Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Låt mig slippa göra annons och ruinera mig. Köp båda för 1400:- !Tänkte kränga dessa två G-Shocks som par ifall någon är sugen så kommer en Heads-Up
Stålmod. 1st Camo och en Allblack. Original skal följer såklart med. En box, osv.
Tänkte schyst och billigt 1500:- för båda.
Får man med allt?Låt mig slippa göra annons och ruinera mig. Köp båda för 1400:- !
Förövrigt @TerryTee Panerai + B&R är en otäck duo, riktigt bra !
Låt mig slippa göra annons och ruinera mig. Köp båda för 1400:- !
Någon borde slå till. Jag är sugen på den svartaFår man med allt?
Får jag allt så kör viLåt mig slippa göra annons och ruinera mig. Köp båda för 1400:- !
Får man med allt?
2 klockor med kit och original skal + en burk!Får jag allt så kör vi
Får jag allt så kör vi
Ooooh! Saved by the bell2 klockor med kit och original skal + en burk!
Dra ett PM vetja!
2 klockor med kit och original skal + en burk!
Dra ett PM vetja!
Why not igelkott sa han och slog tillFår jag allt så kör vi
007 vet hur man gör.Hej Nicklas heter jag!!
Hur fan gör ni med era Nato jag gillar utseendet men på armen känner jag mig som en ko i ett stall med hästar.
Flärpen ja den jävla flärpen brukar jag klippa av.
Ibland klipper jag även den dubbla delen så det blir inte mycket kvar.
FLÄRPEN HUR GÖR NI MED DEN FÖRBANNADE FLÄRPEN JAG HATAR FLÄRPAR.
Flärp är ju också ett underlig ord vem fan kom på det
Hej jag heter flärp!!
Haha, jag har kvar mina 4 gamla och min 1a Spacematic. Inte bråttom här, skulle gärna äga en Cosmonaut så småningom.@Baramats hur ser fortisförrådet ut nu för tiden? Är det tomt i skafferiet?
Hur är kvalitén på dessa?Kör Bonetto igen och pillade dit en extra Seiko keeper.
Tudor.Fasen ju mer jag kollar på SMs BB58 desto mer inser jag att den inte kommer passa min handled. 54mm ändlänk till ändlänk och ser ut att bära lite som ett tefat. Får nog släppa den från listan...alternativt dra åt länken så hårt att handen stasar. Behöver få till en kaffe och en GTG-provning. Tänker att någo skickar med @Von ett ex när vi kör vårens skateturne. Finns det någon som tillverkar en sådan blå med mindre mått?
Är det verkligen ingen som har något roligt byte på min Helm?
Å roligaste av allt är en mm300 homage!
Riktigt sugen på San martin two tone sub i svart med..
Haha jag har ingen aning om vad en scurfa är för något!Byte med en scurfa kanske....?
Inget dammHur är kvalitén på dessa?
Samlar damm?
Vad är det för mått på den?Är det verkligen ingen som har något roligt byte på min Helm?
Å roligaste av allt är en mm300 homage!
Riktigt sugen på San martin two tone sub i svart med..
Haha jag har ingen aning om vad en scurfa är för något!
Men langa bild så ska jag tänka på saken!
Har en! Men vill ha en billigare färgvariation.
42mm med 50mm l2lVad är det för mått på den?