Nja, med vissa undantag Skulle behövt få in lite cash.Är några byten aktuella?
Den är man ju lite sugen på, får kolla om jag har något passande, något speciellt du är ute efter?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nja, med vissa undantag Skulle behövt få in lite cash.Är några byten aktuella?
Den är man ju lite sugen på, får kolla om jag har något passande, något speciellt du är ute efter?
Byteslördag?
Problemet var att jag vart så deppig efter "repan" att jag inte kollade särskilt noga. Lade in den i sin låda och sparade i garderobenÄhh dessa hjärtskärande ”smuts”-repor som krossar ens hjärta gång efter annan!
Skönt att det var falsk-alarm! Grym klocka.
Jag relaterar så hårt med dettaProblemet var att jag vart så deppig efter "repan" att jag inte kollade särskilt noga. Lade in den i sin låda och sparade i garderoben
3000kr (Fullsatt och i nära nyskick)Bytesvärde? Vad söker du
Japp gammaldags är bäst.Håller helt med. Jag föredrar aluminium framför keramiskt i alla lägen iofs.
Hmm... han kanske bara väntar på erbjudande! Upp med dyrgriparna på byteslördag!
Vil du selge så säg till. Jeg er interessertJag har ju inget att förlora på att åtminstone testa mig fram här och har inte deltagit i någon byteslördag tidigare.
Så jag hoppas att jag gör rätt, annars får någon ta fram pekpinnen.
Min relativt nya Aquis 41.5mm är super men har blivit alldeles besatt av Seikos tonfiskar, särskilt då den nya SBBN045.
Så om nån är sugen på ett rent byte mellan dessa två klockor finns jag här!
Från min sida medföljer då allt från AD, garanti, gummi och metall-länk!
Trevlig lördag
Den är sjukt cool!
Stor, brutal och full med skojiga funktioner! (På med kattbandet).
Ahaa den är nog lite större än skx känns det som Jämfört med Turtle vet jag inteVar en såhär jag testade, vet inte exakta mått dock
Daredevil! OWGM börjar på måndagBytesvärde? Vad söker du
Har inte heller nåt att bidra med idag. Men det kanske är positivt! Jaha, har du beställt för stora? Vad är det för några?Japp gammaldags är bäst.
Fan efter lite rotationer så har jag i stort inget att slänga upp idag.
Har några pagani på väg in (tullen f f!) och som jag glömde kolla storleken på innan (). Dessa kommer ut framåt för dem med lite mer ben i handleden...
Finns det noen Fredrique Constant på forumet? Har sett noen inulike FB grupper, men aldri her.
Jag tänkte köra twotone guld i mars för att utmana mig men det här 7-dagars lev från Tjeckien är allt annat än verklighet. Har legat stilla i Sverige sedan 16/2. Så en TT guld svart Sub och en DJ-homage är på väg. 43 respektive 41. Kommer vara för stora...Har inte heller nåt att bidra med idag. Men det kanske är positivt! Jaha, har du beställt för stora? Vad är det för några?
Paket i tullen är för jävla segt. Wow TT i en månad! Vågat! Ang storleken är det bara att äta mer korv! Kör hårt!Jag tänkte köra twotone guld i mars för att utmana mig men det här 7-dagars lev från Tjeckien är allt annat än verklighet. Har legat stilla i Sverige sedan 16/2. Så en TT guld svart Sub och en DJ-homage är på väg. 43 respektive 41. Kommer vara för stora...
Men med vad?
- Casio F-91. Liten, smidig och kul. Kanske lättast (och därmed tristast ) konstigt nog.
- San Martin sub. Stilren, skön, rätt trist.
- Victorinox Inox. Min favorit förut men känns numera lite stor ha jämnt. Dock bekväm.
- Rdnuae: Nej, vill inte riskera tröttna på den.
- San Martin SN076. Kommer i veckan, får vänta in den klocklös då någon dag.
- GW-m5610ba. Tänkt som bra owg men tänker ev snarare flipp och annat köp
@KandreasF Alternativt köra stylish like @Von och ha klockan utanpå kläderna. Året om!Paket i tullen är för jävla segt. Wow TT i en månad! Vågat! Ang storleken är det bara att äta mer korv! Kör hårt!
Sjukt coolBild från förra veckan. Fasen vad bra den är, haha!
Vågar inte inkräkta på lejonets territorie...är sjukt ostylish också@KandreasF Alternativt köra stylish like @Von och ha klockan utanpå kläderna. Året om!
Skön kombo med bandet! Gillar också den därBild från förra veckan. Fasen vad bra den är, haha!
Byteslördag:
Zodiac red dot 200m dykare i ovanligt utförande med blå urtavla. Samma boett, urverk (ETA 955.114 quartz) mm som Heuer 980 men något nyare (troligen tidigt 90-tal). 42mm i diameter utan kronan.
Lumen är dåligt gjord av någon tidigare ägare. Funkar men är svag.
Kronan är vobblande när den är utskruvad. Inget som märks när man skruvar åt den dock.
Kommer på länk enligt bild. Ej orginal.
Ball klocka som går som den ska men skulle må bra av lite kärlek.
Bytes mot något skoj runt 1500
Mvh
Annorlunda minst sagt passar nog på dessa dock!Sugen på den men har kanske inte roligt att byta mot, om du inte är sugen på tre annorlunda Seikos mot zodiacen
Då är vi tvåVågar inte inkräkta på lejonets territorie...är sjukt ostylish också
Klockan utanpå är sååå förra månaden! Årets första solvägg, ordentligt najs förutom baksmällan då@KandreasF Alternativt köra stylish like @Von och ha klockan utanpå kläderna. Året om!
Välkommen!Mjukisar och SM är gött i soffan. Funderar på att gå med i owgm, men så svårt välja klocka
SKX och SRP mot 1 Steinhart Ocean One?2000kr för SKX
2000kr för SRP777
3500kr för Blue Lagoon
Har skickat ett PMVil du selge så säg till. Jeg er interessert