Många kronor att pilla på om man är uttråkadMen länken...![]()
![Grinning face with smiling eyes :smile: 😄](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f604.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Många kronor att pilla på om man är uttråkadMen länken...![]()
Oj!! Blir svårt å stänga locket!!Omöjligt att välja. Ole dole doff...
![]()
Jag gillade vit. Såg bättre ut på denna bildenHur stekiga var inte Steinharts nya GMT's?
![]()
![]()
Fanns även en vit, men den var inte lika snygg.
Tyvärr så finns dom bara i 42mm.
Den nya är ju mycket bättre än originalet i mitt tycke. Ganska olik också faktiskt. Den gamla var ingen höjdare på den bilden i alla fall.Kanske själv gillar jag som sagt quartzen, för orginalet var quartz...Här är orginalet vs prx..![]()
![]()
Nämen vad kul, grattis!@MaBr snälla shyssta, kan inte du lägga ut nåra fina bilder på din blå 1521, jag har precis köpt en sådan men hämtar inte förrän i morgon. Sommar is coming!
@MaBr snälla shyssta, kan inte du lägga ut nåra fina bilder på din blå 1521, jag har precis köpt en sådan men hämtar inte förrän i morgon. Sommar is coming!
Grattis @BaramatsNämen vad kul, grattis!Det kan jag inte säga nej till så här kommer en bildbomb av varierande kvalitet.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Superdupertack! Den är ju grym, inser att försynen lät mig behålla ett orange tropic av en anledning vid tidigare byt/köp. Blått tropic har jag, check på det, men nato med orange detaljer ska absolut inhandlas.Nämen vad kul, grattis!Det kan jag inte säga nej till så här kommer en bildbomb av varierande kvalitet.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hmm, menar du de vita?Superdupertack! Den är ju grym, inser att försynen lät mig behålla ett orange tropic av en anledning vid tidigare byt/köp. Blått tropic har jag, check på det, men nato med orange detaljer ska absolut inhandlas.
Var hittar man nu de där snygga vintage dykarbanden med hål i, är det sådana du och @Von visar upp titt som tätt?
Ja exakt, fast kanske också i blått och orange.Hmm, menar du de vita?
![]()
![]()
![]()
Blått sånt har jag aldrig haft men jag har ett liknande Squale-band i orange. Riktigt skönt tycker jag!@MaBr snälla shyssta, kan inte du lägga ut nåra fina bilder på din blå 1521, jag har precis köpt en sådan men hämtar inte förrän på måndag.
Ja exakt, fast kanske också i blått och orange.
Tror du blir själv med en Sharkdiver i OWGM så jag röstar på den, även för att den är coolast av de valen.![]()
Brukar normalt se mig själv som en mentalt stabil snubbe men det här med klockor får mig att fundera på om det verkligen stämmer!
Var nära att sälja den här för typ en månad sedan men köparen backade ur.
Och det var tur det för idag känns det som att det här är en keeper inom all överskådlig framtid.
Helt sjukt vad det kan svänga det där vad man tycker om klockorna i samlingen från dag till dag...
Kan inte bestämma mig angående owgm klockan heller
Please help genom att trycka påför SPB143,
för Helson Sharkdiver 38 Titanium eller
för Squale 1545 Militaire.
Jag röstade på Squale för att de är coola, men också för att de andra redan hade röster ;D![]()
Brukar normalt se mig själv som en mentalt stabil snubbe men det här med klockor får mig att fundera på om det verkligen stämmer!
Var nära att sälja den här för typ en månad sedan men köparen backade ur. Och det var tur det för idag känns det som att det här är en keeper inom all överskådlig framtid.
Helt sjukt vad det kan svänga det där vad man tycker om klockorna i samlingen från dag till dag...
Kan inte bestämma mig angående owgm klockan heller
Please help genom att trycka påför SPB143,
för Helson Sharkdiver 38 Titanium eller
för Squale 1545 Militaire.
Jag köpte egentligen denna som något kul inför OWG-mars, men det har visat sig att jag faktiskt gillar den skarpt. Väldigt komplett klocka, visst den är ju monstruöst stor men bärs tacksamt med sina kramande luggar på undersidan.
![]()
Helt klart en underskattad form, fullkomligt älskar 70-tals dykare med kuddform. Gör sig riktigt bra på sharkmesh, vart är det köpt?Har jag nämnt att jag älskar cushion case?![]()
![]()
Det är snart lördag, så du kanske klarar digOm detta bryter mot någon regel får mod gärna radera.
Har en äldre zodiac red dot quartzdykare som jag sällan använder och gärna byter mot något annat skoj.
Går som den ska men har spår av användning samt att kronan vobblar när den är utskruvad.
PMa för mer info!
Geckota, köpt på Royal StrapsHelt klart en underskattad form, fullkomligt älskar 70-tals dykare med kuddform. Gör sig riktigt bra på sharkmesh, vart är det köpt?