Mätt jäääävlen nu.Bakat en kladdkaka och nu förstekt en rostbiff från Tjolöholms gård och kryddorna från Zigges barbeque,nu in i ugnen med dig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mätt jäääävlen nu.Bakat en kladdkaka och nu förstekt en rostbiff från Tjolöholms gård och kryddorna från Zigges barbeque,nu in i ugnen med dig.
Gratulerar! Var lyckades du hitta en?
Nu väntar vi på denna, komsi komsi!
Men app app app att använda
Svart och blå finns kvar. Svart kan dessutom köpas inom rikets gränser med oanvänd och inplastad länk samt två extra band på köpetFlecto-sunday!
Och på en annan notering så är numera Nodus Sector Pilot Flyer slutsåld. Jag mailade och frågade hur många det fanns kvar i lager i fredags.
Fick svar inatt, nu är dom slut.
Snooze you lose antar jag
Jag är så inställd på lite mer färg i lådan. Och även om den är hur grym som helst, så kan jag inte köpa svart just nuSvart och blå finns kvar. Svart kan dessutom köpas inom rikets gränser med oanvänd och inplastad länk samt två extra band på köpet
(Får jag inte napp eller inte hinner/orkar lägga ut annons kanske jag tom. testar den på länken själv i april).
Har för övrigt även min grå Steinhart GMT ute och även svaga funderingar på att ev släppa denna för att kanske rotera in något annat.
Det var la du? Tror @M26 har en till salu också.Det var ju någon som sökte med ljus och lykta efter Ginault för någon månad sedan.
Haha ja, men nu menade jag faktiskt någon annanDet var la du? Tror @M26 har en till salu också.
Kunde inte låta bli hehe,Haha ja, men nu menade jag faktiskt någon annan
Min har Gold Sand Lume och blå aluminiumring.Kunde inte låta bli hehe,
Här var den annonsen förresten. Vilken färg hade du?
Avslutad - Ginault Ocean-Rover II Date 201175LSICN Glowing Smurfs
Helt ny och fullt plastskyddad Ginault Ocean-Rover II Ref: 201175LSICN med datum och Glowing Smurfs lume, säljer endast pga. nyköp som behöver täckas upp! Uttagen 10 Januari 2021! Passa på att köpa en fantastiskt fin klocka med kvalitet som får etablerade drakar att skämmas, samtidigt som du...klocksnack.se
Ja det var ju jag Finanserna och mitt hjärtas önskningar är inte alltid i fas tycks det mig.Haha ja, men nu menade jag faktiskt någon annan
Skönt att du drog tillbaka annonsen. Har haft det väldigt svårt att hålla mig ifrån ett köp. Blev lite enklare nu att klara OWGSkamlös reklam, la precis ut min Monta Triumph till försäljning om någon är intresserad.
Ja jag vet, jag förvarnar på jobbet varje fredag innan Eurojackpott att jag förmodligen inte kommer mer men....Ni vet, när man så innerligt önskar att man vann ett oberoende på en trisslot...
Ni vet, när man så innerligt önskar att man vann ett oberoende på en trisslot...
Jag med, men spelar aldrig. Så det lär ju händaJa jag vet, jag förvarnar på jobbet varje fredag innan Eurojackpott att jag förmodligen inte kommer mer men....
Jag var också bra sugen men störde mig som fan på kronan på min Oceanking. Inte för att det var något fel på den och det känns egentligen rätt löjligt men jag har bara så otroligt svårt för asymmetriska kronor. Annars hade vi ju kunnat gå in 50/50 och haft delad vårdnad om den!Skönt att du drog tillbaka annonsen. Har haft det väldigt svårt att hålla mig ifrån ett köp. Blev lite enklare nu att klara OWG
Hur är lumen? Man har ju hört att det ska vara väldigt svagt men är det på en nivå där det går att använda (om än väldigt begränsat) eller är det mer en gimmick och att den slocknar helt inom någon timme eller två?Back in black (och lite röd)
Definitivt det senare, lite glow i 30 sek-ish. Es ist nicht gut.Hur är lumen? Man har ju hört att det ska vara väldigt svagt men är det på en nivå där det går att använda (om än väldigt begränsat) eller är det mer en gimmick och att den slocknar helt inom någon timme eller två?
Skönt att du drog tillbaka annonsen. Har haft det väldigt svårt att hålla mig ifrån ett köp. Blev lite enklare nu att klara OWG
Vad säger ni gubbs, vi kör en Monta-festival som avslutning på helgen för att stilla det värsta suget .Jag var också bra sugen men störde mig som fan på kronan på min Oceanking. Inte för att det var något fel på den och det känns egentligen rätt löjligt men jag har bara så otroligt svårt för asymmetriska kronor. Annars hade vi ju kunnat gå in 50/50 och haft delad vårdnad om den!
Tavlan är egentligen grön men upplevs mer åt det bruna hållet på alla dina bilder vilket är betydligt snyggare.Vad säger ni gubbs, vi kör en Monta-festival som avslutning på helgen för att stilla det värsta suget .
Otroligt svårt att fånga den rätta färgen på tavlan. Ju varmare ljusbild desto mer går den åt brunt. Ute mer grön och sen allt där emellan.Tavlan är egentligen grön men upplevs mer åt det bruna hållet på alla dina bilder vilket är betydligt snyggare.
edit: marknadsundersökning
Någon som har en svart pvd länk liggande? Typ sharkmesh, superengineer eller nå annat i 22mm? Ingen annons än, då eventuella svar påverkar eventuell köplusta...
Synd att unge herr @KlockTotte skickade iväg sin...
Helgrått är ju superfint även om de andra är schyssta med. Helt klart den klockan jag saknat mest under första veckan i marsVad ska man köra på tycker ni?
Full grey
Half steel
Full steel
Jag lusläser hela internets Haliostrådar och rätt var det var dök det upp en kommentar om någon som skulle sälja, så jag tog oblygt kontakt. Det är ett halvtidsjobb att snoka runt men det är det ju värt Jag köpte inte klockan i första rundan och hade släppt det men så visade det sig att han inte lyckats sälja den och dessutom prisbumpat den på WUS. Så det blev ett vettigt pris dessutom.Gratulerar! Var lyckades du hitta en?
För mig rullar OWGM på.
Ja det var ett lätt val. Älskar den klockan egentligen. Den är typ oanvänd under vinter och föräldraledighet. Till vår/sommar blir det ändring!!Skönt att du drog tillbaka annonsen. Har haft det väldigt svårt att hålla mig ifrån ett köp. Blev lite enklare nu att klara OWG
Ja det var ett lätt val. Älskar den klockan egentligen. Den är typ oanvänd under vinter och föräldraledighet. Till vår/sommar blir det ändring!!
Härlig story! GrattisJag lusläser hela internets Haliostrådar och rätt var det var dök det upp en kommentar om någon som skulle sälja, så jag tog oblygt kontakt. Det är ett halvtidsjobb att snoka runt men det är det ju värt Jag köpte inte klockan i första rundan och hade släppt det men så visade det sig att han inte lyckats sälja den och dessutom prisbumpat den på WUS. Så det blev ett vettigt pris dessutom.
Tänker att det är bra att testa ordentligt inför Serie IV så man vet vad jag ska sikta på, troligtvis en Bahama som din snygga fast med stålbezel.