Är det någon av er här som sitter på ett 19mm’s BOR med raka ändlänkar? Skulle ”behöva” ett till min vintage Skindiver.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vasaloppet
Tack är riktigt nöjd med den. Enda abert är att glaset är lite "dimmigt" i vissa vinklar. Kanske kan bli så efter polering? Har du något tips hur/om man kan fixa det?Charmig den där! ✌
Tack är riktigt nöjd med den. Enda abert är att glaset är lite "dimmigt" i vissa vinklar. Kanske kan bli så efter polering? Har du något tips hur/om man kan fixa det?
Så jävla besviken! Det stod INGET i manualen till min 99 kronorsmacrolins att man måste göra rent klockan innan foto.
För tjock... 14 mm trots quartz.
SM säger det troligtvis är AR som lossnat från insidan, dvs antar det går på garantin. Väntar på ytterliggare svar från dem men löser sig nog
Skulle man byta glas så skulle man kanske leta efter ett lätt kupatSvårt att säga på rak arm. Kan ju vara något på insidan också...?
Ett nytt mineralglas är säkert inte jättedyrt. Eller om man tar ur det och putsar bägge sidor.
Jag har nog ett sprillans nytt SKX hardlex liggande om det passar modellen?Svårt att säga på rak arm. Kan ju vara något på insidan också...?
Ett nytt mineralglas är säkert inte jättedyrt. Eller om man tar ur det och putsar bägge sidor.
Få forska lite i det om det passar
Det är ditt om det passarFå forska lite i det om det passar
Stort tack ska se om jag hitta någon infoDet är ditt om det passar
Nu säljer jag ECA:n. Ligger på K&S. Bra pris utlovas till trådmedlemmarFörsta microbrand-klocka och måste säga att jag gillar den starkt. Riktigt bra finish och detaljnivå, mkt trevlig bezeln action, tillförlitligt urverk och sitter allmänt bra på handleden.
Äsch, skärp dig! Reverso måste väl smälla högre än några billiga asiater du säkert har testat femtio ggr förrJag vet inte hur länge jag kommer palla med OWG March.. jag kör på en JLC Reverso, jättetrevlig klocka, men jag saknar verkligen variation. Dessutom så har jag fått in 4 nya klockor som jag är såå sugen på att använda
OWG klockan:
klockor jag inte har fått använda än:
Tjo vad tycker du om amazfiten? Eller hann du använda den något innan mars?Kört F-91 och amazfit men nu blir det byte till SM
För 400kr är den helt ok (och funktionerna funkar oftast bra om än ibland reggar den sömn när jag sitter i soffan) jag hade nog dock i efterhand valt lägga till och köpa något bättre. Men estetiskt är den trevligTjo vad tycker du om amazfiten? Eller hann du använda den något innan mars?
Tack lite som jag misstänkte men den är ju helt klart en av de snyggareFör 400kr är den helt ok (och funktionerna funkar oftast bra om än ibland reggar den sömn när jag sitter i soffan) jag hade nog dock i efterhand valt lägga till och köpa något bättre. Men estetiskt är den trevlig
T-Rex gillar jag, känns lite g-shock över denTack lite som jag misstänkte men den är ju helt klart en av de snyggare