Vem har sagt något om utdragen krona?La en av mina som har skruvat kronan på botten av poolen (för foto) med utskruvad och utdragen kronan.
Rekommenderas inte, det kom in vatten.
![Smirking face :smirk: 😏](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f60f.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vem har sagt något om utdragen krona?La en av mina som har skruvat kronan på botten av poolen (för foto) med utskruvad och utdragen kronan.
Rekommenderas inte, det kom in vatten.
Vem har sagt något om utdragen krona?![]()
Använder den inte så den stör mig ejLåsningen på vridringen är nog det jag gillar minst.
Snyggt att titta på men hopplöst att använda.
Använder den inte så den stör mig ej![]()
Kan vi inte enas om att vi i alla fall kan kan ha kronan inne om vi använder klockan i våta miljöer?Ingen, frånsätt jag.
Ville bara ta er dialog ett steg vidare![]()
Låter som en bra idé. Däremot så vill jag gärna ha kronan med mig ute om jag är ute och badar, då gör den ju ingen nytta inne om man säger såKan vi inte enas om att vi i alla fall kan kan ha kronan inne om vi använder klockan i våta miljöer?![]()
Du hade trivts så bra i Göteborg min vänLåter som en bra idé. Däremot så vill jag gärna ha kronan med mig ute om jag är ute och badar, då gör den ju ingen nytta inne om man säger så.
Nja, det ska mycket till för att jag ska flytta ifrån den mysiga brasan här i GillestuganDu hade trivts så bra i Göteborg min vän
![]()
Frän Klocka
![]()
Väldigt fin klocka! Funderar på en likadan... En undran: vet du om 20 mm band funkar någorlunda?Och dagens klocka är?
Fy fan va tråkig jag är Yema
![]()
Snor frågan, det brukar gå finfint att att trycka in 20mm band så länge det inte är sådana där snabbstiftVäldigt fin klocka! Funderar på en likadan... En undran: vet du om 20 mm band funkar någorlunda?
Igen, skyll dig själv när du går och köper massa klockor under brinnande Mars, skyll dig själv sa jag! (skoja bara, inte många dagar kvar nu![]()
En månad sen man fick bära den här nu.
Please make it stop.
#owgm2021
Ajjemen! Fortfarande sjukt glad i klockan men nu hade det varit kul att få bära något annatIgen, skyll dig själv när du går och och köper massa klockor under brinnande Mars, skyll dig själv sa jag! (skoja bara, inte många dagar kvar nu)
Vilka är kvar här, @Lord_tito88 , @Silverglantz , @KlockTotte , @Jeser90 har jag glömt nån?
![]()
Kämpar på, kämpar på men det var ett tag sedan det var kul det här det måste ju erkännas... idioti på riktigt.Igen, skyll dig själv när du går och och köper massa klockor under brinnande Mars, skyll dig själv sa jag! (skoja bara, inte många dagar kvar nu)
Vilka är kvar här, @Lord_tito88 , @Silverglantz , @KlockTotte , @Jeser90 har jag glömt nån?
![]()
Du menar att klockan är ful alltsåAjjemen! Fortfarande sjukt glad i klockan men nu hade det varit kul att få bära något annat![]()
![]()
Igen, skyll dig själv när du går och och köper massa klockor under brinnande Mars, skyll dig själv sa jag! (skoja bara, inte många dagar kvar nu)
![]()
Ajjemen! Fortfarande sjukt glad i klockan men nu hade det varit kul att få bära något annat![]()
![]()
Bättre än förra året i alla fall, tycker du sköter dig föredömligtKämpar på, kämpar på men det var ett tag sedan det var kul det här det måste ju erkännas... idioti på riktigt.
![]()
Tack,jag har ej testat men har läst att 20mm funkar @Baramats kan log svara han är våran Yema-mentor.Väldigt fin klocka! Funderar på en likadan... En undran: vet du om 20 mm band funkar någorlunda?
Ah..men durå!Bättre än förra året i alla fall, tycker du sköter dig föredömligt( ja, till skillnad från andra då @TerryTee t.ex )
När utbudet av emojis inte räcker tillDu menar att klockan är ful alltså
Har du lyckats repa den än förresten?
MEN, du rättfärdigade det mesta genom ditt fina radiotalAh..men durå!
Hur bär den där? Jag tycker att den verkar vara rätt tjock. Men är fortfarande lite småsugen på att haffa enIgen, skyll dig själv när du går och och köper massa klockor under brinnande Mars, skyll dig själv sa jag! (skoja bara, inte många dagar kvar nu)
![]()
Tänkte väl mellan raderna som vanligt, gör inte alla det? Du är uttråkad på klockan = motsatsen till kul = fulNär utbudet av emojis är undermåligt.
![]()
Hur tänkte du nu?
Nej den är repfri![]()
Nej, när jag erkände mig besegrad så var den såld på rekordtid. Men det finns ju så mycket klockor jag vill testa, så det gör inget.MEN, du rättfärdigade det mesta genom ditt fina radiotal
Har du ens kvar den där saken du skulle använda eller nä?
Den bärs jättefint, har inget negativt alls att säga om den vilket är ganska omvälvande för att vara migHur bär den där? Jag tycker att den verkar vara rätt tjock. Men är fortfarande lite småsugen på att haffa en![]()
Nej jag skrev ju att jag fortfarande är glad i klockan men att det varit kul att få bära något annatTänkte väl mellan raderna som vanligt, gör inte alla det? Du är uttråkad på klockan = motsatsen till kul = ful![]()
Du tycker den är ful. hör det på tonfalletNej jag skrev ju att jag fortfarande är glad i klockan men att det varit kul att få bära något annat
Klocka för topicStulen från interwebz!
![]()
Äh! Dr. DrygDu tycker den är ful. hör det på tonfallet
Whaa, har du slagit till på Aquadiven eller drömmer du dig bara bort för en stund? (bästa versionen, sorry @MaBr )