Skit också. Det här var ju skönt Varför har inte alla klockan så här egentligen?
Filmhjältar bär också klockan så
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skit också. Det här var ju skönt Varför har inte alla klockan så här egentligen?
Om jag kör så då kan jag köpa tillbaka Rangemannen igen Fast jag skulle nog inte bära klockan så ändå...Filmhjältar bär också klockan så
Kommer krävas balls of stål om du vågar dra dig ur nu du, det blir lynchning!@Von tyckte det var dags för en liten uppdatering i vårat lilla projekt med bidrag till Min Stora Dag och OWGM
Så här kommer den
Ni har tillsammans bidragit med 2300kr
En helt magisk summa och betydligt mycket mer än vad vi kunnat tänka oss
Tack återigen till alla er som bidragit! Ni vet vilka ni är
Bjuder på ett par bilder med
Om jag kör så då kan jag köpa tillbaka Rangemannen igen Fast jag skulle nog inte bära klockan så ändå...
Äh! Lär ju bli hur enkelt som helst Har ju redan börjat sälja av klockor medKommer krävas balls of stål om du vågar dra dig ur nu du, det blir lynchning!
Den här tråden alltså
Sa till Totte att allt över 1:- var ren bonus för min smått impulsiva idé, 2300:- är helt loco och det är inte ens Mars än
Behöver du förvara resten av din samling på annan ort under mars känner jag en snubbe som fixar det gratis. Ingår avhämtning oxå!Äh! Lär ju bli hur enkelt som helst Har ju redan börjat sälja av klockor med
Ja det är verkligen helt fantastiskt Och precis, jag har inte registrerat mig ännu så det finns några dagar till om någon inte riktigt bestämt sig ännu
Tål att tänkas på! Tack, snällt att du vill ställa uppBehöver du förvara resten av din samling på annan ort under mars känner jag en snubbe som fixar det gratis. Ingår avhämtning oxå!
Jag tror vi stoppar insamlingen i samband med din registrering om det låter bra?Äh! Lär ju bli hur enkelt som helst Har ju redan börjat sälja av klockor med
Ja det är verkligen helt fantastiskt Och precis, jag har inte registrerat mig ännu så det finns några dagar till om någon inte riktigt bestämt sig ännu
Schyssta bananer, här finns det kärlek så det räcker och blir överBehöver du förvara resten av din samling på annan ort under mars känner jag en snubbe som fixar det gratis. Ingår avhämtning oxå!
Njae men Söndag 28e är sista dag så vi kör hela nästa vecka med sen stoppar vi i samband med registreringenJag tror vi stoppar insamlingen i samband med din registrering om det låter bra?
Har du bestämt dag så kan vi kanske få en deadline redan här och nu?
Låter bra det!Njae men Söndag 28e är sista dag så vi kör hela nästa vecka med sen stoppar vi i samband med registreringen
Efterlysning: är det någon här i tråden med möjlighet att sälja denna affordable GMT i mikroupplaga på Ebay åt mig? Någon hygglo bekant med säljgräns kring 15k, kontakta mig via PMo la la
Nu har jag gjort mig osams med halva Yema-klubben på facebook jag la ut min kickstarter GMT till nästan* dubbla priset, bland gubbar som visste KS-priset och sitter och väntar på att få sina (säkert för att flippa)
Har jag gjort fel som testar att anpassa utpriset till marknadsvärdet på min tidigare affordable mikro? Ska jag bara vara snäll och låta nästa person köpa den för mitt inköpspris? Jag är kluven då klockan i fråga sålde slut på 4h vid släpp på Kickstarter och jag har väntat i 3-4 månader. Något ska man ju ha för att man orkade anstränga sig och bevaka kampanjen och ta risken att det ska vara en skräp-klocka tänker jag.
Det var kul/okul att se en drös fransmän leta reda på lämpliga memes och GIF-animationer och kalla på uteslutning ur gruppen. Som tur var ingrep admin som påminde alla om att det är helt ok att flippa klockor. För så är det ju, vi köper för mycket och säljer för billigt, för ofta.
Nu ska jag sova. Hoppas fransmännen kan göra detsamma.
* ja, jag bestämde mig för att jag var nöjd med de klockor jag har så nya brons-GMT'n ska säljas. Tidigare Yema GMT från KS går för mer än det dubbla, samma med brons-Superman.
PS: upptäckte för övrigt att Ebay har gräns på försäljning på 4000/månad så vad ska man göra åt det om man vill sälja en klocka för mer än det beloppet. Knasigt.
o la la
Nu har jag gjort mig osams med halva Yema-klubben på facebook jag la ut min kickstarter GMT till nästan* dubbla priset, bland gubbar som visste KS-priset och sitter och väntar på att få sina (säkert för att flippa)
Har jag gjort fel som testar att anpassa utpriset till marknadsvärdet på min tidigare affordable mikro? Ska jag bara vara snäll och låta nästa person köpa den för mitt inköpspris? Jag är kluven då klockan i fråga sålde slut på 4h vid släpp på Kickstarter och jag har väntat i 3-4 månader. Något ska man ju ha för att man orkade anstränga sig och bevaka kampanjen och ta risken att det ska vara en skräp-klocka tänker jag.
Det var kul/okul att se en drös fransmän leta reda på lämpliga memes och GIF-animationer och kalla på uteslutning ur gruppen. Som tur var ingrep admin som påminde alla om att det är helt ok att flippa klockor. För så är det ju, vi köper för mycket och säljer för billigt, för ofta.
* ja, jag bestämde mig för att jag var nöjd med de klockor jag har så nya brons-GMT'n ska säljas. Tidigare Yema GMT från KS går för mer än det dubbla, samma med brons-Superman.
PS: upptäckte för övrigt att Ebay har gräns på försäljning på 4000/månad så vad ska man göra åt det om man vill sälja en klocka för mer än det beloppet. Knasigt.
Jäklar vad nice. Bra roddat med insamlingen.@Von tyckte det var dags för en liten uppdatering i vårat lilla projekt med bidrag till Min Stora Dag och OWGM
Så här kommer den
Ni har tillsammans bidragit med 2300kr
En helt magisk summa och betydligt mycket mer än vad vi kunnat tänka oss
Tack återigen till alla er som bidragit! Ni vet vilka ni är
Bjuder på ett par bilder med
Vad kul. Då skickar jag bandet på måndag. Searamblern är hur trevlig som helst men den fungerar väldigt dåligt som jobbklocka och får därför inte så mycket handledstid. Jag hoppas att den stundande sommaren kommer att ändra på det.Sjukt coolt band ju! Det där köper jag mer än gärna om du vill släppa det. Såg riktigt najs ut på din Doxa också! Är du fortfarande lika nöjd med Doxan förresten? Jag älskar båda mina, känns som att de kommer att vara kvar för alltid. Inte många klockor som jag har känt så med.
There is a GMT done well elegant and not "in your face".Tack... men jag får avstå Certinan
Har tydligen en motorhuv och stötfångare som måste lackas om...
Har nyss kommit hem efter en liten biltur om 112 mil...
Här är en efter-bild, eftersom jag inte fotograferar samtidigt som jag kör... särskilt inte när jag kör BMW 1-serie
If they make quartz version, it might be me last watch. its soooo gooodDamasko? Tål allt, fungerar överallt, skruvad krona så klart, motsatsen till polerad, sjukt cool, går knappt att åsamka repor på.
Härligt, tack så jättemycket! Du får PMa hur mycket du vill ha för det. Nu ska jag bara bestämma vilken klocka som ska få äran. Vad är det för bredd på spännet?Jäklar vad nice. Bra roddat med insamlingen.
Vad kul. Då skickar jag bandet på måndag. Searamblern är hur trevlig som helst men den fungerar väldigt dåligt som jobbklocka och får därför inte så mycket handledstid. Jag hoppas att den stundande sommaren kommer att ändra på det.
Ja! @DB15Tror många här har precis som jag förälskat sig i nya PRX! Så varför inte slänga fram frågan! Är det någon här som skulle vara intresserad av en passaround? I så fall svara ”ja” och tagga mig i inlägget
Du gör inte fel. Utbud och efterfrågan, fri prissättning. Ibland ser man personer som hetsar upp sig om någon säljer vidare en klocka hen nyligen köpt här för ett högre pris. Om den som sålt missbedömt marknaden eller släppt till "kompispris" så spelar inte det någon roll enligt mig.o la la
Blev det inget visarbyte?Korspostar mitt val av OWGM klocka, kanske fler hittar utmaningen?
Man kan ju alltid hoppas!
Jag tänker såhär att jag kommer nog vara ganska less på klockan den 1 April och för att inte lägga ut den på K&S då så kommer jag skicka den på spa istället (visarbyte)Blev det inget visarbyte?
Supersmart!Jag tänker såhär att jag kommer nog vara ganska less på klockan den 1 April och för att inte lägga ut den på K&S då så kommer jag skicka den på spa istället (visarbyte)
Smart va?