Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
GinaultTrevlig helg alla glada!
Skål och trevlig helg på er förresten! Nu jäklar åkte gamla stenkakorna fram och stämningen är på topp, livebild från Studio 54
Ibland så...i en mancave blir man lätt lite nostalgisk Fifan vad vi hade kivats om spellistorna om du hade vart här. Nu...DEVO!Cigarretter, jag älskar cigarretter
Har du kvar Tudorn också eller? Hänger inte med i ditt tempo längre...Denna hör ju inte hemma här men helvete vilken klocka till att leka med ljuset.
Keramisk tavla är riktigt coolt.
Reflektioner från tv.
Den gick vidareHar du kvar Tudorn också eller? Hänger inte med i ditt tempo längre...
...vilken skräll Omegan är fin alltså, vilken storlek kör du?Den gick vidare
42mm...vilken skräll Omegan är fin alltså, vilken storlek kör du?
Sitter som en bakåtvänd keps i nordstan
Nä, men både @Weberg och jag har dreglat över dessa förut (var han nu tog vägen?). Riktigt mysiga och udda färgkombosIngen som köpt en Batavi Kosmopoliet GMT?
Jäkligt fina! (Lånade bilder )
Jag tror minsann jag ska sälja båda dessa, nu flög flippjävulen i mig. There is a new kid in town...
Klockorna är uttråkade av OWGM och börjar bytlåna grejer.
Redan sälja din Seaforth?Jag tror minsann jag ska sälja båda dessa, nu flög flippjävulen i mig. There is a new kid in town...
Jag har checkat ut helt från allt vad klockor heter och dessutom åkte jag på nån elak influensa i över två veckor. "Ej påvisad Covid", stod det på självtestet, men jag är skeptisk...Nä, men både @Weberg och jag har dreglat över dessa förut (var han nu tog vägen?). Riktigt mysiga och udda färgkombos
Ägaren ska tydligen vara en rövhatt men vet inte hur mycket värdering man ska lägga i det.
Vi ar sattans pipölJag har checkat ut helt från allt vad klockor heter och dessutom åkte jag nån elak influensa i över två veckor. "Ej påvisad Covid", stod det på självtestet jag gjorde, men jag är skeptisk...
Bra, tragisk och kuslig dokumentär !
Har hört den på P3 dokumentär sen finns det en film med.Bra, tragisk och kuslig dokumentär !
Rekommenderas till alla sanna metallhuvuden.
Trevlig helg alla glada!
Älskar dricka rödvin i såna där finska glas asså! Är det min zissou du bygger?Skål och trevlig helg på er förresten! Nu jäklar åkte gamla stenkakorna fram och stämningen är på topp, livebild från Studio 54
Du kan la checka in här from time to time ändå!Jag har checkat ut helt från allt vad klockor heter och dessutom åkte jag på nån elak influensa i över två veckor. "Ej påvisad Covid", stod det på självtestet, men jag är skeptisk...
Ja, riktigt najs mask. Beställde en ny eftersom jag har lyckats slarva bort min gamla. Bra med låg volym men nackdelen är att sikten blir lite tight. Köpte hem ett sånt här också från Poseidon för att testa, har aldrig kört utan ram tidigare men jäkligt bekvämt och det är så bra sikt att man inte märker att man har det på sig. Får väl se hur det känns i vattnet! Nu kan sommaren komma! Hur som helst så blir det en jäkligt najs kombination med Aquadiven!wohoo, klassiker! Masken alltså, men skägget är inte så pjåkigt det heller Snart dags, mot HAVET!
Håller med. Den med pastelligt blek rosa/turkos är så in i vedboden snygg. Köp en?!Nä, men både @Weberg och jag har dreglat över dessa förut (var han nu tog vägen?). Riktigt mysiga och udda färgkombos
Ägaren ska tydligen vara en rövhatt men vet inte hur mycket värdering man ska lägga i det.
Frugis har förbjudit mig ha "riktiga" vinglas i caven, orättvistÄlskar dricka rödvin i såna där finska glas asså! Är det min zissou du bygger?
Taskmört!Frugis har förbjudit mig ha "riktiga" vinglas i caven, orättvist
Ja eller nej beror på Imorgon är den klar 15 minuter en kvart kycklingsvart var det va?