• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Bakat en kladdkaka och nu förstekt en rostbiff från Tjolöholms gård och kryddorna från Zigges barbeque,nu in i ugnen med dig.
4A3DA0DE-CC5E-4CD5-AD87-2A183D19255C.jpeg
Mätt jäääävlen nu.
 
Flecto-sunday!
m8We3JK.jpg



Och på en annan notering så är numera Nodus Sector Pilot Flyer slutsåld. Jag mailade och frågade hur många det fanns kvar i lager i fredags.
Fick svar inatt, nu är dom slut.
Snooze you lose antar jag 😤

2020-12-17-14-52-54-(C,Smoothing1)-Edit-2.jpg
Svart och blå finns kvar. Svart kan dessutom köpas inom rikets gränser med oanvänd och inplastad länk samt två extra band på köpet 😉
(Får jag inte napp eller inte hinner/orkar lägga ut annons kanske jag tom. testar den på länken själv i april).

Har för övrigt även min grå Steinhart GMT ute och även svaga funderingar på att ev släppa denna för att kanske rotera in något annat.
20210306_204455.jpg
 
Svart och blå finns kvar. Svart kan dessutom köpas inom rikets gränser med oanvänd och inplastad länk samt två extra band på köpet 😉
(Får jag inte napp eller inte hinner/orkar lägga ut annons kanske jag tom. testar den på länken själv i april).

Har för övrigt även min grå Steinhart GMT ute och även svaga funderingar på att ev släppa denna för att kanske rotera in något annat.
20210306_204455.jpg
Jag är så inställd på lite mer färg i lådan. Och även om den är hur grym som helst, så kan jag inte köpa svart just nu :)
 
Haha ja, men nu menade jag faktiskt någon annan 😬
Kunde inte låta bli hehe,
Här var den annonsen förresten. Vilken färg hade du?
 
Kunde inte låta bli hehe,
Här var den annonsen förresten. Vilken färg hade du?
Min har Gold Sand Lume och blå aluminiumring.
5F1CBACB-9C69-4254-8832-E421A5B2DA15.jpeg
 
Ni vet, när man så innerligt önskar att man vann ett oberoende på en trisslot...

Ja jag vet, jag förvarnar på jobbet varje fredag innan Eurojackpott att jag förmodligen inte kommer mer men.... 🥴
Jag med, men spelar aldrig. Så det lär ju hända 🤦🏻‍♂️

Men skit i det nu! Jag har något nytt att visa er! "Ny klocka?" tänker ni. Nej, bara ännu en bild på denna magiska klocka ❤️ Hoppas ni haft en bra helg, det har jag 🥳
IMG_20210307_212144.jpg
 
Skönt att du drog tillbaka annonsen. Har haft det väldigt svårt att hålla mig ifrån ett köp. Blev lite enklare nu att klara OWG :D
Jag var också bra sugen men störde mig som fan på kronan på min Oceanking. Inte för att det var något fel på den och det känns egentligen rätt löjligt men jag har bara så otroligt svårt för asymmetriska kronor. 🙈 Annars hade vi ju kunnat gå in 50/50 och haft delad vårdnad om den! 😂
 
Skönt att du drog tillbaka annonsen. Har haft det väldigt svårt att hålla mig ifrån ett köp. Blev lite enklare nu att klara OWG :D

Jag var också bra sugen men störde mig som fan på kronan på min Oceanking. Inte för att det var något fel på den och det känns egentligen rätt löjligt men jag har bara så otroligt svårt för asymmetriska kronor. 🙈 Annars hade vi ju kunnat gå in 50/50 och haft delad vårdnad om den! 😂
Vad säger ni gubbs, vi kör en Monta-festival som avslutning på helgen för att stilla det värsta suget 😊👍.
PSX_20210307_222142.jpg
PSX_20210307_222433.jpg
PSX_20210307_221629.jpg
 
Tavlan är egentligen grön men upplevs mer åt det bruna hållet på alla dina bilder vilket är betydligt snyggare. 😍
Otroligt svårt att fånga den rätta färgen på tavlan. Ju varmare ljusbild desto mer går den åt brunt. Ute mer grön och sen allt där emellan.
En riktig kameleont 👍.

Edit: ska försöka att ta lite jämförelsebilder i olika ljus vid tillfälle, varmt kallt, sol, moln mm.
 
edit: marknadsundersökning
Någon som har en svart pvd länk liggande? Typ sharkmesh, superengineer eller nå annat i 22mm? Ingen annons än, då eventuella svar påverkar eventuell köplusta...
Synd att unge herr @KlockTotte skickade iväg sin... 😝
 
edit: marknadsundersökning
Någon som har en svart pvd länk liggande? Typ sharkmesh, superengineer eller nå annat i 22mm? Ingen annons än, då eventuella svar påverkar eventuell köplusta...
Synd att unge herr @KlockTotte skickade iväg sin... 😝

Dra ett PM till Mathias så får du bättre pris. Kjööööp! 😘
 
Gratulerar! Var lyckades du hitta en?

För mig rullar OWGM på.
20210307_183146.jpg
Jag lusläser hela internets Haliostrådar och rätt var det var dök det upp en kommentar om någon som skulle sälja, så jag tog oblygt kontakt. Det är ett halvtidsjobb att snoka runt men det är det ju värt :D Jag köpte inte klockan i första rundan och hade släppt det men så visade det sig att han inte lyckats sälja den och dessutom prisbumpat den på WUS. Så det blev ett vettigt pris dessutom.
Tänker att det är bra att testa ordentligt inför Serie IV så man vet vad jag ska sikta på, troligtvis en Bahama som din snygga fast med stålbezel.
 
Jag lusläser hela internets Haliostrådar och rätt var det var dök det upp en kommentar om någon som skulle sälja, så jag tog oblygt kontakt. Det är ett halvtidsjobb att snoka runt men det är det ju värt :D Jag köpte inte klockan i första rundan och hade släppt det men så visade det sig att han inte lyckats sälja den och dessutom prisbumpat den på WUS. Så det blev ett vettigt pris dessutom.
Tänker att det är bra att testa ordentligt inför Serie IV så man vet vad jag ska sikta på, troligtvis en Bahama som din snygga fast med stålbezel.
Härlig story! Grattis 👊
 
Tillbaka
Topp