Precis såAh, så det svaret Amadeus fick, att endast tavla och färg mm går att kustomisera, är det vi förhåller oss till?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Precis såAh, så det svaret Amadeus fick, att endast tavla och färg mm går att kustomisera, är det vi förhåller oss till?
I´ll zip it.Precis så
Hänger inte med i tempot gällande en ev. microklocka :/ Exakt, fick svaret att tavla och gravering (boett) är möjligt. Har ställt frågan hur mycker mer det skulle kosta om vi endast blev 20-25. Får se vilket svar jag får. Det verkar dock vara en deposition på 30% som gäller så de som vill vara med behöver comitta till 100% då ingen av oss vill sitta där med en nota på 200kSEK :/Ah, så det svaret Amadeus fick, att endast tavla och färg mm går att kustomisera, är det vi förhåller oss till?
Nej, så tråkigt ska vi inte haI´ll zip it.
Hörs bra!Hänger inte med i tempot gällande en ev. microklocka :/ Exakt, fick svaret att tavla och gravering (boett) är möjligt. Har ställt frågan hur mycker mer det skulle kosta om vi endast blev 20-25. Får se vilket svar jag får. Det verkar dock vara en deposition på 30% som gäller så de som vill vara med behöver comitta till 100% då ingen av oss vill sitta där med en nota på 200kSEK :/
Jag röstar för gult eller orange.
Får vi ett ok på 20-25 (med en vettig prisökning) då kan jag dra ihop ett grupp PM för vidare diskussion.
Den treudds-y och så ditt porträtt @MaBr med snorkel så är vi väl hemma?Ja, det där kan ju vara en idé om vi kör på den gula!
Hehe, det är rätt inställning! Det skadar ju inte att fråga.
Doxa-visare tycker jag i alla fall, är inte så glad för se små spetsiga visarna.
Japp, det stämmer. Vet inte varför det är löst så men så är det i alla fall!Ah, jag fattar. Jag antar att det behövs för stoppfunktionen? Spännande lösning.
Japp, det stämmer!
Är det dessa visarna då?
Är inte hela Maranez affärsplan med Samui att vara härmapiga? De nya har ju Doxa-visare.Arbetsgruppen har bestämt att vi kör på gen 1 visarna som är smalare och därmed inte lika härmapiga.
Arbetsgruppen har för övrigt ägt Samui så våra röster väger tyngst. "Vi vet vad vi snackar om", som vi brukar säga på mötena
Hur gick det?Lutar åt den härmed om man hinner fånga nr 2 är Teal.
Hur gick det?
Jag lyckades fånga en. Nu ska man bara förklara det här för frugan
Inte blir det bättre av att jag klickade hem en Vostok igår också.
Varför finns det inga toffehjältesmilies
Shit va dom gick snabbt igen.
Det blev blå meteorit.
Shit dom tog slut i ett nafs.
Ingen aning, första generationen i mässing var väl inte lika härmapig kan man väl sägaÄr inte hela Maranez affärsplan med Samui att vara härmapiga? De nya har ju Doxa-visare.
Ja helt galetShit va dom gick snabbt igen.
Fick bli en Second Hour Mandala istället.Ja helt galet
Trevlig den där, hur ser den ut från sidan i profil?1 of 200 that was sold out under an hour.
Här är sidoprofilen. Inte det största fanet av den nya utgåvan av någon anledning.Trevlig den där, hur ser den ut från sidan i profil?
Har du hakat på dagens släpp?
Du skall följa din magkänsla.Instämmer om OWGM, riktigt härligt och se hur mycket kärlek det finns på forat, otrolig insamling. Kämpa på nu ni som är med härifrån.
För mig har det inte varit en utmaning utan snarare en katalysator till beteende-förändring. Känns bra.
Alla andra klockor finns ju kvar i april (om man inte säljer...)
På tal om sälj, att lägga ut på K&S är det ultimata testet på om man har en keeper eller ej. Seaforth är ju bra på alla sätt, måste nog vänta tills april så jag kan prova i alla fall.
(Dum i huvudet är jag)
Dra ihop en PM-tråd, lägg en poll med tex tre färger, demokratisk röstning och därefter får man samsas om priset är schysst och acceptera det. Funkar? Säg till, jag är gärna med och roddar runt detta samt klappar @Von lagom medhårs.Hänger inte med i tempot gällande en ev. microklocka :/ Exakt, fick svaret att tavla och gravering (boett) är möjligt. Har ställt frågan hur mycker mer det skulle kosta om vi endast blev 20-25. Får se vilket svar jag får. Det verkar dock vara en deposition på 30% som gäller så de som vill vara med behöver comitta till 100% då ingen av oss vill sitta där med en nota på 200kSEK :/
Jag röstar för gult eller orange.
Får vi ett ok på 20-25 (med en vettig prisökning) då kan jag dra ihop ett grupp PM för vidare diskussion.
Jag är också intresserad. Fast lite beror det allt på färgen. Blir den helt identisk med min gula gen 1 så känns det ju lite överflödigt för mig.Dra ihop en PM-tråd, lägg en poll med tex tre färger, demokratisk röstning och därefter får man samsas om priset är schysst och acceptera det. Funkar? Säg till, jag är gärna med och roddar runt detta samt klappar @Von lagom medhårs.
Oj, satan vilket fint skick den är i!Dagens affordable och ett kärt återseende av den äldre modellen av Action divern.
Ett par av den nyare modellen har kommit emellan men fått lämna igen.
Lite mer håll käftenkänsla över denna jämfört med den nyare modellen (i mitt tycke ). Absolut inget fel på den nyare modellen, grym den med men vill man ha lite mer närvaro kring handleden så är det nog denna som vinner.
Svart tavla och en AR-deluxe så att glaset nästan försvinner. Mumma det .
Stort tack @Sebastard .