Haha! Det hade varit så superfestligt om det var så!"Pagani" kanske betyder"stulen" eller "lånad" på något språk?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha! Det hade varit så superfestligt om det var så!"Pagani" kanske betyder"stulen" eller "lånad" på något språk?
Inte mycket eget på de klockorna. Skulle tro att de snott namnet från biltillverkaren Pagani som grundades 1988 Tragiskt..Haha! Det hade varit så superfestligt om det var så!
Just därför hade varit superfestligt om Pagani betyder "Lånad"Inte mycket eget på de klockorna. Skulle tro att de snott namnet från biltillverkaren Pagani som grundades 1988 Tragiskt..
Just så kanske, till och med "snott" den idén från "Porsche design". Vad tror ni om Skoda design? Eller Trebant design?Inte mycket eget på de klockorna. Skulle tro att de snott namnet från biltillverkaren Pagani som grundades 1988 Tragiskt..
Pagani betyder ”hedningar” ( jfr. engelska ”pagan”). Pagano singular, pagani plural.Just därför hade varit superfestligt om Pagani betyder "Lånad"
På Italienska?Pagani betyder ”hedningar” ( jfr. engelska ”pagan”). Pagano singular, pagani plural.
På Italienska?
Det hade som sagt varit roligt om ett företag som till synes lånar all design, även lånar ett namn som dom inte ens vet vad det betyder.
Och det sen visar sig att namnet betydde "lånad"
Vilket då skulle betyda att dom hette "Lånad Design" ofrivilligt
Är du sugen?
Är du sugen?
Du vet att du vill..
Du behöver, nej.. Du VILLHÖVER en till Zelos.
Vill du att din Swordfish ska känna sig ensam?
Vill du det, va?!
Gillar meteorit den blåa vet inte om jag pallar alla streck i denna tavla.Är du sugen?
Du vet att du vill..
Du behöver, nej.. Du VILLHÖVER en till Zelos.
Vill du att din Swordfish ska känna sig ensam?
Vill du det, va?!
Förnekelse är första stadiet min gode herre!Gillar meteorit den blåa vet inte om jag pallar alla streck i denna tavla.
Såg den förut och jag håller med om kritiken i slutet. Vad är egentligen Horizons för modell? Vad definierar den?
The Horizons was designed to be a refined diver that would take you from the oceans to the boardrooms and anywhere in between.Såg den förut och jag håller med om kritiken i slutet. Vad är egentligen Horizons för modell? Vad definierar den?
Sååå en skrivbordsdykare mao?The Horizons was designed to be a refined diver that would take you from the oceans to the boardrooms and anywhere in between.
...att hoppa i plurret?Varför är det så svårt?
Att säga till nån, vad man egentligen tycker och tänker om nån?Varför är det så svårt?
Aww, kärleken är svårAtt säga till nån, vad man egentligen tycker och tänker om nån?
Chockartat billigt idag .
Man kan kalla det "all time low" om man märker PM med "No sniper in sight"
Rejält bra grejer om någon är tveksam.