Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha yes! Jag är kvar i matchen men uppförsbacken är MASSIV nu!Och @thewordfox goddammit![]()
Ja, det har varit oroväckande tyst från din sida, bit ihop nu!Haha yes! Jag är kvar i matchen men uppförsbacken är MASSIV nu!
Jag kämpar på också. Skönt att närma sig upploppet och man kan se ljuset i tunnelnIgen, skyll dig själv när du går och köper massa klockor under brinnande Mars, skyll dig själv sa jag! (skoja bara, inte många dagar kvar nu)
Vilka är kvar här, @Lord_tito88 , @Silverglantz , @KlockTotte , @Jeser90 har jag glömt nån?
![]()
Ljuset i tunneln aka "Jag är döden, jag har kommit för att hämta dig" aka Det är aldrig för sent att ge uppJag kämpar på också. Skönt att närma sig upploppet och man kan se ljuset i tunneln
![]()
Allt är OK! Men det har varit födelsedagar som avlöst varande under den gångna veckan!Ja, det har varit oroväckande tyst från din sida, bit ihop nu!![]()
Ber om ursäkt till alla övriga jag glömt nämna på förhandJag kämpar på också. Skönt att närma sig upploppet och man kan se ljuset i tunneln
![]()
Haha.. har tänkt tanken flera gånger. Hade denna kommit under mars så hade varit svårt att hålla sig. Nu är det bara att bita ihop de sista dagarnaLjuset i tunneln aka "Jag är döden, jag har kommit för att hämta dig" aka Det är aldrig för sent att ge upp![]()
Får mig att tänka på bäste Karlsson igen...Haha.. har tänkt tanken flera gånger. Hade denna kommit under mars så hade varit svårt att hålla sig. Nu är det bara att bita ihop de sista dagarna
![]()
Lotta på bråkmakargatan är den värsta, drygaste karaktären någonsin. Karlsson framstår som en timid, väluppfostrad ängel i jämförelseIntet nytt under himlen här. Satsar på OWG vecka halva tolv och halva tretton.![]()
BTW så måste Karlsson på taket vara en av de drygaste jävla karaktärerna ever. Bannlyst i mitt hem där Pippi, Emil och Saltkråkan går på högvarv.
Skojar du nu? Lotta är skön. ”Det är en grisbjörn!” Lotta for president!Lotta på bråkmakargatan är den värsta, drygaste karaktären någonsin. Karlsson framstår som en timid, väluppfostrad ängel i jämförelse
Den där är så jäkla bra! Jag tror nog att det är Borealis bästa modell, rakt av. Klockrena färgval på urtavla och ring, och bandhornen är riktigt mysiga!Dags att lyfta Borealisen, det var ett tag sedan. En av endast två riktiga micros jag äger, känns lite tunnt i samlingen
![]()
Om jag inte hade varit så färgkonservativ hade jag behållt den! Hade gärna haft samma klocka i svart, men de dyker ju upp lika ofta som det är sol på midsommar.Den där är så jäkla bra! Jag tror nog att det är Borealis bästa modell, rakt av. Klockrena färgval på urtavla och ring, och bandhornen är riktigt mysiga!
Lotta snor Tant Bergs cykel och grejer, ligist. Karlsson är festlig, lite missförstådd baraLotta på bråkmakargatan är den värsta, drygaste karaktären någonsin. Karlsson framstår som en timid, väluppfostrad ängel i jämförelse
#släpptårnafriadetärvårLotta snor Tant Bergs cykel och grejer, ligist. Karlsson är festlig, lite missförstådd bara
Röd klocka som inte längre finns ibland oss, RIP
![]()
Hemma på miiin gata iiii staaaanLotta snor Tant Bergs cykel och grejer, ligist. Karlsson är festlig, lite missförstådd bara
Röd klocka som inte längre finns ibland oss, RIP
![]()
Första April ryker soxen som vanligt#släpptårnafriadetärvår
Nej, du tänker på Stina i SaltkråkanHemma på miiin gata iiii staaaan![]()
Lika illa, men jag mixade ihop de hemska ungarna.Nej, du tänker på Stina i Saltkråkan![]()
Måste nog vara NTH´s till sub:arna.Fråga till er alla, vilken är den bästa, snyggaste och skönaste länken ni haft på en klocka för under typ 10k ? Original alltså, inga eftermarknadsgrejer.
En av dem är absolut jubileen till SKX, riktigt skön tycker jag. Rasslig och dan, men skönFråga till er alla, vilken är den bästa, snyggaste och skönaste länken ni haft på en klocka för under typ 10k ? Original alltså, inga eftermarknadsgrejer.
Rislänken till Azores får nog en röst av mig också, bra därMåste nog vara NTH´s till sub:arna.
Måste det vara under 10k nypris? Ginault (under 10k beggat) och CW är enligt mig överlägsna bland de jag haftFråga till er alla, vilken är den bästa, snyggaste och skönaste länken ni haft på en klocka för under typ 10k ? Original alltså, inga eftermarknadsgrejer.
(gärna med bilder och motivering för tyngd i debatten).
Certina DS Action, den är inte 100% tight mellan länkarna vilket även gör att den känns "luftig" under sommarens varma dagar.Fråga till er alla, vilken är den bästa, snyggaste och skönaste länken ni haft på en klocka för under typ 10k ? Original alltså, inga eftermarknadsgrejer.
(gärna med bilder och motivering för tyngd i debatten).