Det har jag svårt att tro, allt som görs för kidsen gör att resten är sekundärtTack så mycket för era bidrag @MortenH & @Watcharound
Vet inte om detta räknas som OT men man kan väl inte lacka för en god sak? Eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det har jag svårt att tro, allt som görs för kidsen gör att resten är sekundärtTack så mycket för era bidrag @MortenH & @Watcharound
Vet inte om detta räknas som OT men man kan väl inte lacka för en god sak? Eller?
Ja det är kvar. Men har ingen aning annat än att det står Zuludiver på!Finns Zuludiver Bond kvar? Är det 20 mm och är det möjligtvis detta?
NATOBAND - ZULUDIVER IRIDESCENT NATO STRAP - CLASSIC BOND
Bond Nato - Black / Grey med skiftningar i materialet, samt högglanspolerade detaljer och spänne för en mycket exklusiv ...www.royalstraps.se
RLTWatches kul.! Hade helt glömt bort det märket och den siten. Undrar om den finns kvar...@kjesul jag såg till min bestörtning att RLT låg där i lattjolajbanlådan. Har nu satt den i boxen den kom i.
Tack för svar! Såg dock inte i min iver att det var till en Casio Duro från början och då är ju bandet troligen 22mm och tyvärr lite för brett för min SKX.Ja det är kvar. Men har ingen aning annat än att det står Zuludiver på!
Beror på vilken skx du harTack för svar! Såg dock inte i min iver att det var till en Casio Duro från början och då är ju bandet troligen 22mm och tyvärr lite för brett för min SKX.
Kulturhörnan med EQ och Von, kontrar med rödtjut rött som bloood och "Deathcrush"Nu är det Smirnoff och ’Freezing Moon’ @Von
Hehe, visst är det så! Jag sitter på den lite nättare 013. 20 mm i bredd om inte jag är helt ute och cyklar. Är väldigt sugen på att testa med nato då jag alltid haft den på länk innan.Beror på vilken skx du har
Folköl och captain beefheart här!Kulturhörnan med EQ och Von, kontrar med rödtjut rött som bloood och "Deathcrush"
”Cut off hands on exhibition, Mauretania”Kulturhörnan med EQ och Von, kontrar med rödtjut rött som bloood och "Deathcrush"
Jag ska ju dras med denna i en månad, ni får ge mig lite utrymme här
JA, JAG SKAAAA!Haha
Är tavlan på gammelturtle samma storlek som SKX eller nån mm större?Beror på vilken skx du har
Snärtigt skivomslag, allt för att chockera massorna när det begav sig”Cut off hands on exhibition, Mauretania”
Haha ska testa bandet framåt helgen
Förlåt, jag ska sluta
Tror det funkar att skifta men skickar vidare den till @BoZ80 för säkerhets skullÄr tavlan på gammelturtle samma storlek som SKX eller nån mm större?
@FOQ Kööööööp om du inte redan gjort det!Denna skjorta skulle nog passa tillsammans med klockan
Köp Jack & Jones JPRDALE RESORT SHIRT S/S ONE POCKET - Mörk Blå | NLYMAN
JPRDALE RESORT SHIRT S/S ONE POCKET - Mörk Blå från Jack & Jones. Se fler Kortärmade skjortor hos NLYMAN. 48H Expressleverans och enkla returer. Fri frakt över 499 kr!nlyman.com
Klart affordable också ^^
Grymt, rejäla pjäser. I synnerhet silvermonstretHubba
Silvermonstret är Bulova Precisionist Kronograf
Batman är Deep Blue Master 1000
Scubaduden mår prima tack !
På sidan ligger Louis Vuitton GMT ’Q1131’
... fortsättning följer (kanske)
Ja för tusan, ser hur ball ut som helst. Vad är det för verk i om man får fråga?Funderar på vilken som ska bli OWGM klockan...
Vad tycker ni?
Aevig som jag postade ovan kanske?