Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt, grattis! Yema står helt klart på min villhöverlista också.Trevlig liten pjäs.
Bra köpt, är det 39 mm? Min strategi är att hetsa andra till köp så de tar slut. @Kreacon köpt än?Trevlig liten pjäs.
39mmBra köpt, är det 39 mm? Min strategi är att hetsa andra till köp så de tar slut. @Kreacon köpt än?
Hehe har köpt i min fantasi flera gånger om. Jag gillar superman, men den går bort pga bezellåset. Jag såg att du tog bort ett av dina (?) men då försvinner oxå lite av charmen. Motsägelsefullt jag vet.Bra köpt, är det 39 mm? Min strategi är att hetsa andra till köp så de tar slut. @Kreacon köpt än?
Специальная СерияKör ryss idag..
Tackar kompis.Stort grattis! Bra val utan tvekan
Ja man behöver verkligen en dos jubilee nu! Och en pool. Sol, pool och jubilee. Bästa combon
Usch vad det svider konstigt... Är lite orolig över att mina ögon har tagit skada nu.Tackar kompis.
Kolla här då man har tillomed haft virkat på en Sumo
Ja nu kan du inte ens blunda för det.Usch vad det svider konstigt... Är lite orolig över att mina ögon har tagit skada nu.
Where did you get that oneDetta är i alla fall en bra bit från tvångsäktenskap.
Well done my men, well done. Its stunningFrom a fantastic one man band up in north somewhere! The dial has been a favorite for a while, and the hands is a prototype from @Von s German connections. And when Von suggested to do a handswap, it was a no-brainer.
@Finnish Jo
All cred to Von!Well done my men, well done. Its stunning
Har ju inte skickats ännuIngen som ledsnat på sin meteorit Horizons 43 ännu?
Vit Seamaster är svår att ersätta!Jaha! Då har man fått klart med årets badklocka samt tillfällig ersättare för den där Seamastern med vita tavlan som absolut inte har råd med...synd att man har en vecka kvar innan man får prova
Den där är en riktig fullträff!Detta är i alla fall en bra bit från tvångsäktenskap.
Ja! Mycket nöjd!Den där är en riktig fullträff!
Jäklar vilken yemafeber! Kul!Nytt för idag. Tack Zackrissons!
Det blev en Borealis Portus Cale, men känner mig lite osäker på om han är den perfekta sommarkompisen eller om jag ska söka vidare. Återstår att seJa! Mycket nöjd!
Hur gick det med jakten på din sommarkompis?
Wow! Crisp och clean!Det blev en Borealis Portus Cale, men känner mig lite osäker på om han är den perfekta sommarkompisen eller om jag ska söka vidare. Återstår att se
Vem vare som skrev så jäkla fyndigt om det där häromdagen?För er erfarna blöjbytare och vabbare och ally som ingår för småbarnsföräldrar vad rekommenderar ni för ur? Är det en square som behöver inhandlas?
Den som vet får gärna fylla i så länge det inte var den nya fina från tissotVem vare som skrev så jäkla fyndigt om det där häromdagen?