• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

v0n

Patek
2-Faktor
200w.gif
 

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
Friends Of KS
2-Faktor
Men jag är trött på att vänta så kanske blir trött på den 😂

Många här i tråden som hinner lessna på en klocka som man inte fått om leveranstiden är över sisådär 2-3 dagar
Ja menar det! Och om så blir fallet är det viktigt att veta att här finns jag som jobbade till 1700, men ändå var inne på hemsidan 1643 för att upptäcka att de var slutsålda 1614... 😉
 

rambo_amadeus

Vacheron
2-Faktor
Nytt samarbete mellan Yema och Worn and Wound. Inte limiterad men en prislapp på ca $1000 samt tull och moms då givetvis.

https://windupwatchshop.com/products/yema-superman-maxi-dial-blue

4B1190AA-720C-46DA-842A-8FEF9FADF5F6.png
Tyckte jag såg att denna skulle finnas att köpa direkt från Yema. Var deras spring collection. Vet dock inte vad jag tycker om den. Den ihoptryckta tavlan tillsammans med L2L, med den långa ändlänken, gör att den ser väldigt obalanserad ut.

SH-Maxidial-Blue_800x.png
 

Baramats

Audemars
2-Faktor
För er erfarna blöjbytare och vabbare och ally som ingår för småbarnsföräldrar vad rekommenderar ni för ur? Är det en square som behöver inhandlas?
Dykare, men helst med bidirektionell bezel, då kan man tajma allt man vill tajma. Tålig dessutom. Men undvik vassa kanter på länk, boett, spänne mm som kan rivas.
Plastklocka är säkert bra det också.
 

Thelonius

Panerai
2-Faktor
Tyckte jag såg att denna skulle finnas att köpa direkt från Yema. Var deras spring collection. Vet dock inte vad jag tycker om den. Den ihoptryckta tavlan tillsammans med L2L, med den långa ändlänken, gör att den ser väldigt obalanserad ut.

SH-Maxidial-Blue_800x.png

Där ser man. Ja, då blir det lite roligare att köpa om intresset pockar på :)
 

JPS33

Cartier
2-Faktor
Tyckte jag såg att denna skulle finnas att köpa direkt från Yema. Var deras spring collection. Vet dock inte vad jag tycker om den. Den ihoptryckta tavlan tillsammans med L2L, med den långa ändlänken, gör att den ser väldigt obalanserad ut.

SH-Maxidial-Blue_800x.png
Ge mig vridring i borstat rostfritt stål och stora runda lume-index vilken dag i veckan som helst! Håller dock med om ändlänkarna, tror den gör sig mycket bättre på gummi.
 

HSK

Patek
2-Faktor
Topp