• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

BjornAgain

Panerai
2-Faktor
@kjesul jag såg till min bestörtning att RLT låg där i lattjolajbanlådan. Har nu satt den i boxen den kom i.
775639F5-13C9-460D-9302-DB1C83B7364E.jpeg
RLTWatches kul.! Hade helt glömt bort det märket och den siten. Undrar om den finns kvar...

Det var den och Timefactors som gällde ett tag för mig. RLTWatches kändes väl lite som den fattiga kusinen jämfört med Timefactors. Bra priser, men designen på sakerna kändes sällan riktigt hundra. Din envisarvariant ser i alla fall bra ut!
 

parasec

Rolex
2-Faktor

Nilas

Patek
2-Faktor
Kul initiativ. En sån här tråd verkar behövas eftersom mikro/affordable är intressant för väldigt många på forumet.
Låsa trådar utan att ange orsak känns ju lite sådär. Det borde man kunna bemöda sig med att skriva ut. Mycket märkligt förfarande.
 

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
Friends Of KS
2-Faktor
Jag har googlat och sökt här på forat efter Aevig Thor men den verkar ha fått minimalt med uppmärksamhet och blir lite fundersam på varför?
Är 40mm verkligen för stort, är det därför?

I min ögon är den svinsnygg och kommer förhoppningsvis sitta som en smäck när jag hämtar ut den imorgon 😍
Handjagat verk blir första gången för mig 😊

Bild från interwebben
9513C937-4D70-4FAC-92F8-C27DE584286E.jpeg
 
Topp