Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vi har redan diskuterat. Ska den säljas så billigt så gör jag det helst här i tråden vilket är fallet nu .
Lite för mycket streck för min smak men körNu hittade jag en till klocka jag villhöver... Otippat
Händer lite väl mycket, men det är något med den som tilltalar mig Runt 10' ny, sett någon annons runt 3,5'Lite för mycket streck för min smak men kör
Vad ligger den på ?
Med andra ord, hitta en vars ägare haft den ”ett tag” och tröttnat utan att egentligen använt den och gett den en ärlig chans. Få en i praktiken ny klocka utan att ta den ekonomiska smällen.Händer lite väl mycket, men det är något med den som tilltalar mig Runt 10' ny, sett någon annons runt 3,5'
Efter en intensiv förmiddag har ett klockbyte skett! Obs. det är en Zenith inte Movado (innan dom slutade samarbeta)
Sitter här och lyssnar på lite 70-tals Beach Boys, det är synd att folk endast ser BB som "lökigt surfband". Och då har jag inte ens nämnt Pet Sounds och Smile... yikes!
Ah ok, jag var så säker.. men menEfter en intensiv förmiddag har ett klockbyte skett! Obs. det är en Zenith inte Movado (innan dom slutade samarbeta)
Sitter här och lyssnar på lite 70-tals Beach Boys, det är synd att folk endast ser BB som "lökigt surfband". Och då har jag inte ens nämnt Pet Sounds och Smile... yikes!
Haha du är en sån! Jag äger tyvärr alldeles för få, men spotify finns ju av en anledning. Köpte första pressningen av Heroes and Villains till far min, blev dundersuccé!Jag har alla Beach boys skivor.
Extremt begåvade!
Märket Movado påminner mig alltid om filmen ”U-turn”Haha du är en sån! Jag äger tyvärr alldeles för få, men spotify finns ju av en anledning. Köpte första pressningen av Heroes and Villains till far min, blev dundersuccé!
@Equilibrium Jo de är ju identiska Men av någon anledning känns det roligare med en Zenith än en Movado hehe!
En s.k teaser på en rekorderlig skönhet till en annan sköning
Inget undgår ditt hököga, tyckte jag gjorde det svårt. Ja ja...kommer snart
Grymt fin What's the verdict?En ny j@vel!
Grymt fin What's the verdict?
Det ser ut som om det är ett hårstrå på glaset!Kommer lägga ut annons på denna inom kort. För blingig för mig. PM om intresse finns! Ha en skön söndag!
Obs! kommentarer om håret på glaset undanbedes.
Absolut. Men Horizons är en fältklocka. Eller hur var det nu igen? Var det en GMT, som ju inte är en dykare...The Horizons was designed to be a refined diver that would take you from the oceans to the boardrooms and anywhere in between.
Horizons är skitsnygg, det räcker såAbsolut. Men Horizons är en fältklocka. Eller hur var det nu igen? Var det en GMT, som ju inte är en dykare...