.
Jag är sugen på någon form av gruppköp.
Aaargh... skall mer ut på rea eller är det bara dem grejer som ligger ute redan som gäller? Vill ha en 20mm flatlink-länk men den är ju naturligtvis ordinarie pris på
Om de har en 20mm flatlink på rea så är jag på ett gruppköpJag ska botanisera runt lite på rean i morgon... kanske hittar något jag med... vet inte om det dyker upp mer under februari dock... i november uppdaterade dom varje fredag.
Jag är på!Jag ska botanisera runt lite på rean i morgon... kanske hittar något jag med... vet inte om det dyker upp mer under februari dock... i november uppdaterade dom varje fredag.
Ja, jag kikade igenom den för ett tag sedan. Unpopular opinion: jag var inte imponerad... inte kass, men så värst bra tyckte jag inte den var heller. Men det är min åsikt.Har någon här sett hela serien ’Breaking Bad’ ?
Länge sedan med familjen. Gjorde ett försök att se om den förra året men tyckte den var väldigt seg i första säsongen.Har någon här sett hela serien ’Breaking Bad’ ?
Jag ska botanisera runt lite på rean i morgon... kanske hittar något jag med... vet inte om det dyker upp mer under februari dock... i november uppdaterade dom varje fredag.
Nä, försökte men eftersom handlingen drivs på av att för många av karaktärerna är idioter så orkade jag inte med denLänge sedan med familjen. Gjorde ett försök att se om den förra året men tyckte den var väldigt seg i första säsongen.
Bra när den väl kommer igång vill jag minnas.
Jo, det gjorde jag visst.Nä, försökte men eftersom handlingen drivs på av att för många av karaktärerna är idioter så orkade jag inte med den