Hade tagit stowa alla dagar i veckan. Bättre kvalitet rakt igenom. Yema kan du plocka upp på K&S relativt ofta om du har lite is i magen. Väljer du Yema så glöm inte KS koden hos zackrissonsur.seFan asså. Började månaden med att jag ville ha en Stowa Marine. Graviterade sen mot fliegers istället och fastnade för den stilen, så tänkte mycket på flieger classic men sen till slut fastnade jag för flieger verus och efter massvis med sökande, kolla typ varenda bild, klipp osv. och en mailkonversation med Stowa där jag fått svar på mina frågor så hade jag bestämt mig. Tänkte beställa en verus idag nu när man fått pengar så man slipper röra sparkontot.
Så dök den där jävla Yema flygraf upp i flödet... Så nu vett fan vad jag ska göra. Ska ju vara OWG i mars. Stowan tar ungefär en månad att få hem så hade passat bra att beställa nu. Men ska jag vänta tills typ 20e mars (runt 10 dagars leverans) och köpa Yeman istället?
Det är ju rätt onödigt att jag ens skriver om detta egentligen. Jag vet själv att jag kommer köpa båda men försöker hitta en anledning till att slippa men det är svårt. Vet dock inte om jag ska ha grå eller svart och om jag ska ha länk eller inte. Får fundera en vecka till iaf. Men Stowan och Yeman kompletterar varandra rätt bra. Olika men lite lika. Lutar åt grå Yema för mer variation.
Edit: 19mm bandbred är
Senast ändrad: