• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Jox

Rolex
2-Faktor
Skynda fynda, inte lång tid kvar! 😂
404437699_d5eddda2-1d09-4182-9f62-e4c59c4db3d6.jpg

 

HSK

Patek
2-Faktor
Visste inte att du var blondin...
Ser det inte lite...krulligt ut? 🤔 Det är inte säkert att the drapes match the carpet så att säga... 🤪

Någon som hoppat på nya Hemel? $349 fram till 31/3 istället för $499.
 

Kreacon

Audemars
Det ser ut som om det är ett hårstrå på glaset!

Klocka för topic.
20190815_193413.jpg

Fin klocka
Visste inte att du var blondin...

Ser det inte lite...krulligt ut? 🤔 Det är inte säkert att the drapes match the carpet så att säga... 🤪

Någon som hoppat på nya Hemel? $349 fram till 31/3 istället för $499.
E883F4F5-24E4-44AE-AD8E-EB85F8184C42.jpeg

Tack för visat intresse.

Edit satan glömde klocka för topic.
598EC012-DAED-406F-8E31-6FD11CBEBAA0.jpeg
 
Senast ändrad:

rambo_amadeus

Vacheron
2-Faktor
Ser det inte lite...krulligt ut? 🤔 Det är inte säkert att the drapes match the carpet så att säga... 🤪

Någon som hoppat på nya Hemel? $349 fram till 31/3 istället för $499.
@Barfly hade hoppat på när jag postade för ett tag sedan. Jag är bra sugen men behöver ingen kronograf :p
 

Nilzén

Cartier
Någon mer som bokat en RZE Endeavour? Enligt mig, På tok för många rätt för att låta bli. Den gula är giftigt snygg alltså :)


Föll, på din inrådan, och tingade en vit. Ett kärleksbarn mellan Sinn och en vit Aquatimer! Sjukt pepp!
 

Bilagor

  • White-reflections_SQ_900x.jpg
    White-reflections_SQ_900x.jpg
    89 KB · Visningar: 16

Nilas

Patek
2-Faktor
Ser det inte lite...krulligt ut? 🤔 Det är inte säkert att the drapes match the carpet så att säga... 🤪

Någon som hoppat på nya Hemel? $349 fram till 31/3 istället för $499.
Jäkligt trevlig men går fetbort för min del.
Helt sjukligt att behöva vänta på något fram till i augusti. Hur klarar folk det, kan ju inte vara helt hälsosamt? 🥴
 

v0n

Patek
2-Faktor
Tack 😊 Det är en Vostok K-28 som @Von bytt tavla samt visare på 🤘🏻
...tror han menar söta kissen 🤔
Överlever du månaden ut? Har varit dålig på att peppa som utlovat av förklarliga skäl. @TerryTee kan ta över hejaramsorna kanske?

Visste ni förresten att OWGM-insamlingen är uppe i 92 150 kr i skrivande stund, helt galet!!! ❤️❤️❤️
Kika gärna in tråden vetja, nästan lika kvalitativ som denna 🥳
 

FOQ

Audemars
...tror han menar söta kissen 🤔
Överlever du månaden ut? Har varit dålig på att peppa som utlovat av förklarliga skäl. @TerryTee kan ta över hejaramsorna kanske?

Visste ni förresten att OWGM-insamlingen är uppe i 92 150 kr i skrivande stund, helt galet!!! ❤️❤️❤️
Kika gärna in tråden vetja, nästan lika kvalitativ som denna 🥳

Helt sjuk summa! 🥰
 

TerryTee

Audemars
2-Faktor
...tror han menar söta kissen 🤔
Överlever du månaden ut? Har varit dålig på att peppa som utlovat av förklarliga skäl. @TerryTee kan ta över hejaramsorna kanske?

Visste ni förresten att OWGM-insamlingen är uppe i 92 150 kr i skrivande stund, helt galet!!! ❤️❤️❤️
Kika gärna in tråden vetja, nästan lika kvalitativ som denna 🥳
Peppa sa du? Jag kan peppa, men det är bara till den röda sidan 😇
 

Baramats

Audemars
2-Faktor
Instämmer om OWGM, riktigt härligt och se hur mycket kärlek det finns på forat, otrolig insamling. Kämpa på nu ni som är med härifrån.
För mig har det inte varit en utmaning utan snarare en katalysator till beteende-förändring. Känns bra.
Alla andra klockor finns ju kvar i april (om man inte säljer...)
1697FE31-20A9-4611-BC2D-60D6CA3F7378.jpeg

På tal om sälj, att lägga ut på K&S är det ultimata testet på om man har en keeper eller ej. Seaforth är ju bra på alla sätt, måste nog vänta tills april så jag kan prova i alla fall.
(Dum i huvudet är jag)
 
Topp