Ingen har väl specat visare som ok att byta men det borde nog funka tycker jag!Supersmart!
Eller så byter du under Mars (flera ggr ) för att förenkla utmaningen en aning...eller får man det?
Band, länk, bezel och insert vet jag är okej.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ingen har väl specat visare som ok att byta men det borde nog funka tycker jag!Supersmart!
Eller så byter du under Mars (flera ggr ) för att förenkla utmaningen en aning...eller får man det?
Ingen har väl specat visare som ok att byta men det borde nog funka tycker jag!
Band, länk, bezel och insert vet jag är okej.
Fasen, man skulle skulle kanske vara med ändå och modda om varannan dag, har massor av delar liggandes juFunderar även på om man skulle få den blästrad under spavistelsen...
Blästrad titanium, flyger det tro?
Tycker jag helt klart att du ska, svinbra idé jue!Fasen, man skulle skulle kanske vara med ändå och modda om varannan dag, har massor av delar liggandes ju
Hur ser blästrad titanium ut?
Kan ju strunta i att ens ha urverket i, det är väl ingen som märker detTycker jag helt klart att du ska, svinbra idé jue!
Tio i två hela tiden bah!Kan ju strunta i att ens ha urverket i, det är väl ingen som märker det
3000 bagis + frakt idag söndag.Lördagsshopping!
Funderar på att göra mig av med min Borealis Adraga. Bra pris för trådfreaks som vanligt .
Här två liknande från Rios.Rios är ju en favvo, det här var lite kul tex.
När jag tänker Rios så tänker jag ju bund...
Ett sådant svart har jag haft, vansinnigt skönt!Här två liknande från Rios.
Väldigt bekväma båda två.
Riktigt snyggtKameran fick åka fram en sväng idag. Inga benbrott eller knän ur led denna gång som tur är, krya på dig @FreakyLeo .
Jag gillar den där, den nya med vridring ovan var ju också smaskig!Bettan får lite tid idag
Det är ett ganska enkelt band, 20mm över hela, så du får inte förvänta dig några underverk... Hörs på PM.Härligt, tack så jättemycket! Du får PMa hur mycket du vill ha för det. Nu ska jag bara bestämma vilken klocka som ska få äran. Vad är det för bredd på spännet?
Något sånt här?En helt annan fundering jag precis fick...
Vad tror ni om ett band i samma material som klockbrickan den ligger på?
Tänker att om jag har en jäkla tur kanske @SpaceAce har lite restbitar kvar av magasinväskan och även tid/lust att tillverka ett band av det någongång framöver
Very nice! I like the pvd-vesrsion! Black and orange works great together! ️One the sofa looking at this Scurfa and thinking....
What are the chances that the first curved strap I tried fitted like a glove
I have modded like 20 Crafter Blue during the years but this time I was lucky
Snygga bilder.Kameran fick åka fram en sväng idag. Inga benbrott eller knän ur led denna gång som tur är, krya på dig @FreakyLeo .
Men ja jäklar!Det är ett ganska enkelt band, 20mm över hela, så du får inte förvänta dig några underverk... Hörs på PM.
Något sånt här?
38 mm, 20 mm lug width, 11.1 tjock. Seiko kvarts med sweeping second.Jag gillar den där, den nya med vridring ovan var ju också smaskig!
Vad är det för specar på en sån där?
Vill bara flika in att sweeping second är ganska generöst uttryckt så det inte blir några missförstånd, jag skulle snarare kalla det två tick/s.38 mm, 20 mm lug width, 11.1 tjock. Seiko kvarts med sweeping second.
Edit: och 300 m WR
Helt enig!Vill bara flika in att sweeping second är ganska generöst uttryckt så det inte blir några missförstånd, jag skulle snarare kalla det två tick/s.
Det finns lite material kvar så ett till band går absolut att ordna.Men ja jäklar!