Den var shysst Lite lika garmin instinct?T-Rex gillar jag, känns lite g-shock över den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den var shysst Lite lika garmin instinct?T-Rex gillar jag, känns lite g-shock över den
39an va? Såååå bra! Jag önskar jag ägde den.Gmt idag
Yes 3939an va? Såååå bra! Jag önskar jag ägde den.
Prestationsångest? Vad är det för något?SKX hittills idag. Posten borde dela ut även på helger och trots att jag vet att de inte gör det kollar jag lådan varje gång jag går förbi den... Arnie väntar på nya kläder och är otålig Men custom-canvas fråm Mäster @SpaceAce är värt att vänta på, det är jag helt säker på! Ändå, posten... Hur svårt kan det vara lixom...
Hatten av! Riktigt smakfullt och väl avstämt. Gillar tavlan som väl har pressade index precis som original?!
Fick ihop något ikväll också, det blev en eeeh ja SKX007...
Ja där är allt några tweaks trots allt. Tavlan kommer från någon av de allra första SKXer jag rev i för en del år sedan
och nu fick den äntligen komma ut ur sitt mörka förvar. Lite kul ändå. ✌
Tack för svar.
Jag köper de nya från butik via auktioner. Men ska kolla in Turtle, har du produktnumret på den du menar.
Riktigt snyggt med matchande färg på tavlan och datumhjulet
Undrar om owg folket skulle klara 1 år?Vi myser på bara, glad att vara ur OWG-racet. Det där får de starka galningarna hållas själva med.
En del skulle säkert det, jag stod pall 6 dagar så borde inte uttala mig om någotUndrar om owg folket skulle klara 1 år?
Helt rätt val att hoppa av om det känns bäst och med den pjäsen på vänt så förstår jag dig helt och fullt .Vi myser på bara, glad att vara ur OWG-racet. Det där får de starka galningarna hållas själva med.
Det är nog inte många som är kvar till slutet ska du se . Inte om man läser OWG-tråden i alla fall. Känns lite som att många är utan både mat och vatten så... .En del skulle säkert det, jag stod pall 6 dagar så borde inte uttala mig om något
Grattis
Nu väntar vi på denna, komsi komsi!
Men app app app att använda
Haha sant santÄsch, skärp dig! Reverso måste väl smälla högre än några billiga asiater du säkert har testat femtio ggr förr
Full grey, stealth-deluxe.Vad ska man köra på tycker ni?
Full grey
Half steel
Full steel
Vad ska man köra på tycker ni?
Full grey
Half steel
Full steel
Håller medHalf Steel var snyggt
Jag hör introt till ’Albert och Herbert’ för mig själv i bakgrunden, fråga mig inte varförSjälvklart linjerade inte indexringen 100 så fick göra en liten insats idag med.
Passande på att fixera den ordentligt i 011an också när jag ändå var igång. 🛠
That strap is sickDet blev en pizzalunch idag.