• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

T-Rex gillar jag, känns lite g-shock över den 🤓
4709706B-5574-4954-B758-71EBEB524F96.jpeg
Den var shysst😊 Lite lika garmin instinct?
 
SKX hittills idag. Posten borde dela ut även på helger och trots att jag vet att de inte gör det kollar jag lådan varje gång jag går förbi den... Arnie väntar på nya kläder och är otålig 😱 Men custom-canvas fråm Mäster @SpaceAce är värt att vänta på, det är jag helt säker på! Ändå, posten... Hur svårt kan det vara lixom...
Lumii_20210307_133956389.jpg
 
SKX hittills idag. Posten borde dela ut även på helger och trots att jag vet att de inte gör det kollar jag lådan varje gång jag går förbi den... Arnie väntar på nya kläder och är otålig 😱 Men custom-canvas fråm Mäster @SpaceAce är värt att vänta på, det är jag helt säker på! Ändå, posten... Hur svårt kan det vara lixom...
Lumii_20210307_133956389.jpg
Prestationsångest? Vad är det för något? :nailbiting::hilarious:

Idag blev det varken G-shock eller gammal sliten dykare. #wotd, dressare i minimalistisk stil, Sternglas Hamburg. :cigar:
Sternglas.jpg
 
Hatten av! Riktigt smakfullt och väl avstämt. Gillar tavlan som väl har pressade index precis som original?!👌

Fick ihop något ikväll också, det blev en eeeh ja SKX007...

20210306_221019.jpg


Ja där är allt några tweaks trots allt. Tavlan kommer från någon av de allra första SKXer jag rev i för en del år sedan
och nu fick den äntligen komma ut ur sitt mörka förvar. Lite kul ändå. 😄

Riktigt snyggt med matchande färg på tavlan och datumhjulet 😁
 
Tillbaka
Topp