Vet du hur mkt ett nytt armband kostar till din Ulysse Nardin ?Gillar Yeman skarpt, i teorin.
Snygg, tunn och smidig, fin storlek. Eget design.
I praktiken lyckas jag tyvärr inte bli kompis med med min så om någon vill ta över vårdnaden,...
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vet du hur mkt ett nytt armband kostar till din Ulysse Nardin ?Gillar Yeman skarpt, i teorin.
Snygg, tunn och smidig, fin storlek. Eget design.
I praktiken lyckas jag tyvärr inte bli kompis med med min så om någon vill ta över vårdnaden,...
![]()
Du kan vara Dr. Smyg!Äh! Dr. Dryg
Jag rekar bara än så längeMen somrigt som tusan är det
![]()
@Nilas kanske provade 20mm när han hade Superman?Väldigt fin klocka! Funderar på en likadan... En undran: vet du om 20 mm band funkar någorlunda?
Har tyvärr ingen bra koll än. Tror gummidelarna går på några tusen. Vill gärna komplettera med ett rött gummi till sommaren. Jag försöker fortfarande reda ut vad som är orginalt och annan mer eller mindre skumt aftermarket av det som finns där ute. UN har ingen webshopVet du hur mkt ett nytt armband kostar till din Ulysse Nardin ?
Gilt FTW!Blue gilt <3
![]()
Ja jag är tveklöst team gilt också!Gilt FTW!
Det är just det som får mig att tveka inför en sådan härH
Har tyvärr ingen bra koll än. Tror gummidelarna går på några tusen. Vill gärna komplettera med ett rött gummi till sommaren. Jag försöker fortfarande reda ut vad som är orginalt och annan mer eller mindre skumt aftermarket av det som finns där ute. UN har ingen webshop. Finns iofs en svensk AD men misstänker att det inte är särskilt prisvärd...
Nej jag körde den enbart på länken.@Nilas kanske provade 20mm när han hade Superman?
Nej jag körde den enbart på länken.
Kände inget sug efter läder eller gummi på denna, mest pga att länken är så grymt snygg
Ok bekväm satan
![]()
Igen, skyll dig själv när du går och och köper massa klockor under brinnande Mars, skyll dig själv sa jag! (skoja bara, inte många dagar kvar nu)
Vilka är kvar här, @Lord_tito88 , @Silverglantz , @KlockTotte , @Jeser90 har jag glömt nån?
![]()
Men för fan, tveka inte!Det är just det som får mig att tveka inför en sådan här
![]()
Lycka till med letandet !
Jag kan nästan hålla med! Hade inte Poseidon funnits så hade jag köpt en turkos för den är grymt fin, speciellt på det där gummit.Du tycker den är ful. hör det på tonfallet
Whaa, har du slagit till på Aquadiven eller drömmer du dig bara bort för en stund? (bästa versionen, sorry @MaBr )
Jag e med från sidan. Från södra sidan. Under radarn. Klarar mig fortf!Igen, skyll dig själv när du går och och köper massa klockor under brinnande Mars, skyll dig själv sa jag! (skoja bara, inte många dagar kvar nu)
Vilka är kvar här, @Lord_tito88 , @Silverglantz , @KlockTotte , @Jeser90 har jag glömt nån?
![]()
Problemet är att en övervägande majoritet av klockorna i lattjolajbanlådan används aldrig. Jag känner just nu av en tilltagande uppgivenhet inför hobbynMen för fan, tveka inte!
Den där är ju supercool!
Shoppa loss![]()
Jag lägger till lite meningar härovarTror du har missuppfattat hur man kommenterar? Det ska ju ske under min text och bild och inte i min text. Galning.
Edit: bara för det så glömde jag helt att kommentera själv, @Nicke75
Problemet är att en övervägande majoritet av klockorna i lattjolajbanlådan används aldrig. Jag känner just nu av en tilltagande uppgivenhet inför hobbyn![]()
Tack !Brukar gå lite i vågor....
Ingen mening att köpa nytt bara för att köpa.
Har du tur hittar du något nytt (eller kanske något i din låda?) som kan tända gnisten igen.
Håller tummarna för dig![]()
Trefvlig kväll!
Ser fram emot digi-GTGn!
![]()
Vet du möjligtvis vad det är för gummi?Nej jag skrev ju att jag fortfarande är glad i klockan men att det varit kul att få bära något annat
Klocka för topicStulen från interwebz!
![]()