Code
AKA Vincent B
Hehe....Är ju ganska fantastiskt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hehe....Är ju ganska fantastiskt
Så då är den inte ens med "säkerhet" för 30mJag tror du missade minustecknet.
Ev vatten du har i klockan kommer inte att läcka ut iaf...... enligt protokolletNi som kan
Var inne idag på ur och penn för att kolla om de kunde trycktesta. Det kunde de ich det kostade endast en hundring.
Klockan klarade testet. Men jag frågade till vilket tryck så sa hon att maskinen känner av det så jag kan vara lugn, den klara det den skall klara,.. Hmm
Hur tolka ni denna lappen?
Klockan i fråga
Det är så jag tänkte att min lapp skulle se ut jaja det va billigt iallfallSåhär ska ett trycktest se ut. Jag uppfattar di test som endast undertryckstest.
Billigt o billigt, handlar om principen här. Du har betalat för i princip ingeting alls?Det är så jag tänkte att min lapp skulle se ut jaja det va billigt iallfall
Nä jag håller helt klart med. Men få se det som ett bidrag till orten. Men lite trist för jag hade ju velat veta..Billigt o billigt, handlar om principen här. Du har betalat för i princip ingeting alls?
@Equilibrium Är du stolt Islänning när ert bidrag vann någon internet omröstning i virtuell eurovision? Min ena grabb lurade mig att titta på 2 klipp samtidigt som han bröt ihop. Det gjorde jag också.... Titta och njut:
Nej, det trodde vi sannerligen inte! Egentligen borde vi dela vår PM konvo hur det hela började för det var hyfsat "spontant" minst sagt
Mjukisar och SM är gött i soffan. Funderar på att gå med i owgm, men så svårt välja klocka
Måste var skönt att kunna byta medborgarskap efter behov, osvensk svensk är det värsta jag vet, önskar jag vore marsianLånge Daði och hans korta tjocka fru är
Men islänningarna gillar deras töntiga band med leksaksinstrument
Jag är (som tur är) fortfarande Svensk medborgare
Måste var skönt att kunna byta medborgarskap efter behov, osvensk svensk är det värsta jag vet, önskar jag vore marsian
Har börjat drömma om Chaykins Joker på sistone, inte bra. Galet hajpat just nu (med all rätt) Har du sett denna limiterade sköning?Ajaj, den där var inte vacker.
Deras ’Joker’ däremot
Klart du ska vara med !
Den var ball !Har börjat drömma om Chaykins Joker på sistone, inte bra. Galet hajpat just nu (med all rätt) Har du sett denna limiterade sköning?
En hel månad så borde ju bekvämlighet premieras, Victorinox låter som det givna valet?Men med vad:
- Casio F-91. Liten, smidig och kul. Kanske lättast (och därmed tristast ) konstigt nog.
- San Martin sub. Stilren, skön, rätt trist.
- Victorinox Inox. Min favorit förut men känns numera lite stor ha jämnt. Dock bekväm.
- Rdnuae: Nej, vill inte riskera tröttna på den.
- San Martin SN076. Kommer i veckan, får vänta in den klocklös då någon dag
- GW-m5610ba. Tänkt som bra owg men tänker ev snarare flipp och annat köp
En hel månad så borde ju bekvämlighet premieras, Victorinox låter som det givna valet?
Här krävs eftertanke...eller inte, Ole dole doff har funkat förrAlla är ju bekväma. Inox bekväm mer trots sin större storlek Lutar mer åt nya SM isf, sjukt trist köpa något och sen inte använda på en månad hehe
Jag röstar retangula. Fast jag var feg och vågade inte utsätta min Damasko för det så jag ska inte säga något Får ha den i helgen iställetMen med vad?
- Casio F-91. Liten, smidig och kul. Kanske lättast (och därmed tristast ) konstigt nog.
- Victorinox Inox. Min favorit förut men känns numera lite stor ha jämnt. Dock bekväm.
- San Martin SN076. Kommer i veckan, får vänta in den klocklös då någon dag.
Här krävs eftertanke...eller inte, Ole dole doff har funkat förr
,,,i en hatt för bästa resultathm faktiskt kanske en kul idé. Skriva upp alla på en lapp, knöggla ihop, lägg i en skål och dra en vinnare
Top hat eller kubb? Cowboy? Något speciellt märke som gör dragningen extra bra? Men dra ur hatt måste man, allt annat är fel,,,i en hatt för bästa resultat
Bra fråga, ser en rättvis Willy Wonka hatt framför mig, top hat va?Top hat eller kubb? Cowboy? Något speciellt märke som gör dragningen extra bra? Men dra ur hatt måste man, allt annat är fel
Jahapp, det var det första du tänkte på, I love you man!
Skulle säga att du är vinnare...oavsetthm faktiskt kanske en kul idé. Skriva upp alla på en lapp, knöggla ihop, lägg i en skål och dra en vinnare
Lätt kört nya san martinen för att inte tröttna på någon. Plus att vänta en månad tills man få testa nyhetern.. Snacka om att göra det tufft för sig. En annan skulle ju inte klara hålla sig. River allt som oftast upp paketet å kränger på klockan hos ombudetMen med vad?
- San Martin SN076. Kommer i veckan, får vänta in den klocklös då någon dag.
Squale Pepsi GMT såklartJag har ett litet sug efter en pepsi på jubilee. Har ägt och älskat en Skx009 innan. Om ni får rekommendera en med ett affordable pris på säg Max 5560 sek. Vad är det bästa b4b man kan få? Skjut!
edit: begagnad är utmärkt ur miljösynpunkt