• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Tampa_blord

Panerai
Fortfarande barnsligt förtjust i denna 😊

64E4CA86-ED6A-495A-A9A5-965D435E9999.jpeg
 

HSK

Patek
2-Faktor
Idag kör vi affordable dubbel-kvarts som lite omväxling! 🚞
PSX_20210323_075804.jpg
Dubbelkvarts? :bag:
De ligger på $399 med länk om jag inte minns fel.
När jag beställde min så var de lite...generösa med deklarationen så att säga. 😉
Där ligger Svärdis och göttar sig.
Någon mer här som ska beställa Horizons idag?
449A22DE-3DB0-40D6-99A5-EF5788DB25A5.jpeg
Nej, den är väldigt fin men 43mm funkar tyvärr inte på mina sparrisar! Men det ska bli kul att se bilder på era. 😊
Grattis! Riktigt snygg. 👍
Vilka visare tänker ni?
Jag kanske missuppfattade men tolkade deras svar som att man inte kan/får byta visare?
 

Code

AKA Vincent B
Dubbelkvarts? :bag:

När jag beställde min så var de lite...generösa med deklarationen så att säga. 😉

Nej, den är väldigt fin men 43mm funkar tyvärr inte på mina sparrisar! Men det ska bli kul att se bilder på era. 😊

Grattis! Riktigt snygg. 👍

Jag kanske missuppfattade men tolkade deras svar som att man inte kan/får byta visare?
Tack. Glömt bort hur grym "finish" det är på Breitling (längesen jag ägde en). Lumen är också riktigt bra med tanke på att klockan är 12år gammal...😁👌
20210323_130243.jpg
20210323_130347.jpg
20210323_130402.jpg
20210323_130509.jpg
20210323_130603.jpg
20210323_130627.jpg
20210323_130823.jpg
20210323_131110.jpg
20210323_123421.jpg
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
två-udd av

FBCBB35B-1A77-4CF9-B2CA-C6B9366CAAB7.jpeg

en kombo?

Jag har ju redan klockor
E9DFDFB2-7857-498A-BB53-D554CB328AD5.jpeg
Ja, det där kan ju vara en idé om vi kör på den gula! 👍

Skitsamma egentligen. Kom på att jag kan köpa en gul 💛 separat. Då har man ju två och två är alltid bättre än en 🤣

Turkos ftw. Har haft i mässing och den var 👌

Tror du det finns intresse i Doxa-tråden?
Hehe, det är rätt inställning! 😁 Det skadar ju inte att fråga. 🤔

Vilka visare tänker ni?
Doxa-visare tycker jag i alla fall, är inte så glad för se små spetsiga visarna.
 

Kreacon

Audemars
Dubbelkvarts? :bag:

När jag beställde min så var de lite...generösa med deklarationen så att säga. 😉

Nej, den är väldigt fin men 43mm funkar tyvärr inte på mina sparrisar! Men det ska bli kul att se bilder på era. 😊

Grattis! Riktigt snygg. 👍

Jag kanske missuppfattade men tolkade deras svar som att man inte kan/får byta visare?
Så tolkade jag det oxå. Är inte heller så glad i de andra visarna maranez kör.
 
Senast ändrad:

Kreacon

Audemars
Arbetsgruppen har bestämt att vi kör på gen 1 visarna som är smalare och därmed inte lika härmapiga.
Arbetsgruppen har för övrigt ägt Samui så våra röster väger tyngst. "Vi vet vad vi snackar om", som vi brukar säga på mötena :pompus:
w9L0zHt.jpg
Köper din poäng men till vilket pris ska egen design vara egen? :rolleyes:
 

BoZ80

Rolex
2-Faktor
Arbetsgruppen har bestämt att vi kör på gen 1 visarna som är smalare och därmed inte lika härmapiga.
Arbetsgruppen har för övrigt ägt Samui så våra röster väger tyngst. "Vi vet vad vi snackar om", som vi brukar säga på mötena :pompus:
w9L0zHt.jpg

Jag gillar dom och de känns bättre i detta sammanhanget då dom som sagt ger lite eget stuk. Blir lite sugen själv nu... 😋🤤
 

v0n

Patek
2-Faktor
Köper din poäng men till vilket pris ska egen design vara egen? :rolleyes:
500 kronor? Nä, jag får nog sluta tramsa nu. Jag är för realistiskt lagd för att inse att det inte kommer gå, tyvärr. @rambo_amadeus har frågat om möjligheterna iaf och det är bra.
Värt att nämna att ingen står vid rodret så det är bara att hugga i om någon är sugen? Det finns alltså inte "någon annan" här utan bara "vi" 😊
 
Senast ändrad:

Kreacon

Audemars
500 kronor? Nä, jag får nog sluta tramsa nu. Jag är för realistiskt lagd för att inse att det inte kommer gå, tyvärr. @rambo_amadeus har frågat om möjligheterna iaf och det är bra.
Värt att nämna att ingen står vid rodret så det är bara att hugga i om någon är sugen? Det finns alltså inte "någon annan" här utan bara "vi" 😊
Ah, så det svaret Amadeus fick, att endast tavla och färg mm går att kustomisera, är det vi förhåller oss till?
 
Topp