• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Klockan utanpå är sååå förra månaden! Årets första solvägg, ordentligt najs förutom baksmällan då 🥳
DGkBR9y.jpg
Det kanske bara är ljuset men det ser ut att vara någon slags sandwich dial? Sjukt cool oavsett! 😍😍

Vart tog alla dessa vägen?
En gång för länge sedan hade jag just exakt en sådan här som tyvärr saknade några länkbitar och jag var redan då sugen på massor annat så den fick gå...

Kom att tänka på att man ser dem inte längre typ!? 🤔
B796429E-FACF-4FF2-9887-25BA55305BED.jpeg

Vart tog alla dessa vägen?
En gång för länge sedan hade jag just exakt en sådan här som tyvärr saknade några länkbitar och jag var redan då sugen på massor annat så den fick gå...

Kom att tänka på att man ser dem inte längre typ!? 🤔
B796429E-FACF-4FF2-9887-25BA55305BED.jpeg
Ingen titanium, men väl en Ocean One har jag precis lagt ut på annons. Kom å kjöööööp!

Överväger att byta bort denna grymma Vostok Komandierskie K65 av den enkla anledningen att jag inte får till storleken på armbandet. Blir antingen för stort eller tight. Gillar den mycket dock, men kom med förslag (annars blir det till att leta efter annan passande länk på 20mm)
Bytesvärde ca 1k
20210219_125609.jpg Lumii_20210219_105922979.jpg

Tillbaka
Topp