• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

M26

Rolex
2-Faktor
Trevlig helg alla glada!

IMG_20210319_214732.jpg
 

Weberg

Audemars
Nä, men både @Weberg och jag har dreglat över dessa förut (var han nu tog vägen?). Riktigt mysiga och udda färgkombos 👍🏼
Ägaren ska tydligen vara en rövhatt men vet inte hur mycket värdering man ska lägga i det.
Jag har checkat ut helt från allt vad klockor heter och dessutom åkte jag på nån elak influensa i över två veckor. "Ej påvisad Covid", stod det på självtestet, men jag är skeptisk... 🙄
 
Senast ändrad:

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
wohoo, klassiker! Masken alltså, men skägget är inte så pjåkigt det heller 😆 Snart dags, mot HAVET! ❤️
Ja, riktigt najs mask. Beställde en ny eftersom jag har lyckats slarva bort min gamla. Bra med låg volym men nackdelen är att sikten blir lite tight. Köpte hem ett sånt här också från Poseidon för att testa, har aldrig kört utan ram tidigare men jäkligt bekvämt och det är så bra sikt att man inte märker att man har det på sig. Får väl se hur det känns i vattnet! Nu kan sommaren komma! Hur som helst så blir det en jäkligt najs kombination med Aquadiven! 😁
PSX_20210319_170020.jpg

DSCF3300 (1).jpg
 
Nä, men både @Weberg och jag har dreglat över dessa förut (var han nu tog vägen?). Riktigt mysiga och udda färgkombos 👍🏼
Ägaren ska tydligen vara en rövhatt men vet inte hur mycket värdering man ska lägga i det.
Håller med. Den med pastelligt blek rosa/turkos är så in i vedboden snygg. Köp en?!
Eller köp min inavlade seiko, det är dags nu! Den ropar efter ditt Håverudska blod! 😉

1S94j0G.jpg
 
Topp