• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Dagens kamrat
Lumii_20210226_110154750.jpg

Nämen vad kul, grattis! 😁 Det kan jag inte säga nej till så här kommer en bildbomb av varierande kvalitet.
IMG_9203 (2).jpg
DSCF3493.jpg
DSCF3481.jpg
IMG_1461 (1).jpg
DSCF3146 (1).jpg
IMG_2343.jpg
DSCF2320.jpg
IMG_1458 (1).jpg
IMG_0712 (1).jpg
IMG_8987 (1).jpg
IMG_9377 (1).jpg
IMG_8253 (1).jpg
DSCF1270.jpg
Superdupertack! Den är ju grym, inser att försynen lät mig behålla ett orange tropic av en anledning vid tidigare byt/köp. Blått tropic har jag, check på det, men nato med orange detaljer ska absolut inhandlas.

Var hittar man nu de där snygga vintage dykarbanden med hål i, är det sådana du och @Von visar upp titt som tätt?

Superdupertack! Den är ju grym, inser att försynen lät mig behålla ett orange tropic av en anledning vid tidigare byt/köp. Blått tropic har jag, check på det, men nato med orange detaljer ska absolut inhandlas.

Var hittar man nu de där snygga vintage dykarbanden med hål i, är det sådana du och @Von visar upp titt som tätt?
Hmm, menar du de vita? 🤔
PSX_20200424_181316.jpg
PSX_20200424_180836.jpg

PSX_20200708_180231.jpg

DSC06420.jpg

Brukar normalt se mig själv som en mentalt stabil snubbe men det här med klockor får mig att fundera på om det verkligen stämmer! 😅

Var nära att sälja den här för typ en månad sedan men köparen backade ur. Och det var tur det för idag känns det som att det här är en keeper inom all överskådlig framtid.

Helt sjukt vad det kan svänga det där vad man tycker om klockorna i samlingen från dag till dag...

Kan inte bestämma mig angående owgm klockan heller 🤔

Please help genom att trycka på 👍🏼 för SPB143, 😍 för Helson Sharkdiver 38 Titanium eller 😮 för Squale 1545 Militaire.

Senast ändrad:
DSC06420.jpg

Brukar normalt se mig själv som en mentalt stabil snubbe men det här med klockor får mig att fundera på om det verkligen stämmer! 😅

Var nära att sälja den här för typ en månad sedan men köparen backade ur.
Och det var tur det för idag känns det som att det här är en keeper inom all överskådlig framtid.

Helt sjukt vad det kan svänga det där vad man tycker om klockorna i samlingen från dag till dag...

Please help genom att trycka på 👍🏼 för SPB143, 😍 för Helson Sharkdiver 38 Titanium eller 😮 för Squale 1545 Militaire.
Tror du blir själv med en Sharkdiver i OWGM så jag röstar på den, även för att den är coolast av de valen.

DSC06420.jpg

Var nära att sälja den här för typ en månad sedan men köparen backade ur. Och det var tur det för idag känns det som att det här är en keeper inom all överskådlig framtid.

Jag röstade på Squale för att de är coola, men också för att de andra redan hade röster ;D

Om detta bryter mot någon regel får mod gärna radera.

Har en äldre zodiac red dot quartzdykare som jag sällan använder och gärna byter mot något annat skoj.

Går som den ska men har spår av användning samt att kronan vobblar när den är utskruvad.

PMa för mer info!
Det är snart lördag, så du kanske klarar dig 😉
Bytesvärde och evt önskemål brukar vara en bra idé att lägga till

Tillbaka
Topp