Björn Boett
Guld
En av de första mikromärkesklockorna jag föll pladask för. Satte på det välarbetade originalgummit dagen till ära!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Såg den för ett tag sedan när den lanserades. Sålde slut sjukt snabbt (och kanske inte var så affordable eg.)Ohhh...ok!
Introducing the Zodiac X Huckberry Super Sea Wolf “Farallon” - Worn & Wound
Zodiac teams up with Huckberry to release a Super Sea Wolf in honor of the Farallon islands with beautiful dial.wornandwound.com
Länkade samma för några dagar sedan. Sjukt snygg, men dyr...Ohhh...ok!
Introducing the Zodiac X Huckberry Super Sea Wolf “Farallon” - Worn & Wound
Zodiac teams up with Huckberry to release a Super Sea Wolf in honor of the Farallon islands with beautiful dial.wornandwound.com
missade sorry!Länkade samma för några dagar sedan. Sjukt snygg, men dyr...
Ingen fara, var ingen dagsedel. Bara ett konstaterande..missade sorry!
Inte provat, men sneglat. Deras Daydate-dykare är cool!Inget som provat detta norska mikromärket? Tycker denna design och färg är lyckad, och ganska mild prislapp också.
Jag som äger en Monta kanske inte ska uttala mig, men vill man lägga 13000 på ett norskt micromärke?Inte provat, men sneglat. Deras Daydate-dykare är cool!
Nä, priset är ju helt klart en faktor. Och jag kommer med största sannolikhet aldrig köpa den.Jag som äger en Monta kanske inte ska uttala mig, men vill man lägga 13000 på ett norskt micromärke?
Det är därför man köper Seiko? Seiko är alltid rätt prissatta. Det är något gammalt mystiskt japanskt det där.Nä, priset är ju helt klart en faktor. Och jag kommer med största sannolikhet aldrig köpa den.
Men å andra sidan 2k-13k för ett micromärke, 20k för mid/entry swiss eller 100k+ för Rolex, inget av det är ju egentligen helt normalt
Eller Vostok, funkar alltidDet är därför man köper Seiko? Seiko är alltid rätt prissatta. Det är något gammalt mystiskt japanskt det där.
Inget som provat detta norska mikromärket? Tycker denna design och färg är lyckad, och ganska mild prislapp också.
Sitter en STP 4-13 i daydaten. Vad är det för urverk?Inte provat, men sneglat. Deras Daydate-dykare är cool!
Det där var ju en av de bättre daydatesen! Har bara kikat snabbt men den känns ju väldigt välbalanserad och lagom toolig!Inte provat, men sneglat. Deras Daydate-dykare är cool!
Tycker helt ärligt att originalet var bäst, fan vad bra ga2100 inte sett den innan!Vad ska man köra på tycker ni?
Full grey
Half steel
Full steel
Full steel gshock möter royal oak, på riktigt!Tycker helt ärligt att originalet var bäst, fan vad bra ga2100 inte sett den innan!
Ja full steel var inte heller dumt!Full steel gshock möter royal oak, på riktigt!
Sitter en STP 4-13 i daydaten. Vad är det för urverk?
Jäklar nu får man ännu mer schweizisk homage på urverk. Är rätt så säker på att ifall man kan kopiera andras grejer så kan man nog designa eget också.Schweizisk ETA-klon så jag antar att det motsvarar 2836?
Jo, men vad ska man hitta på då. Känns ok att fler leverantörer kan leverera samma sak. Konkurrens gynnar oss konsumenter i slutändan så länge vi genomskådar marknads-BSJäklar nu får man ännu mer schweizisk homage på urverk. Är rätt så säker på att ifall man kan kopiera andras grejer så kan man nog designa eget också.