Grattis, ett steg i rätt riktning och lite ljus i tunneln
Sitter och ruttnar efter att ha fått första covid sprutan i morse (Astra Seneca)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis, ett steg i rätt riktning och lite ljus i tunneln
Sitter och ruttnar efter att ha fått första covid sprutan i morse (Astra Seneca)
Eh, köp båda för 1500:- då har du Camo och kanske kan göra en liten slant på restenSvinsugen på camokittet löst annars
Riktigt snygg den där. Ska hålla lite utkik. Bra tipsVälkommen! Med lite tur kan du hitta en Sinn 556A för den budgeten, lägger du till 1000-1500 så löser det sig absolut.
Då får du en erkänt grym klocka byggd i Tyskland som ändå har vissa element med en Expy 1 men i mitt tycke coolare
Kom igen nu silvergubbe, nu är det ju praktiskt taget gratis...Eh, köp båda för 1500:- då har du Camo och kanske kan göra en liten slant på resten
Eh, köp båda för 1500:- då har du Camo och kanske kan göra en liten slant på resten
Sugen är man ju men njaaaaKom igen nu silvergubbe, nu är det ju praktiskt taget gratis...
Hej Nicklas heter jag!!
Hur fan gör ni med era Nato jag gillar utseendet men på armen känner jag mig som en ko i ett stall med hästar.
Flärpen ja den jävla flärpen brukar jag klippa av.
Ibland klipper jag även den dubbla delen så det blir inte mycket kvar.
FLÄRPEN HUR GÖR NI MED DEN FÖRBANNADE FLÄRPEN JAG HATAR FLÄRPAR.
Flärp är ju också ett underlig ord vem fan kom på det
Hej jag heter flärp! Av
Hej Nicklas heter jag!!
Hur fan gör ni med era Nato jag gillar utseendet men på armen känner jag mig som en ko i ett stall med hästar.
Hej jag heter flärp!!
Jag brukar vi kan flärpen inåt, då blir man av med den.Hej Nicklas heter jag!!
Hej jag heter flärp!!
Tänkte bjuda på en unik sak, Optic Instruments, någon här som har en? De försvann dock direkt efter fullföljd Kickstarterkampanj. Gillar den skarpt även om den är lite liten
Man läser av tiden via de röda markeringarna på bezel. Grått betyder kväll och gult är dag. I detta fall är kl. 18.00Tänkte bjuda på en unik sak, Optic Instruments, någon här som har en? De försvann dock direkt efter fullföljd Kickstarterkampanj. Gillar den skarpt även om den är lite liten
Då förstår jag att du har goa grejer på gång! Coolt med titan!@MaBr svarar här istället. Förutom att lägga massa pengar på odling (gurka för 10000/kg typ) så hägrar Halios Universa och nya Seaforth serie IV i Bahama Yellow om man kan knipa en sån. Jason hintar om titan-Seaforth...
Det gula Zodiac-gummit är till salu. Dock ej tropic och inte gratis. Men bra kvalle och god doft. Och dykvänligt! Passa på att ta hela paketet! Det blå blir snyggt till landskamper!
Jag har ett i 20mm men det är tyvärr någon fläck på det. Vill du ha det så skickar jag det gratis. Är det någon som vill ha något av de andra så är de också up for grabs. Tror att de är från CNS allihopa.Nu måste jag ju bara hitta ett gult Tropic. Nån som har ett liggande?
Är det ena "sport" grönt?Jag har ett i 20mm men det är tyvärr någon fläck på det. Vill du ha det så skickar jag det gratis. Är det någon som vill ha något av de andra så är de också up for grabs. Tror att de är från CNS allihopa.
Jag tror det, typ oliv-grön-brun.Är det ena "sport" grönt?
SådärjaKör Bonetto igen och pillade dit en extra Seiko keeper.
Någon som sitter på ett 22mm orange gummi till ploppen?
Fast nu har du ju felJag tycker jättemycket, men väljer oftast att hålla det helt för mig själv
Ja jag veeet. Och visst, man ska inte vara rädd för att diskutera. Kalla mig konflikträdd, men jag orkar bara inte. Vänder hellre andra kinden till, glömmer och går vidare #allagillarolikaFast nu har du ju fel
Konstig klocka från arkivet
Ja jag veeet. Och visst, man ska inte vara rädd för att diskutera. Kalla mig konflikträdd, men jag orkar bara inte. Vänder hellre andra kinden till, glömmer och går vidare #allagillarolika
Bilder för topic Så jäkla BRA!
Nope! Den som väntar på något gottBara å ta på ju!
Äh, du är klok som en ko, det är sen gammalt.Ja jag veeet. Och visst, man ska inte vara rädd för att diskutera. Kalla mig konflikträdd, men jag orkar bara inte. Vänder hellre andra kinden till, glömmer och går vidare #allagillarolika
Nej det får vara så. Inte alls lika dåligt i verkligheten som på bild. Hade mina planer men när den kom så blev jag positivt överraskad Det hör liksom till charmen med Men hade det varit värre så hade jag absolut övervägt det.Äh, du är klok som en ko, det är sen gammalt.
Squalen är vansinnig bra alltså! Ska du göra något åt glaset eller nä?
Vi snackade ju om det en del när @Norpanjr först fick hem den också, tycker fortfarande den är kool som den ärNej det får vara så. Inte alls lika dåligt i verkligheten som på bild. Hade mina planer men när den kom så blev jag positivt överraskad Det hör liksom till charmen med Men hade det varit värre så hade jag absolut övervägt det.
Ja jag veeet. Och visst, man ska inte vara rädd för att diskutera. Kalla mig konflikträdd, men jag orkar bara inte. Vänder hellre andra kinden till, glömmer och går vidare #allagillarolika