Helt förståeligt. Kämpar mot köpsuget just nu.Ja, jag kommer nog ha den hela mars
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helt förståeligt. Kämpar mot köpsuget just nu.Ja, jag kommer nog ha den hela mars
Jag kom fram till att det var Näcken eller den gråa G-shocken som jag kände att det var minst risk att jag skulle tröttna på efter en månad. Hoppas det stämmerHelt förståeligt. Kämpar mot köpsuget just nu.
Brother from a different mother Ganska stört att de båda två är 40mm enligt spec, den ena bärs större än 40 och den andra bärs som en 36a Kanske blir nästa grej att samla på, klockor med ETA988... gillar dem som f*n, en Rado Ceramica med det verket hade inte suttit helt fel eller en Certina DS Pro som måste vara den som kommer absolut närmast en Aerospace.
Gå köp en själv, snålis...listar 3550kr ny...Du säljer snart, hör av dig så kanske jag klipper den
Small world. T690:an var min första riktiga klocka. Fick den när jag gick ur grundskolan för en herrans massa år sedan. Den la däremot tyvärr av nyligen efter lång och trogen tjänst. Handen på hjärtat så känns det som de digitala funktionerna var för mycket att trycka in att hantera på en knapp. Trots att den var i min ägo i över 20 år använde jag de digitala funktionerna nästan aldrig.
@Equilibrium är inte du lite förtjust i sådana här turbinliknande tavlor?
Det gick bra att kontakta honom vid köp för att betala med banköverföring eller Swish så erbjuder han 10 % rabatt. Då slipper han nämligen den 10 % som betalningstjänsterna kräver.Har vi någon KS kod hos singular?
Tack för att du tog dig tid att kolla uppDet gick bra att kontakta honom vid köp för att betala med banköverföring eller Swish så erbjuder han 10 % rabatt. Då slipper han nämligen den 10 % som betalningstjänsterna kräver.
Väntar hellre på automataren för ett nyköp.Gå köp en själv, snålis...listar 3550kr ny...
Kanske själv gillar jag som sagt quartzen, för orginalet var quartz...Här är orginalet vs prx..V
Väntar hellre på automataren för ett nyköp.
Är jag tvungen så kan jag eventuellt ta en beggad quartz medan jag väntar. Dröjer förmodligen inte länge förrän dom kommer på något köp&sälj.
Oj, coolt original. Nu känns nyutgåvan ganska tråkig.Kanske själv gillar jag som sagt quartzen, för orginalet var quartz...Här är orginalet vs prx..
Oj, coolt original. Nu känns nyutgåvan ganska tråkig.
It does ...men lite kinky är det allt. Om nu någon orkar kolla så påminner ägaren om Mr Mackey i South ParkJodå, men bladen skall snurra
It does ...men lite kinky är det allt. Om nu någon orkar kolla så påminner ägaren om Mr Mackey i South Park
Skön färgmatchning. Dressed for success.Trevlig fredag gott folk!
Smaksak vilken tillverkare man gillar men G10 är trevliga klockor. Gillar du den så byt ut natot och kör.Då har min MWC G10 LM anlänt. Helt klart en fin klocka för de pengarna man ger, däremot är natobandet inte det bästa som jag även hört andra nämna tidigare.
Vad tycker ni? Är detta en beater keeper?
Ja, jag har redan sagt tvärstopp också men uppmuntrar alltid knasigheter Men, tycker du inte liiite synd om den ändå?Nu är det jag som säger stopp. Hiskeligt ful efterapning som bara (kanske) en moder kan älska
Länkarna är vidriga.
Inte ens det, in med skiten under en vägvält så fort som möjligt.Ja, jag har redan sagt tvärstopp också men uppmuntrar alltid knasigheter Men, tycker du inte liiite synd om den ändå?
Men länken...It does ...men lite kinky är det allt. Om nu någon orkar kolla så påminner ägaren om Mr Mackey i South Park