Där har vi det .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Där har vi det .
Jag provade den på handleden härom helgen. Den är fin men eftersom ändlänkarna är så pass stela så sitter den lite halvdant på en lite mindre handled (som min). Så ja, hade den varit 36 mm hade den suttit bättre i det fallet. Eller om länkarna varit lite mer följsamma.Jag har bara så svårt att förstå valet av storlek. 40mm? Hade den släppts i 36mm hade den varit betydligt mer trogen OQ m.fl. och sett betydligt mer elegant ut.
Det kommer en passaround på både den blåa och silverfärgade så håll utkik om ni är sugna på lite bilder och intryck.
Yes men gillar quartz då orginalet var quartz..Trevlig, själv så väntar jag nog på automataren som kommer. Tror den blir grym .
Yepp kommer en automatisk med waffle tavla och powermatic 80 urverk. Släpps I sommar..Har läst någonstans att en auto av prx kommer men kommer inte ihåg var det skrevs.
Kan därav inte garantera att så är fallet och så brukar jag ju ha fel oftast så....
Hur stora handleder har du?Jag provade den på handleden härom helgen. Den är fin men eftersom ändlänkarna är så pass stela så sitter den lite halvdant på en lite mindre handled (som min). Så ja, hade den varit 36 mm hade den suttit bättre i det fallet. Eller om länkarna varit lite mer följsamma.
16.5 ungefär där klockan sitter.Hur stora handleder har du?
Vad är det för yta på den där egentligen? Ser ut som nothing else. Blästrad titan? känns inte likt vostok. Bara vitbalansen i bilden? Kunglig hur som helst. Skulle gärna se några profilskott.Tack @Björn Boett för bidraget till OWGM och Min Stora Dag
Nu börjar det närma sig och vi är uppe i 3000kr
Väntar som sagt tills söndag med anmälningen, blir det mer så blir det. Är i vilket fall sjukt imponerad av alla er som valt att bidra fastän ni inte ska vara med själva och även ni som bidragit både till @Von 's projekt och direkt till Min Stora Dag och ska vara med i OWGM
Längtar tills jag får börja använda denna PJÄS!
Tack @Björn Boett för bidraget till OWGM och Min Stora Dag
Nu börjar det närma sig och vi är uppe i 3000kr
Väntar som sagt tills söndag med anmälningen, blir det mer så blir det. Är i vilket fall sjukt imponerad av alla er som valt att bidra fastän ni inte ska vara med själva och även ni som bidragit både till @Von 's projekt och direkt till Min Stora Dag och ska vara med i OWGM
Längtar tills jag får börja använda denna PJÄS!
Underbart! Desto mindre underbart för plånboken nu när man såg att de finns en hel del 41mm att välja o vraka bland.Jag tror inte att det är bekräftat men visst känns det troligt att det så småningom kommer en automat. Frågan är bara hur tjock den i så fall blir.
Nja, jag skulle säga att de flesta av deras modeller är 40-42mm. Filtrerar man på 38mm så finns det egentligen bara två modeller: https://www.christopherward.com/watches/small-(up-to-38mm)?start=0&sz=12
Desto fler i 39-41 samt 42+: https://www.christopherward.com/watches/medium-(39-41mm)?start=0&sz=24
All Watches | Christopher Ward | Christopher Ward
Premium British designed watches by Christopher Ward. Find your perfect timepiece from our dress, dive, aviation & motorsport ranges.www.christopherward.com
Rekommenderas varmt! Kanonkvalitet som är otroligt svårslaget i sin prisklass. Glöm inte rabattkoden för £100/€100!
Det lär bli så mycket bilder på den under Mars så den blir bannad från Tråden i all evighet Du får vänta och se hur den är när mina oredigerade dåliga bilder börjar kommaVad är det för yta på den där egentligen? Ser ut som nothing else. Blästrad titan? känns inte likt vostok. Bara vitbalansen i bilden? Kunglig hur som helst. Skulle gärna se några profilskott.
Fan vad fint av dig En riktigt fin morot! Klart jag ska klara det och citerar "Plötsligt i Vinslöv".Ok en morot till, klarar du månaden så adderar vi en försäljning av min Tisell Explorer till detta ändamål (min stora dag känns minst lika viktigt som bcf). Borde inbringa runt 1.5k tycker jag.
@KandreasF har första tjing efter mars isf, även han är väll med i owg
Du säljer snart, hör av dig så kanske jag klipper denYes men gillar quartz då orginalet var quartz..
Ett irritationsmoment är alla smeknamn
Ninja, samurai, tuna, arnie osv... vet inte var man ska börja, men samuraj låter coolt så börjar läsa på där
KÖNGPerlon måste nog bli vårens trend ändå, luftigt och chict
Vad använder man alla kronor till?Arnie är iofs riktigt grym! Säljs ofta billigt på k&s
Vad använder man alla kronor till?
Vad använder man alla kronor till?
För att köpa klockor!
Den har jag sett bild på någonstans, riktigt snyggDen grå/orange turtlen är grym, kolla den. Välkommen in i Seiko-hålet...
Vilken superfin gest! Tillsammans kan vi alla fall göra skillnad oavsett ändamål, den saken är klarOk en morot till, klarar du månaden så adderar vi en försäljning av min Tisell Explorer till detta ändamål (min stora dag känns minst lika viktigt som bcf). Borde inbringa runt 1.5k tycker jag.
PERLON ÄGER FETT BRORSAN!
"Grey Dawn" Samurajen var stygg, sköldpaddan likaså. Den sista är aningen större, medan den första ser lite kantigare ut och har (tycker jag) snyggare visare. Vilket djupt hål detta är... Nästan så jag för sluta innan huvudet exploderarDen grå/orange turtlen är grym, kolla den. Välkommen in i Seiko-hålet...
Turtle hittar du gray dawn,köp den"Grey Dawn" Samurajen var stygg, sköldpaddan likaså. Den sista är aningen större, medan den första ser lite kantigare ut och har (tycker jag) snyggare visare. Vilket djupt hål detta är... Nästan så jag för sluta innan huvudet exploderar
ShhhOk en morot till, klarar du månaden så adderar vi en försäljning av min Tisell Explorer till detta ändamål (min stora dag känns minst lika viktigt som bcf). Borde inbringa runt 1.5k tycker jag.
Fasen vad den blå näcken lockar alltså...Omöjligt att välja. Ole dole doff...
Ja, jag kommer nog ha den hela marsFasen vad den blå näcken lockar alltså...