Stenhård till tusen. Står faktiskt så här på boxen till den, "Nato, virkat eller annat sladdrig tyg bör ej användas i kombination med klockan. Klockan käkar nämligen sånt till frukost"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stenhård till tusen. Står faktiskt så här på boxen till den, "Nato, virkat eller annat sladdrig tyg bör ej användas i kombination med klockan. Klockan käkar nämligen sånt till frukost"
Tackar tackar min vän.Klockrent nick!
Av ren och skär nyfikenhet. Hur många har du ?Jag skulle behålla alla. Har aldrig sålt en klocka. Det gäller att ha stor klocklåda bara.
Jäklar vad coolt det där blev. Helt i min smak.Riktigt trevlig kombination faktiskt, var tvungen att testa. Passar verkligen looken på klockan tycker jag!
Hoppas verkligen inte att den såldes för det där. Jäkla scalpers.@MaBr Såg det här tidigare på FB idag Törs inte garantera sanningshalten i posten men det ser ju onekligen kosher ut
Alltså....@MaBr Såg det här tidigare på FB idag Törs inte garantera sanningshalten i posten men det ser ju onekligen kosher ut
Gött ju, grattis ni som gjort er research och hängde på låset. Det är väl skönt att med någon klocka då och då känna att det kan gå lite på plus istället. Förstår dock att det är tråkigt att någon som bara vill åt pengarna plockar en eller flera i releasen.@MaBr Såg det här tidigare på FB idag Törs inte garantera sanningshalten i posten men det ser ju onekligen kosher ut
Hemma hos mig får de mest agera ormar och maskar.Stenhård till tusen. Står faktiskt så här på boxen till den, "Nato, virkat eller annat sladdrig tyg bör ej användas i kombination med klockan. Klockan käkar nämligen sånt till frukost"
Vill haaa ett sånt där potatissäcksband ju! Behöver du något i byteshandelsväg för närvarande?Jäklar vad coolt det där blev. Helt i min smak.
Fortsatt militärtema med en affordable Precista PRS-18Q på slitet m/39 canvas.
Fett bra som vi ungdomar säger41mm Vs. 45mm.
Lägger inte ner överdrivet mycket tid på recensioner. Har för många klockor för att lessna på dom. Är inte sån som störs sig eller letar fel när jag har köpt nytt.Har inga dyrgripar. Har tyvärr inte köpt någon klocka i år. Nu har jag inga medel för det heller när försäkringskassan dragit in min ersättning för min sjukskrivning.Fråga från "en kompis" som inte behåller någon klocka i mer än ett år: hur mycket tid lägger du på efterforskning innan köp med tanke på att du aldrig verkat ångra något? Jag...eller jag menar min kompis...tycker att han lägger en hel del tid på att läsa recensioner, spana efter bilder osv. och även om han är nöjd i början så slutar det alltid med att de säljs vidare till förmån för att kunna testa något annat.
Det kanske mest är en personlighetsgrej och att rastlösa individer inte är menade att vara OWG/ha en konstant samling?
Vågar inte räkna för tillfället. Kanske återkommer i frågan.Av ren och skär nyfikenhet. Hur många har du ?
Jag kör samma race
Undantaget som bekräftar regeln är att jag skall sälja RLT till @kjesul
Alltså dom är så löjligt bra. Vet att det börjar bli tjatigt men så bra på alla sätt. Den och en grovbeater är ju allt man behöver...Gårdagens köp
Det där var den första Panerai liknande klockan jag tycker var snygg!Peacemaker
Det där var den första Panerai liknande klockan jag tycker var snygg!
Svinasnygg dessutom!
Vad är det för storlek och vilka pengar handlar det om?
Jag är lite sen på bollen med denna och har egentligen tittat förbi den fram tills nu. Den verkar kunna smälta in och ta sig an de flesta situationerAlltså dom är så löjligt bra. Vet att det börjar bli tjatigt men så bra på alla sätt. Den och en grovbeater är ju allt man behöver...
Grattis den är galet bra och gör sig bäst irl.Och där kom dagens klockleverans, min första turtle. Riktigt snygg
När man hittar sin egna arm men känner inte igen att man haft kombinationen,då har man haft några klockor för mycketTestar ett Mesh.