• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Brother from a different mother :) Ganska stört att de båda två är 40mm enligt spec, den ena bärs större än 40 och den andra bärs som en 36a :D Kanske blir nästa grej att samla på, klockor med ETA988... gillar dem som f*n, en Rado Ceramica med det verket hade inte suttit helt fel eller en Certina DS Pro som måste vara den som kommer absolut närmast en Aerospace.

Small world. T690:an var min första riktiga klocka. Fick den när jag gick ur grundskolan för en herrans massa år sedan. Den la däremot tyvärr av nyligen efter lång och trogen tjänst. :( Handen på hjärtat så känns det som de digitala funktionerna var för mycket att trycka in att hantera på en knapp. Trots att den var i min ägo i över 20 år använde jag de digitala funktionerna nästan aldrig.

t690 (1).jpg

Small world. T690:an var min första riktiga klocka. Fick den när jag gick ur grundskolan för en herrans massa år sedan. Den la däremot tyvärr av nyligen efter lång och trogen tjänst. :( Handen på hjärtat så känns det som de digitala funktionerna var för mycket att trycka in att hantera på en knapp. Trots att den var i min ägo i över 20 år använde jag de digitala funktionerna nästan aldrig.

t690 (1).jpg

Tyckte också att dom digitala funktionerna var svåranvända, G-Shock är mycket enklare :D

Tillbaka
Topp