• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Master J

Audemars
2-Faktor
Då har 3 cyklar fått sommardäck... 😊
Hade denna lite mindre dykare som stöd idag... också bäst på gummi... eller bör man säga bäst på Borealis-gummi 😀
20210321_125619.jpg


Har även hunnit rita ett påskägg ... kan nog lugnt säga att jag är mer praktiskt än konstnärligt lagd 🤣
20210321_104714.jpg
 

KXII

Cartier
Efter en intensiv förmiddag har ett klockbyte skett! Obs. det är en Zenith inte Movado (innan dom slutade samarbeta)
20210321_134217.jpg

Sitter här och lyssnar på lite 70-tals Beach Boys, det är synd att folk endast ser BB som "lökigt surfband". Och då har jag inte ens nämnt Pet Sounds och Smile... yikes!
 

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Efter en intensiv förmiddag har ett klockbyte skett! Obs. det är en Zenith inte Movado (innan dom slutade samarbeta)
20210321_134217.jpg

Sitter här och lyssnar på lite 70-tals Beach Boys, det är synd att folk endast ser BB som "lökigt surfband". Och då har jag inte ens nämnt Pet Sounds och Smile... yikes!
Ah ok, jag var så säker.. men men 🙂
 

Thelonius

Panerai
2-Faktor
Fruktansvärt drygt att vänta på livstecken angående min Vostok. Vet att den är i Sverige men där upphör alla livstecken.

Passade på att istället plocka upp en klocka jag varit sugen på sedan den lanserades. Oris Pointerdate Roberto Clemente. Inte direkt micro men möjligtvis affordable ? Oavsett väldigt nöjd och den har tagit platsen som min vardagsklocka.

B926D99E-4ED7-4D92-9D64-D1A70B4EEDBF.jpeg
 
Topp