• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Jag köpte egentligen denna som något kul inför OWG-mars, men det har visat sig att jag faktiskt gillar den skarpt. Väldigt komplett klocka, visst den är ju monstruöst stor men bärs tacksamt med sina kramande luggar på undersidan.
895F650B-6E48-4220-A4AC-FE2413AB1ECD.jpeg
Du måste ju sätta dit originalbandet! 😁

Wohoo! ❤️❤️

@Jockinho sålde sin Tisell till förmån för Min Stora Dag. 1500kr swishades direkt 😍

Och inte nog med det, jag fick dessutom en Swish så nu är vi här i tråden uppe i 3200kr ❤️ Plus 1500kr då om jag får räkna med det 🤗

Trevlig helg mina vänner 😍 Ni är fantastiska!
Oh my deluxe! :wideyed: Stor kram @Jockinho och håller bara med Totte, ni är helt fantastiska ❤️

Du kan vara originalband!😇
Jag ska, klockan ska ju vara på i en månad så lite variation måste man få ha 😁
Så säger man inte! 😮 Jag är faktiskt sällan originalband! Ibland är jag det men man ska inte döma andra för det! 🙄

Hur ser originalbandet ut nu igen? 😆 Skoja bara, heja Terry!
Skitsnyggt ser det ut, det är allt man behöver veta! 😁

Fredagkväll på det då!🤌
Edit: @Von kan va fredagkväll, stjärnstopp
DAB50662-D909-46E0-9921-86D5D694599C.jpeg
Ser riktigt schysst ut, både öl och klocka. 😊 Skål vänner!

PSX_20210226_192939.jpg

Ni som kan😀
Var inne idag på ur och penn för att kolla om de kunde trycktesta. Det kunde de ich det kostade endast en hundring.

Klockan klarade testet. Men jag frågade till vilket tryck så sa hon att maskinen känner av det så jag kan vara lugn, den klara det den skall klara,.. Hmm🙃

Hur tolka ni denna lappen?
IMG_20210226_163244.jpg

Klockan i fråga
IMG_20210226_094512.jpg

Ni som kan😀
Var inne idag på ur och penn för att kolla om de kunde trycktesta. Det kunde de ich det kostade endast en hundring.

Klockan klarade testet. Men jag frågade till vilket tryck så sa hon att maskinen känner av det så jag kan vara lugn, den klara det den skall klara,.. Hmm🙃

IMG_20210226_163244.jpg

Klockan i fråga
IMG_20210226_094512.jpg
Dom har trycktestat den till 30m i 25sek..

Ni som kan😀

IMG_20210226_163244.jpg

Klockan i fråga
IMG_20210226_094512.jpg
Klockan har inte blivit tryckt ju?

Tillbaka
Topp