• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Vilka diskussioner i en klocktråd, kom igen nu😂🤷‍♂️?! Jag tvångsdelar en klockbild
CDF08A51-1458-4998-8E3F-B0E8706B175C.jpeg
 
!annk
Hej Nicklas heter jag!!
Hur fan gör ni med era Nato jag gillar utseendet men på armen känner jag mig som en ko i ett stall med hästar.

Flärpen ja den jävla flärpen brukar jag klippa av.
Ibland klipper jag även den dubbla delen så det blir inte mycket kvar.

FLÄRPEN HUR GÖR NI MED DEN FÖRBANNADE FLÄRPEN JAG HATAR FLÄRPAR.
Flärp är ju också ett underlig ord vem fan kom på det 🧐
Hej jag heter flärp!!
D4AF270F-1315-4A71-A556-55F2299DB3EB.jpeg
016E265B-6A24-43BE-AB98-8FC0230F9FD3.jpeg
D91AF188-1977-40F0-9104-AC739A02CD52.jpeg
007 vet hur man gör.
hBWmBvnre6AtwzyeBMA6wm1F1FKyAgx2bHeRPkKBK4Y.png

Jag håller nog med @Nilas egentligen. Men det är sjukt skönt och praktiskt med nato. Desto billigare desto skönare brukar det vara😊
 
Fasen ju mer jag kollar på SMs BB58 desto mer inser jag att den inte kommer passa min handled. 54mm ändlänk till ändlänk och ser ut att bära lite som ett tefat. Får nog släppa den från listan...alternativt dra åt länken så hårt att handen stasar. Behöver få till en kaffe och en GTG-provning. Tänker att någo skickar med @Von ett ex när vi kör vårens skateturne. Finns det någon som tillverkar en sådan blå med mindre mått?
Tudor.
 
Tillbaka
Topp