All cred to Von!
![200w.gif](https://media1.giphy.com/media/1wrlirTvQvT708QtcY/200w.gif)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
All cred to Von!
För er som inte vet kan jag och @HSK avslöja att bakgrundsbelysningen lyser upp datumet förträffligtHur ser bakgrundsbelysningen ut? Lyser den upp hela displayen?![]()
Har du kollat in Vianney Halter ?För er erfarna blöjbytare och vabbare och ally som ingår för småbarnsföräldrar vad rekommenderar ni för ur? Är det en square som behöver inhandlas?
Nej men det låter dyrtHar du kollat in Vianney Halter ?
Den där är riktigt finGod morgon kl 05:25..![]()
![]()
![]()
Hajen ser ivartfall inte ut som en liten korv.Denna såg lite kul ut
![]()
Det är lugnt, jag kan väntaHar ju inte skickats ännu![]()
You can always have twoDet blev en Borealis Portus Cale, men känner mig lite osäker på om han är den perfekta sommarkompisen eller om jag ska söka vidare. Återstår att se
![]()
Men jag är trött på att vänta så kanske blir trött på denDet är lugnt, jag kan vänta![]()
Ingen som ledsnat på sin meteorit Horizons 43 ännu?![]()
Har ju inte skickats ännu![]()
Men jag är trött på att vänta så kanske blir trött på den![]()
Ja menar det! Och om så blir fallet är det viktigt att veta att här finns jag som jobbade till 1700, men ändå var inne på hemsidan 1643 för att upptäcka att de var slutsålda 1614...Många här i tråden som hinner lessna på en klocka som man inte fått om leveranstiden är över sisådär 2-3 dagar
Tyckte jag såg att denna skulle finnas att köpa direkt från Yema. Var deras spring collection. Vet dock inte vad jag tycker om den. Den ihoptryckta tavlan tillsammans med L2L, med den långa ändlänken, gör att den ser väldigt obalanserad ut.Nytt samarbete mellan Yema och Worn and Wound. Inte limiterad men en prislapp på ca $1000 samt tull och moms då givetvis.
https://windupwatchshop.com/products/yema-superman-maxi-dial-blue
![]()
Dykare, men helst med bidirektionell bezel, då kan man tajma allt man vill tajma. Tålig dessutom. Men undvik vassa kanter på länk, boett, spänne mm som kan rivas.För er erfarna blöjbytare och vabbare och ally som ingår för småbarnsföräldrar vad rekommenderar ni för ur? Är det en square som behöver inhandlas?
Tyckte jag såg att denna skulle finnas att köpa direkt från Yema. Var deras spring collection. Vet dock inte vad jag tycker om den. Den ihoptryckta tavlan tillsammans med L2L, med den långa ändlänken, gör att den ser väldigt obalanserad ut.
![]()
YEMA Superman Maxi Dial Blue
La YEMA Superman Maxi Dial Blue est une réédition de la montre de plongée iconique sortie dans les années 90. Disponible en 39mm et 41mm.yema.com
![]()
Ge mig vridring i borstat rostfritt stål och stora runda lume-index vilken dag i veckan som helst! Håller dock med om ändlänkarna, tror den gör sig mycket bättre på gummi.Tyckte jag såg att denna skulle finnas att köpa direkt från Yema. Var deras spring collection. Vet dock inte vad jag tycker om den. Den ihoptryckta tavlan tillsammans med L2L, med den långa ändlänken, gör att den ser väldigt obalanserad ut.
![]()
YEMA Superman Maxi Dial Blue
La YEMA Superman Maxi Dial Blue est une réédition de la montre de plongée iconique sortie dans les années 90. Disponible en 39mm et 41mm.yema.com
![]()
Tror det är den nya modellen med Oris nya In-House 5dagars verk.Håll i era Oris Aquis ni som har en.
Dom har tydligen rusat i höjden på Köp&sälj?
Edit: kan ju vara i rent vitguld eller platina, vad vet jag![]()