Tänkte också så, plus välvt glas...tror jag. Indexen på den inre vridringen är troligtvis lumade med tanke på att den ser lite "bubblig" utSpännande... bezeln ser att slutta inåt likt Fortis F39![]()
![Nerd face :nerd: 🤓](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f913.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tänkte också så, plus välvt glas...tror jag. Indexen på den inre vridringen är troligtvis lumade med tanke på att den ser lite "bubblig" utSpännande... bezeln ser att slutta inåt likt Fortis F39![]()
@OnePhatSugen på att testa en orange eller gul Zeno-Watch dykare likt den på bilden. Har för mig jag sett en sån i tråden tidigare nån gång. Någon som sitter på en rackare?
![]()
Sugen på att testa en orange eller gul Zeno-Watch dykare likt den på bilden. Har för mig jag sett en sån i tråden tidigare nån gång. Någon som sitter på en rackare?
![]()
Mm den är riktigt bra. Den gula är lite special då det tydligen bara finns 20st som beställdes av Time Design UK. Min har nr 8 och det finns rätt stor chans att den får se dig om efter ett nytt hem när det här OWG köret är över. Riktigt skön länk har den också.
Wow! Där är ju enMm den är riktigt bra. Den gula är lite special då det tydligen bara finns 20st som beställdes av Time Design UK. Min har nr 8 och det finns rätt stor chans att den får se dig om efter ett nytt hem när det här OWG köret är över. Riktigt skön länk har den också.![]()
![]()
![]()
![]()
Den 1521-homagen har funnits några år. Tror att det sitter ett NH35 i och priset är ju väldigt bra. Någon här som har testat?Hittade detta tidigare idag på Ali..
Påminner om något.
![]()
Den 1521-homagen har funnits några år. Tror att det sitter ett NH35 i och priset är ju väldigt bra. Någon här som har testat?
Den där blir jag glad att se varje gång den dyker upp i OWGM-tråden. Vad ligger en sån på ca? I pengar alltså, att det är borstad plåt ser jagMm den är riktigt bra. Den gula är lite special då det tydligen bara finns 20st som beställdes av Time Design UK. Min har nr 8 och det finns rätt stor chans att den får se dig om efter ett nytt hem när det här OWG köret är över. Riktigt skön länk har den också.![]()
![]()
![]()
![]()
Ser riktigt fin ut tycker jag. Är tavlan matt eller blank?Jag är sugen på den gröna.
Ser riktigt fin ut tycker jag. Är tavlan matt eller blank?
Har 2 läder över i 22 mmKör quartz idag!
Måste hitta ett snyggt conjaks färgat läder till den här. Det eller nato!
Har däremot svårt att komma på vad som skulle passa bäst?
Skulle verkligen uppskatta några förslag!
![]()
Måste göra något åt avsaknaden av solbränna!![]()
Oj, jag trodde att den var lika stor som en 1521a.Matt. Keramiskt inlägg. 51mm l2l dock.
22mm mellan bandhorn om jag inte läst fel. Högt och lågt i reviews, man ska nog inte ha för höga förhoppningar för det priset.
Har 2 läder över i 22 mm
Mitt röda canvas och gula funnit blir ju überfränt på den."Tyvärr" 20mm på denna.. Eller är det 21?? Nu blev jag osäker!![]()
...för en original 1521 är så oöverkomlig prismässigt? (4-5k). Absolut noll i koolhetsfaktor från min sida, det får man tyckaHittade detta tidigare idag på Ali..
Påminner om något.
![]()
Du står högst på listanWow! Där är ju enSätt upp mig på den där
![]()
...för en original 1521 är så oöverkomlig prismässigt? (4-5k). Absolut noll i koolhetsfaktor från min sida, det får man tycka![]()
Borstad vet jag inte. Snarare mirrorpolish. Väldans blank och fin. Tror inte dom går att köpa nya längre men min kommer nog att kunna gå att finna på en köp och sälj kanal alldeles i närheten inom kort.Den där blir jag glad att se varje gång den dyker upp i OWGM-tråden. Vad ligger en sån på ca? I pengar alltså, att det är borstad plåt ser jag![]()
Underlaget på bilderna menar hanBorstad vet jag inte. Snarare mirrorpolish. Väldans blank och fin. Tror inte dom går att köpa nya längre men min kommer nog att kunna gå att finna på en köp och sälj kanal alldeles i närheten inom kort.
Jahaaaa då fattar jagUnderlaget på bilderna menar han
Tycker med den är riktigt fin och håller med, man blir glad när man ser den![]()
Du vet vad jag menar din lurifax, inte kul alls men jag är heller inte spekulant så kniper igen kakhålet fr.o.m ...nuJag köper gärna en ny 1521 för 4000-5000. Var finns dom?
Du vet vad jag menar din lurifax, inte kul alls men jag är heller inte spekulant så kniper igen kakhålet fr.o.m ...nu![]()