• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

FFBC0B37-EF6B-46ED-9D29-E2B233FCF5D0.jpeg

Sitter och ruttnar efter att ha fått första covid sprutan i morse (Astra Seneca)
Grattis, ett steg i rätt riktning och lite ljus i tunneln
 
Hej Nicklas heter jag!!
Hur fan gör ni med era Nato jag gillar utseendet men på armen känner jag mig som en ko i ett stall med hästar.

Flärpen ja den jävla flärpen brukar jag klippa av.
Ibland klipper jag även den dubbla delen så det blir inte mycket kvar.

FLÄRPEN HUR GÖR NI MED DEN FÖRBANNADE FLÄRPEN JAG HATAR FLÄRPAR.
Flärp är ju också ett underlig ord vem fan kom på det 🧐
Hej jag heter flärp! Av

Hej Nicklas heter jag!!
Hur fan gör ni med era Nato jag gillar utseendet men på armen känner jag mig som en ko i ett stall med hästar.

Flärpen ja den jävla flärpen brukar jag klippa av.
Ibland klipper jag även den dubbla delen så det blir inte mycket kvar.

FLÄRPEN HUR GÖR NI MED DEN FÖRBANNADE FLÄRPEN JAG HATAR FLÄRPAR.
Flärp är ju också ett underlig ord vem fan kom på det 🧐
Hej jag heter flärp!!
D4AF270F-1315-4A71-A556-55F2299DB3EB.jpeg
016E265B-6A24-43BE-AB98-8FC0230F9FD3.jpeg
D91AF188-1977-40F0-9104-AC739A02CD52.jpeg

Min förbannade flärp la jag i blöt tills den blev foglig. Sedan vek jag in den tajt som attans och bar klockan medan den torkade. Nu är den permanent tajt-veckad. Och viker innåt
IMG_20210311_190709.jpg
 
Senast ändrad:
En överraskning låg och väntade i brevlådan när jag kom från jobbet idag. Avsändare var @BorisTheSpider som ville att jag skulle ha bandet och kanske "bygga nått fränt utav det". :D Stort jäkla tack kompis. 🤗
NDC_Boris.png


Hej Nicklas heter jag!!
Hur fan gör ni med era Nato jag gillar utseendet men på armen känner jag mig som en ko i ett stall med hästar.

Flärpen ja den jävla flärpen brukar jag klippa av.
Ibland klipper jag även den dubbla delen så det blir inte mycket kvar.

FLÄRPEN HUR GÖR NI MED DEN FÖRBANNADE FLÄRPEN JAG HATAR FLÄRPAR.
Flärp är ju också ett underlig ord vem fan kom på det 🧐
Hej jag heter flärp!!
D4AF270F-1315-4A71-A556-55F2299DB3EB.jpeg
016E265B-6A24-43BE-AB98-8FC0230F9FD3.jpeg
D91AF188-1977-40F0-9104-AC739A02CD52.jpeg
Jag brukar vi kan flärpen inåt, då blir man av med den. 👻
Nato_Flärp.jpg
 
Tänkte bjuda på en unik sak, Optic Instruments, någon här som har en? De försvann dock direkt efter fullföljd Kickstarterkampanj. Gillar den skarpt även om den är lite liten :)
Optic Instruments Horizon.jpg
Tänkte bjuda på en unik sak, Optic Instruments, någon här som har en? De försvann dock direkt efter fullföljd Kickstarterkampanj. Gillar den skarpt även om den är lite liten :)
Optic Instruments Horizon.jpg
Man läser av tiden via de röda markeringarna på bezel. Grått betyder kväll och gult är dag. I detta fall är kl. 18.00
 
Nu måste jag ju bara hitta ett gult Tropic. Nån som har ett liggande? 😬🤗
Jag har ett i 20mm men det är tyvärr någon fläck på det. Vill du ha det så skickar jag det gratis. Är det någon som vill ha något av de andra så är de också up for grabs. Tror att de är från CNS allihopa.

Edit: Nu är alla gummin borta. 👍

PSX_20200723_162528.jpg
 
Senast ändrad:
Ja jag veeet. Och visst, man ska inte vara rädd för att diskutera. Kalla mig konflikträdd, men jag orkar bara inte. Vänder hellre andra kinden till, glömmer och går vidare 🤷🏻‍♂️ #allagillarolika

Bilder för topic 😍 Så jäkla BRA! 😱
IMG_20210311_210103.jpg
IMG_20210311_210013.jpg
Äh, du är klok som en ko, det är sen gammalt.
Squalen är vansinnigt bra alltså! Ska du göra något åt glaset eller nä?
 
Senast ändrad:
Äh, du är klok som en ko, det är sen gammalt.
Squalen är vansinnig bra alltså! Ska du göra något åt glaset eller nä?
Nej det får vara så. Inte alls lika dåligt i verkligheten som på bild. Hade mina planer men när den kom så blev jag positivt överraskad 👌🏻 Det hör liksom till charmen med 😊 Men hade det varit värre så hade jag absolut övervägt det.
 
Tillbaka
Topp