• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

TerryTee

Audemars
2-Faktor
Och jag fick hem en sån här kul pjäs idag!
44D4C8F1-DE9B-4BAF-9A3B-F2ECC1043388.jpeg
 

parasec

Rolex
2-Faktor
Finns tydligen denna variant med orange minutvisare. Hur skulle det te sig på en gul?🤔
2116720626.jpg

Sjukt bra tavla och visare! Den skulle man bygga vidare på. In med µ och en stiliserad bild av MaBr i mankini så är det i princip hemma.


Men seriöst, den färgen på tavlan och de visarna är kanon.
@rambo_amadeus Jag är i högsta grad intresserad. Helst inte gul då jag redan har en gul Halios men jag är öppen för alla förslag.

money-dollars.gif

Turkos känns snyggast i mina ögon.
 

SeikoZ

Patek
2-Faktor
Heads up! Inga frågor på hur var när. Hjärnan arbetar helt enkelt.
Dessa är tänkta att lämna. PM om intresse finns. Ni stammisar vet hur det funkar 😊

Catch and release Heimdallr Tuna. Riktigt fint skick.



Vostok 170891 Full Lume med PVD bezel med lume. Typ ny och nyskick.
IMG_20210209_171833.jpg
Va mäter vostoken och följer länk med?
 

watchesbyse

Omega
2-Faktor
Några som är sugen testa Tisell explorer och samtidigt bidra till kampen mot barncancer?

46F44DAB-B7A3-44EB-99B6-422FEBEC054C.jpeg

Tänkte isf min Tisell kunde åka på en ”testa på period”. Många av oss har ju ändå knappt klockorna en vecka så blir som att köpa en billigt för en god sak 🤓 Kostnad 115kr till bcf och du får ha den i 7 dagar. Skicka sedan vidare till nästa person på listan.

Regler:
  • Jag skiter fullständigt i repor, dings etc.
  • Inte trycktestad så vatten kan kanske undvikas 🙈
  • Skickas välpackad med skicka lätt. Slarvar posten, ja då är det mitt problem.
  • Du för över till bcf veckan du får den.
Jag sätter själv in 115kr/person för iaf de fem första som deltar. Totalt då 1150kr plus om jag får ihop några fler kör vi bara på och skickar vidare. Den används inte här iaf och cancer ska inte behöva drabba någon...

Låter det intressant för några här?
Jag testar gärna!😍
 
Topp