Absolut. Jag tycker det är synd att det är flera modeller som fått samma namn bara. Det blir lätt snurrigt om man inte har varit med från början.Horizons är skitsnygg, det räcker så
Oavsett version that is
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Absolut. Jag tycker det är synd att det är flera modeller som fått samma namn bara. Det blir lätt snurrigt om man inte har varit med från början.Horizons är skitsnygg, det räcker så
Oavsett version that is
Hjälp vad snygg, vad är det där för nån?Gubbvilat
Kommer lägga ut annons på denna inom kort. För blingig för mig. PM om intresse finns! Ha en skön söndag!
Obs! kommentarer om håret på glaset undanbedes.
Ser det inte lite...krulligt ut? Det är inte säkert att the drapes match the carpet så att säga...Visste inte att du var blondin...
@MortenH
Var gummibandet på din Ulysse Nardin halvruttet ? Vet du vad ett nytt kostar ?
Det ser ut som om det är ett hårstrå på glaset!
Klocka för topic.
Fin klocka
Visste inte att du var blondin...
Ser det inte lite...krulligt ut? Det är inte säkert att the drapes match the carpet så att säga...
Någon som hoppat på nya Hemel? $349 fram till 31/3 istället för $499.
The Hemel Air League Special
Reference HF Series Custom build project created with input from the League of Microbrands only on Facebook. In stock NOW...www.hemelwatches.com
@Barfly hade hoppat på när jag postade för ett tag sedan. Jag är bra sugen men behöver ingen kronografSer det inte lite...krulligt ut? Det är inte säkert att the drapes match the carpet så att säga...
Reference HF Series Custom build project created with input from the League of Microbrands only on Facebook. In stock NOW...www.hemelwatches.com
Någon mer som bokat en RZE Endeavour? Enligt mig, På tok för många rätt för att låta bli. Den gula är giftigt snygg alltså
RZE Watches - Titanium Watches & Accessories. ASSEMBLED FOR ADVENTURE
Built for the everyday adventurer, RZE Watches is a brand born out of the passion for perfecting the craft of titanium watches that fuse together durability, versatility and sustainability.www.rzewatches.com
Tack Det är en Vostok K-28 som @Von bytt tavla samt visare påHjälp vad snygg, vad är det där för nån?
Vad kan du berätta om detta fina ur?!Idag rockar vi sockorna
Hej traska summiteer? Fin!Pysslar medans dottern ser på TV och frugis handlar.
Tog fram min absolut första ”bättre” klocka, min DS Podium quartz, ska börja använda den lite mer. Fin med sina 39 mm och skön länk.
(Ingen annan än Fairwind på armen dock)
Precis, denna köptes nog för ca 8 år sedan.Hej traska summiteer? Fin!
Jäkligt trevlig men går fetbort för min del.Ser det inte lite...krulligt ut? Det är inte säkert att the drapes match the carpet så att säga...
Jag relaterar så hårt.Jäkligt trevlig men går fetbort för min del.
Helt sjukligt att behöva vänta på något fram till i augusti. Hur klarar folk det, kan ju inte vara helt hälsosamt?
...tror han menar söta kissenTack Det är en Vostok K-28 som @Von bytt tavla samt visare på
...tror han menar söta kissen
Överlever du månaden ut? Har varit dålig på att peppa som utlovat av förklarliga skäl. @TerryTee kan ta över hejaramsorna kanske?
Visste ni förresten att OWGM-insamlingen är uppe i 92 150 kr i skrivande stund, helt galet!!!
Kika gärna in tråden vetja, nästan lika kvalitativ som denna
Peppa sa du? Jag kan peppa, men det är bara till den röda sidan...tror han menar söta kissen
Överlever du månaden ut? Har varit dålig på att peppa som utlovat av förklarliga skäl. @TerryTee kan ta över hejaramsorna kanske?
Visste ni förresten att OWGM-insamlingen är uppe i 92 150 kr i skrivande stund, helt galet!!!
Kika gärna in tråden vetja, nästan lika kvalitativ som denna
Kan väl meddela att det var beräknat ca 30k så det är en hyfsat bra summa, jaHelt sjuk summa!
Barnen Terry ...tänk på barnen! Jo, det var för "svårt" för somliga personer, jag vet.Peppa sa du? Jag kan peppa, men det är bara till den röda sidan
Jag är med, inga problem. Då är jag ändå OWG på heltid .Kan väl meddela att det var beräknat ca 30k så det är en hyfsat bra summa, ja
Sjukt stolt över att vara med på tåget! (även om jag hade mina tvivel innan). Nästa år skall ALLA här vara med, bra då var det bestämt
Oh ja, det "vet" vi alla att du kommer att varaJag är med, inga problem. Då är jag ändå OWG på heltid .
Ja, för er som är kvar. Det var så lätt så jag hoppade av istället, finns ingen utmaning att välja samma varje morgonBarnen Terry ...tänk på barnen! Jo, det var för "svårt" för somliga personer, jag vet.
Styrkekjamiz / Von
Åhhja, samlingen börjar ta form nu. Nästan bara keepers kvarOh ja, det "vet" vi alla att du kommer att vara
Tillverkades 200st av dessa för nu ca 10 år sen. Hyllning till dom klassiska Tärnan klockorna. Automatiskt ETA och Swiss Made, kraftigt boett som mäter ca 43mm ex kronan. Klart kul klocka. Min är nummer 40.Vad kan du berätta om detta fina ur?!
Jo, men den har inga planer på att ge sig ut på utflyktIngen sitter på en gul Maranez Samui?