• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Fick svar från Maranez gällande en microklocka. Frågan är om vi kan komma upp till 50? Tveksamt :(

Alla som är intresserade, 😍 detta inlägg

"for custom orders we have to do 50 per color.

Price is same as regular but 30% deposit is needed. Possible is only dial printing or engraving but not hands ."
Gul på länk med extra gummi tack 😃

edit: den där nya slimmade varianten såklart 😉
 
Fick svar från Maranez gällande en microklocka. Frågan är om vi kan komma upp till 50? Tveksamt :(

Alla som är intresserade, 😍 detta inlägg

"for custom orders we have to do 50 per color.

Price is same as regular but 30% deposit is needed. Possible is only dial printing or engraving but not hands ."
Jag är fasen på oavsett färg isåfall! Men turkos eller orange hade, i min bok, slagit högst😇
 
Tog en hastig bild på nyförvärvet innan jag drog till jobbet. Känner mig jäkligt nöjd! Tavlan är helt fantastisk irl.
20210323_062807.jpg
 
Fick svar från Maranez gällande en microklocka. Frågan är om vi kan komma upp till 50? Tveksamt :(

Alla som är intresserade, 😍 detta inlägg

"for custom orders we have to do 50 per color.

Price is same as regular but 30% deposit is needed. Possible is only dial printing or engraving but not hands ."

Tvek på 50, men I'm on på gul!

Edit: Hade varit grymt med hommage på denna. Dessutom koppling till Sverige.

Doxa-SUB-300T-Divingstar-Poseidon-Edition-005.jpg
 
Tvek på 50, men I'm on på gul!

Edit: Hade varit grymt med hommage på denna. Dessutom koppling till Sverige.

Doxa-SUB-300T-Divingstar-Poseidon-Edition-005.jpg
Problemet är att du aldrig kommer att få använda Poseidon-loggan. Jag tror inte att NUMA är varumärkesskyddat (med tanke på att det är en fiktiv organisation) och ska man göra en Project Aware så kan man alltid hitta på en egen text och ändra till en annan haj/dykare istället för att sno den rakt av. 🤔
 
Fick svar från Maranez gällande en microklocka. Frågan är om vi kan komma upp till 50? Tveksamt :(

Alla som är intresserade, 😍 detta inlägg

"for custom orders we have to do 50 per color.

Price is same as regular but 30% deposit is needed. Possible is only dial printing or engraving but not hands ."
Men custom-tavla räcker ju helt klart! Jag är på men helst turkos för min del. Eller orange eller gul. :cigar:
 
Problemet är att du aldrig kommer att få använda Poseidon-loggan. Jag tror inte att NUMA är varumärkesskyddat (med tanke på att det är en fiktiv organisation) och ska man göra en Project Aware så kan man alltid hitta på en egen text och ändra till en annan haj/dykare istället för att sno den rakt av. 🤔

Nej, jag är mycket väl medveten om varumärkesskydd. Vi kan inte ta loggan bara rakt av. Däremot kan man ju bli inspirerad av loggan och göra något kul av den.
 
Tillbaka
Topp