Tampa_blord
Silver
Fortfarande barnsligt förtjust i denna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dubbelkvarts?Idag kör vi affordable dubbel-kvarts som lite omväxling!
När jag beställde min så var de lite...generösa med deklarationen så att säga.De ligger på $399 med länk om jag inte minns fel.
Nej, den är väldigt fin men 43mm funkar tyvärr inte på mina sparrisar! Men det ska bli kul att se bilder på era.Där ligger Svärdis och göttar sig.
Någon mer här som ska beställa Horizons idag?
Grattis! Riktigt snygg.Där kom den..
Jag kanske missuppfattade men tolkade deras svar som att man inte kan/får byta visare?Vilka visare tänker ni?
Läste du "50 per color" ? 50 pers (!!!) som ska enas om samma färg...Hur drar vi detta vidare? PM osv?
Tack. Glömt bort hur grym "finish" det är på Breitling (längesen jag ägde en). Lumen är också riktigt bra med tanke på att klockan är 12år gammal...Dubbelkvarts?
När jag beställde min så var de lite...generösa med deklarationen så att säga.
Nej, den är väldigt fin men 43mm funkar tyvärr inte på mina sparrisar! Men det ska bli kul att se bilder på era.
Grattis! Riktigt snygg.
Jag kanske missuppfattade men tolkade deras svar som att man inte kan/får byta visare?
Ja, det där kan ju vara en idé om vi kör på den gula!två-udd av
en kombo?
Jag har ju redan klockor
Hehe, det är rätt inställning! Det skadar ju inte att fråga.Skitsamma egentligen. Kom på att jag kan köpa en gul separat. Då har man ju två och två är alltid bättre än en
Turkos ftw. Har haft i mässing och den var
Tror du det finns intresse i Doxa-tråden?
Doxa-visare tycker jag i alla fall, är inte så glad för se små spetsiga visarna.Vilka visare tänker ni?
Sitter två kvartsverk i, ett som driver sekundvisaren och ett som driver tim- och minutvisare.Dubbelkvarts?
Läste du "50 per color" ? 50 pers (!!!) som ska enas om samma färg...
Ja, det där kan ju vara en idé om vi kör på den gula!
Hehe, det är rätt inställning! Det skadar ju inte att fråga.
Doxa-visare tycker jag i alla fall, är inte så glad för se små spetsiga visarna.
Då vill jag nog vara med i arbetsgruppen...själv, bra då var det bestämtJaaaaaaaaaaaaaaa! Bättre att ta fram ett förslag bara så väljer arbetsgruppen färg. Ungefär som med Squalen.
Ah, jag fattar. Jag antar att det behövs för stoppfunktionen? Spännande lösning.Sitter två kvartsverk i, ett som driver sekundvisaren och ett som driver tim- och minutvisare.
Då vill jag nog vara med i arbetsgruppen...själv, bra då var det bestämt
Perfekt, du och jag då, Gul eller rosa, sten sax påse?Jag med
Då kan vi välja färg odemokratiskt...
Perfekt, du och jag då, Gul eller rosa, sten sax påse?
Skönt att det börjar röra på sig
Uj uj uj, nu snackar vi! M som i våra förnamn också, är vi uppe i femtio intressenter ännu?Burgundy!
Skissat lite grovt på extra loggan. En Doxa hommage bör vara plottrig.
Ja, det där kan ju vara en idé om vi kör på den gula!
Hehe, det är rätt inställning! Det skadar ju inte att fråga.
Doxa-visare tycker jag i alla fall, är inte så glad för se små spetsiga visarna.
Så tolkade jag det oxå. Är inte heller så glad i de andra visarna maranez kör.Dubbelkvarts?
När jag beställde min så var de lite...generösa med deklarationen så att säga.
Nej, den är väldigt fin men 43mm funkar tyvärr inte på mina sparrisar! Men det ska bli kul att se bilder på era.
Grattis! Riktigt snygg.
Jag kanske missuppfattade men tolkade deras svar som att man inte kan/får byta visare?
Är det dessa visarna då?
Arbetsgruppen har bestämt att vi kör på gen 1 visarna som är smalare och därmed inte lika härmapiga.
Är det dessa visarna då?
I vad?Lägg till mig
Köper din poäng men till vilket pris ska egen design vara egen?Arbetsgruppen har bestämt att vi kör på gen 1 visarna som är smalare och därmed inte lika härmapiga.
Arbetsgruppen har för övrigt ägt Samui så våra röster väger tyngst. "Vi vet vad vi snackar om", som vi brukar säga på mötena
Arbetsgruppen har bestämt att vi kör på gen 1 visarna som är smalare och därmed inte lika härmapiga.
Arbetsgruppen har för övrigt ägt Samui så våra röster väger tyngst. "Vi vet vad vi snackar om", som vi brukar säga på mötena
Jag får nog anmäla intresse också...Arbetsgruppen har bestämt att vi kör på gen 1 visarna som är smalare och därmed inte lika härmapiga.
I intressegrupp för klockan.
500 kronor? Nä, jag får nog sluta tramsa nu. Jag är för realistiskt lagd för att inse att det inte kommer gå, tyvärr. @rambo_amadeus har frågat om möjligheterna iaf och det är bra.Köper din poäng men till vilket pris ska egen design vara egen?
Läs ovan, finns ingen mig veterligen...starta en?I intressegrupp för klockan.
Ok det kommer nog det får ju chefer hålla i.Läs ovan, finns ingen mig veterligen iaf...starta en?
Ah, så det svaret Amadeus fick, att endast tavla och färg mm går att kustomisera, är det vi förhåller oss till?500 kronor? Nä, jag får nog sluta tramsa nu. Jag är för realistiskt lagd för att inse att det inte kommer gå, tyvärr. @rambo_amadeus har frågat om möjligheterna iaf och det är bra.
Värt att nämna att ingen står vid rodret så det är bara att hugga i om någon är sugen? Det finns alltså inte "någon annan" här utan bara "vi"